Sexy γυναίκες που μας τις έφαγε η κουλτούρα
Αυτές είναι οι γυναίκες που κάποτε λατρεύαμε να βλέπουμε στην τηλεόραση και τώρα μας τις έφαγε η κουλτούρα.
- 27 ΙΟΥΛ 2011
Τα τρώει τα παιδιά της η ελληνική τηλεόραση. Και κυρίως τα κορίτσια της. Γιατί όπως και να το κάνουμε τη γενιά των Μπουγιουροπαπαζήσηδων την φάγαμε στην μάπα και ακόμα να εξαφανιστεί. Όταν όμως εμφανίζεται μια καινούρια ηθοποιός και κλέβει την προσοχή μας, γρήγορα θυμάται αυτά που της έμαθαν στη δραματική, να μην ξεπουλιέται για την τηλεθέαση και να αρπάζει την ευκαιρία για ένα standing ovation στο κοινό της Επιδαύρου.
Το αγαπάμε το θέατρο κι ας μας έφαγε τη Δήμητρα Ματσούκα. Το αγαπάμε το κρατικό κανάλι κι ας έβαλε την Τζένη Θεωνά στο καλούπι του. Αλλά πού θα πάει αυτή η κατάσταση; Θα χάνουμε συνέχεια το κορμί πατριώτη;
Οι ελληνίδες ηθοποιοί ακολουθούν πιστά τα βήματα των Χολυγουντιανών συναδέλφων τους. Ξεκινούν βγάζοντας τα ρούχα τους για να κλειδώσουν έναν καλό ρόλο από την επόμενη τηλεοπτική σεζόν και με το που μεγαλοπιάνονται, είτε το γυρίζουν στην καλογερική είτε εξαφανίζονται.
Η παλιά καλή ελληνική tv
Ήμασταν κάποτε ευτυχισμένοι σε αυτή τη χώρα. Τότε που οι γυναίκες κατέβαζαν τα φορέματά τους στην τηλεόραση χωρίς ταμπού. Τότε που η
Δήμητρα Ματσούκα
δεν κοίταγε πώς θα κλείσει μια θέση στο Κρατικού Βορείου Ελλάδος και παίδευε με τα νάζια της τον Θανάση Καλημέρη (Ρένο Χαραλαμπίδη). Την είχαμε μάθει νωρίτερα τη Δήμητρα, στο Είμαστε στον Αέρα και στο Αγγιγμα Ψυχής για να κολλήσουμε μαζί της στο Κάτι τρέχει με τους δίπλα και να τρέχουμε για κρύα ντους κάθε Δευτέρα βράδυ το 2004 μετά από κάθε επεισόδιο του Ξέχασέ με.
Τα κολλήματά μας όμως ξεκινούν από πιο παλιά. Κι από ηθοποιούς που μας έμαθαν να ερωτευόμαστε, να γουστάρουμε και να παθιαζόμαστε μέσα από το τηλεοπτικό γυαλί. Γυναίκες όπως η
Θεοφανία Παπαθωμά
στο Άγγιγμα Ψυχής ή η
Μυρτώ Αλικάκη
στην Αναστασία. Κορίτσια που τη δεκαετία του 90 μεσουρανούσαν ως οι ωραιότερες τηλεοπτικές Ελληνίδες για να κάψουν μόνες τους τα χαρτιά τους λίγα χρόνια αργότερα με παραγωγές πιο πουριτανές κι από το κανάλι του Gospel στην Αμερική. Ευτυχώς που υπήρχε και μια
Τζένη Μπότση
στο Σημάδι του έρωτα να κρατάει τη σεξουαλική σημαία ψηλά για αρκετά χρόνια πριν την φάει κι αυτή η μαρμάγκα. “Τι έγινε Κωστάκη; Σε γουστάρει η χωριάτισσα;”.
