Kάνε (πάλι) pause στην Βίνα Ασίκη
Η πιο σέξι σταρ της 'αδικοχαμενής' γενιάς της βιντεοκασέτας χτυπάει την πόρτα του Hall of Femme μας.
- 16 ΔΕΚ 2012
Στα πέντε της βγήκε στο Εθνικό θέατρο (δίπλα σε Λαμπέτη και Χορν), στα δέκα της στο Ηρώδειο (δίπλα στην Άννα Συνοδινού) και στα 16 της έκανε περιοδείες σε νυχτερινά κέντρα ανά τον κόσμο. Και μετά ήρθε το σεξ (στα 18 της), οι εκτρώσεις (τρεις) και ο γάμος (στα 25 της). Είσαι σίγουρος ότι το μόνο που θέλεις να μάθεις για αυτή είναι το παρασκήνιο της διαβόητης σκηνής στην παραλία του Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα;
Το να έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις από κοντά μια γυναίκα με την οποία ‘μεγάλωσες’ είναι συνήθως ξενερωτική εμπειρία. Αλλά η Βίνα ήταν για μένα μια αποκάλυψη. 20 χρόνια μετά την εποχή του αστυνόμος Βαρβάρα, την συνάντησα στο βραβευμένο παιδικό χοροθέατρο ‘Άμυνα’ στο δήμο Άνω Λιοσίων.
Εκεί όπου αφιέρωσε την ζωή της μετά τον γάμο της -στα 25 της- με τον χορευτή σύζυγο της Ορέστη Δημητρίου με τον οποίο είναι ακόμη μαζί (σ.σ. αν και τα τελευταία χρόνια αναγκάστηκε, λόγω αμοιβών που της καθυστερούσαν, να πουλήσει το σπίτι 150 τ.μ. που είχε αγοράσει με τα χρήματα από τις ταινίες).
Το πλάσμα που συναντάς μπροστά σου, δεν έχει -σε πρώτη ανάγνωση- καμία σχέση με την χυμώδη γυναικάρα που κάθε 30άρης αναστέναξε μαζί της στην εφηβεία της.
Αν και η σπίθα, η τσαχπινιά και η -καλώς εννοούμενη- πουτανία, το τρίπτυχο δηλαδή που την καθιέρωσε, είναι πάντα εκεί. Απλά χρειάζεται να προσπαθήσεις λίγο περισσότερο για να τα διακρίνεις.
Εκεί όμως που θα χάσεις την μπάλα, είναι όταν την ακούσεις να μιλά. Όχι με ζουζουνίσματα και ηλίθιες ερωτιάρικες ατάκες, όπως στο σύνολο σχεδόν των 27 ταινιών και 31 βιντεοκασετών στις οποίες έχει παίξει, αλλά κανονικά. Ως η αληθινή Βίνα. Φουλ στην ειλικρίνεια και την αυτογνωσία.
Πως είναι δυνατόν να μην ερωτευτείς ξανά ένα γεννημένο αγρίμι που σου περιγράφει -με τον πιο ξερό και λιτό τρόπο- μια γεμάτη ζωή που ξεκινάει με εκείνη να τρυπώνει ως μωρό κάτω από τα καθίσματα του Εθνικού Θεάτρου, στο οποίο η μητέρα της ήταν ταξιθέτρια.
Και συνεχίζει με μια εφηβεία που ξοδεύτηκε σε περιοδείες ανά τον κόσμο και, λίγο αργότερα, τρεις εκτρώσεις ‘λόγω κακής χρήσης των εργαλείων όταν ήμουν ακόμη ελεύθερη’.
Άσε που, μιλώντας με την Βίνα, αποκτάς και μια ιστορική αίσθηση πως ήταν το παρασκήνιο την εποχή της βιντεοκασέτας. Με εκείνη να τρέχει να κάνει την μια ταινία μετά την άλλη, ξεχρεώνοντας σε χρόνο dt το σπίτι που είχε αγοράσει (‘Οι σκηνοθέτες με προτιμούσαν επειδή μπορούσα να παίζω κωμικά τις ερωτικές σκηνές’) , να απορρίπτει προσφορές για soft porn (‘Μου έδιναν πολλά λεφτά. Αλλά είπα όχι. Εδώ δεν έχω κάνει καν αληθινή ερωτική σκηνή’) και να βλέπει το κασέ της να φτάνει το 1.000.000 δρχ. Πριν αποφασίσει να τα βροντήξει όλα κάτω και να παντρευτεί τον άντρα της ζωής της.
Και αυτό, το γεγονός ότι επέλεξε τον έρωτα από τα φράγκα, αποδεικνύει ότι τελικά η Βίνα της ζωής ήταν και είναι πολύ πιο ερωτική από την Βίνα της οθόνης.