Τα κορίτσια της MED είναι οι δικοί μας Άγγελοι της Βικτόρια
Ένα ελληνικό brand εσωρούχων και μαγιό που ξέρει να αναδεικνύει τα δικά μας καυτά κορίτσια.
- 23 ΜΑΙ 2016
Όλγα Φαρμάκη, Κατερίνα Στικούδη, Ρία Αντωνίου, Χριστίνα Στεφανίδη. Μερικά από τα δεκάδες εγχώρια sex symbols, καθιερωμένα ή ανερχόμενα, που έχουν κατά καιρούς φορέσει/τιμήσει/τονίσει τις δημιουργίες μιας εταιρίας με την οποία φαίνεται να έχουμε κοινά γούστα.
Και όμως, δεν πρόκειται για πληρωμένη διαφήμιση της MED, οι άνθρωποι της οποίας θα αισθανθούν την ίδια έκπληξη διαβάζοντας το συγκεκριμένο κείμενο όσο με εμάς που μας ήρθε η φλασιά να το γράψουμε. Ούτε εγώ προσωπικά έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο brand και τους δημιουργούς του, πέρα από εκείνη τη φορά, επτά χρόνια πριν, που μπήκα φουριόζος στο κατάστημα της Καλλιθέας και αγόρασα κάτι κόκκινο, ολόσωμο και πρόστυχο για τη γυναίκα μου (την εποχή, αν θυμάμαι καλά, που έπαιζε η παρακάτω καμπάνια με Ρία Αντωνίου και Μπέτυ Κουράκου).
Αφορμή για το άρθρο η συγκεκριμένη group photo από την ομάδα της MED στο πρόσφατο Madwalk 2016, που δεσπόζει και στο fb της εταιρίας. Παρατηρώντας της αναγνώρισα αρκετά ‘δικά’ μας παιδιά.
Δεν εννοώ , φυσικά, τους μαντράχαλους αλλά κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά που συνεχίζουν να μας απασχολούν όπως η Δήμητρα Αλεξανδράκη (και η φίλη της από το Next Top Model, Νάϊλα, με την οποία είχαν κάνει εκείνη την αξέχαστη φωτογράφηση στο Playboy), η Έλλη Παπαγγελή και Βάσω Βιλέγκας.
Τις εστεμμένες Σταρ Ελλάς Άννα Πρέλεβιτς και Διονυσία Κουκίου.
Την ανερχόμενη Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου, σύντροφο Κώστα Σόμμερ και τσιφτετέλι girl του Σπύρου Παπαδόπουλου με ευχέρεια στο pole dancing στην οποία προβλέπω ότι σύντομα θα ‘αναγκαστούμε’ να κάνουμε ξεχωριστό αφιέρωμα.
Και ένα τρίο ‘αγνώστων’ που μας κίνησαν την περιέργεια. Συγκεκριμένα την εξωτική Εμίν Γεσίρ (που αργότερα συνειδητοποίησαμε ότι είναι η μουσουλμανικής καταγωγής Ξανθιώτισσα Playgirl 2011).
Τη Δανάη-Ιωάννα Μεϊδάνη (φοιτήτρια Γεωπονικής και μαυροζωνάτη στο tae kwo do) με τα εκθαμβωτικά πράσινα μάτια.
Και, πάνω από όλα, την πληθωρική οικονομολόγο Σοφία Χαρμάντα με την οποία κακώς, πολύ κακώς δεν είχαν διασταυρωθεί ως τώρα οι δρόμοι μας.
Όλα αυτά στο ίδιο show όπου πρωταγωνίστρια ήταν η Courtney Parker και το χρυσό ‘λέγε με Κλεοπάτρα’ μαγιό της.
Ενώ ταυτόχρονα κεντρικό κορμί της εταιρείας τον τελευταίο καιρό είναι η Κατερίνα Στικούδη.
Μια γυναίκα που ξέρει πως να αναδεικνύει οτιδήποτε μικρό και καυτό, εσώρουχο ή μαγιό, δεχθεί να αγγίξει το αψεγάδιαστο κορμί της. Μια επιλογή που, κατά τη ταπεινή μου γνώμη, έχει βοηθήσει πολύ στο γενικότερο upgrade των τελευταίων χρόνων.
Είπαμε όμως, όλα αυτά είναι η αφορμή. Γιατί η πραγματική φλασιά είναι η συνειδητοποίηση ότι όντως, όλα αυτά τα χρόνια, η ΜED έχει αποδείξει ότι ξέρει να κόβει το μάτι της. Και στο να σταμπάρει και να αναδεικνύει νέα ταλέντα όπως η Κλέλια Ανδριολάτου προτού το γυρίσει στην υποκριτική με το Μπρούσκο.
Και στο να βάζει σταθερά πρώτο τραπέζι πίστα στις καμπάνιες της γυναίκες που πολύ μας αρέσουν (δες πχ. παρακάτω την Υβόννη Μποσνιακ, που δεν ανήκει απαραίτητα σε αυτές, να διαφημίζει τα μαγιό της εταιρίας).
Όπως η Ευαγγελία Αραβανή, η οποία, για να πω την αλήθεια, μου κάνει πολύ ψυχρή για να συνδέσω απαραίτητα με την εικόνα των κοριτσιών της MED που είναι συνήθως πιο ‘εξώφθλαμα’ καυτά.
Ειδικότερα τα προηγούμενα χρόνια, λίγο πριν την κρίση, όταν η φάση της ήταν εντελώς ισχύς εν τη καυτή ενώσει με κοινές φωτογραφήσεις βαβαβουμ γυναικών όπως π.χ. η Ρία Αντωνίου και η Όλγα Φαρμάκη.
Πάντα με την προσθήκη μιας τρίτης. Είτε δηλαδή της Χριστίνας Στεφανίδη, της Μπέτυς Κουράκου ή του κοριτσιού εδώ πιο κάτω που έχω πάθει Αλτσχάιμερ και δεν θυμάμαι με τίποτα ποια είναι.
Ενώ επίσης MED έχουν κατά καιρούς φορέσει -και εμμέσως διαφημίσει- ανερχόμενα sex symbol όπως η Χριστίνα Ζαφειρίου.
Και η τραγουδίστρια Ελένη Χατζίδου.
Και, πιο παλιά, Playmate όπως η Αναστασία Περράκη.
Και εστεμμένες όπως η Άξια Ανδρεαδάκη.
Προφανώς η σύγκριση με την Victoria’s Secret είναι άκυρη από όλες τις πλευρές (και κυρίως οικονομικού μεγέθους). Αν και, με την Στικούδη βασική στο ρόστερ, δεν θα μας χάλαγε να χτιζόταν γύρω της μια δυνατή ομάδα ελληνικών Αγγέλων. Εμείς μια ιδέα ρίχνουμε. Και, προφανώς, αν παρθεί μια σχετική απόφαση, είμαστε πρόθυμοι να βάλουμε και ένα χεράκι (με την καλή έννοια) και στο casting.