Πώς θα γράφεις σωστά τα επαγγελματικά e-mails
Γιατί πρέπει να κόβεις την εισαγωγή, πότε να προτιμάς την ενεργητική αντί της παθητικής σύνταξης και πώς να κατευθύνεις τον αποδέκτη στην ουσία του e-mail.
- 11 ΜΑΡ 2025
Γιατί πρέπει να κόβεις την εισαγωγή, πότε να προτιμάς την ενεργητική αντί της παθητικής σύνταξης και πώς να κατευθύνεις τον αποδέκτη στην ουσία του e-mail.
Επτά βήματα για να κερδίζεις τον σεβασμό των ανθρώπων που σε περιβάλλουν στον εργασιακό σου χώρο, αλλά και γενικότερα στη ζωή σου.
Υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι να πεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου.
Όλα όσα φανερώνουν ότι κάθε ημέρα έρχεσαι και λίγο πιο κοντά στη μεγάλη έξοδο.
Είτε ψάχνεις νέο ρόλο είτε αλλάζεις καριέρα, ένα είδος δεξιοτήτων είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μήπως το έχεις ήδη;
Βασική προϋπόθεση το δυνατό βιογραφικό, αλλά δεν είναι το μόνο που θα σε βοηθήσει να κερδίσεις τις εντυπώσεις.
Δεν έχεις ανάγκη κάποιον να σε παρακινεί συνεχώς, για να είσαι παραγωγικός. Χρειάζεσαι απλά μια καλή ρουτίνα.
Το μισθολογικό χάσμα βρίσκεται ακόμη σε υψηλά επίπεδα στην Γηραιά Ήπειρο, αν και υπάρχει σημαντική βελτίωση από δεκαετία σε δεκαετία.
Η πρώην υπεύθυνη HR της Google δίνει τα φώτα της σχετικά με τα κόλπα που κάνουν πιο ελκυστικό ένα βιογραφικό.
Μία συμβουλή, που αν και χρονολογείται από τον 17ο αιώνα, δεν θα σταματήσει ποτέ να έχει διαχρονική αξία.
Πολλές φορές λέμε φράσεις εν τη ρύμη του λόγου, αδιαφορώντας για το πολύ πιθανό σενάριο να λειτουργούν εναντίον μας. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα.
Κι όμως, πρόκειται για μία συνήθεια που αφορά ένα «εργαλείο» επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι στις δουλειές γραφείου καθημερινά.
Αυτά είναι μερικά από τα πιο ακραία πράγματα που έχουν ακούσει οι αναγνώστες του OneMan σε συνέντευξη για δουλειά.
Στο γραφείο περνάς το 1/3 της μέρας σου. Αυτά είναι μερικά tips για να βάλεις το λιθαράκι σου, προκειμένου το κλίμα να είναι πάντοτε ευχάριστο.
Δύο ειδικοί εξηγούν τα πάντα γύρω από το σύνδρομο, που περιγράφτηκε για πρώτη φορά με τον συγκεκριμένο όρο το 2007.