Και ακολούθησαν τα χνάρια της ωραίας Τζένης πολλές γυναίκες. Η
Λίνα Σακκά
που κυλιόταν με βρεγμένο φανελάκι στα κτήματα μαζί με τον Κώστα Σόμμερ στο Η αγάπη ήρθε από μακρυά. Αφού είχε ξεμυαλίσει και τον Γιώργο Χρανιώτη στο Για μια γυναίκα και ένα αυτοκίνητο. Ποιός μπορεί να ξεχάσει την
Μαρία Σολωμού
στις τηλεοπτικές της συμμετοχές στα τέλη της δεκαετίας του 90. Αν και τη σκηνή που στοίχειωσε κάθε Έλληνα που δηλώνει άνδρας ήταν στον κινηματογράφο και στην Πίσω Πόρτα.
Τελευταία εκείνης της παλιάς εποχής άφησα την
Παναγιώτα Βλαντή
. Εκείνη τη γυναίκα που εκ πρώτης όψης δεν τράβαγε την προσοχή σου. Αλλά με τα χρόνια μάθαμε να την γουστάρουμε πιο πολύ και από τις μοντέλες της εποχής. Και η Παναγιώτα δεν μας απογοήτευε back in the days.
Το κεφάλαιο Παπακαλιάτης
Να ‘ναι καλά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Άγαλμα θα του στήσουμε μές στην πλατεία Συντάγματος για τις γυναίκες που έφερε στη ζωή μας, αναδεικνύοντάς τις μέσα από τις σειρές τους. Ακόμα κι αν μετά εξαφανίστηκαν στα πλοκάμια της κουλτούρας όπως οι παλαιότερες. Η δικαιολογία για να βλέπουμε τις σειρές ήταν ότι μας άρεσε η εξαιρετικά δραματοποιημένη πλοκή των σεναρίων του. Κατά βάθος όμως όλοι ήξεραν ότι αυτό που χρειαζόμασταν όλοι ήταν μια καλή δόση από
Ιωάννα Παππά
.
Και να ήταν μόνο η Ιωάννα που μας έμαθε ο Παπακαλιάτης. Μαζί της μάθαμε και τη
Θάλεια Ματίκα
στο Κλείσε τα Μάτια. Αργότερα μάθαμε και την
Κατερίνα Τσάβαλου
. Και το καλύτερο ήταν πάντα ότι όλες οι γυναίκες μισούσαν τις ηρωίδες του Παπαλιάτη. Γιατί κατά βάθος ήξερα ότι τις γουστάρουμε φανατικά. Για να έρθουν πριν λίγα χρόνια η
Σοφία Φαραζή
και η υπέροχη
Βίκυ Παπαδοπούλου
.
Κάτω τα χέρια σου κουλτούρα
Ευχή και κατάρα δίνουμε στους προεστούς της ελληνικής κουλτούρας να μην τολμήσουν να κλέψουν εκείνες που μάθαμε και λατρέψαμε τα τελευταία χρόνια. Γυναίκες όπως η
Πηνελόπη Αναστασοπούλου
. Κορίτσια που μάς θύμισαν κάτι από τη δεκαετία του 90 όπως η
Τζένη Θεωνά
, που τώρα βρίσκεται ασφυκτικά κλεισμένη στα στενά πλαίσια της κρατικής.
Ακόμα πιο πρόσφατα γνωρίσαμε την
Κλέλια Ρένεση
στο Μίλα μου Βρώμικα. Αν και με εκείνη την έχουμε χάσει ήδη την μάχη με την κουλτούρα. Φρέσκες παρουσίες όπως η
Αθηνά Οικονομάκου
από τη Ζωή της Άλλης ή η
Ναντίν Ξηντάρα
από το Steps. Και κάτι τελευταίο αγαπητή κουλτούρα. Εκείνη την
Κατερίνα Παπουτσάκη
που έχεις απαγάγει τον τελευταίο καιρό, δώστη μας πίσω πριν λάβουμε δραστικά μέτρα.