HOT RIGHT NOW

H Amy Adams αφήνει τα (στ)ήθη της ελεύθερα

Στο American Hustle, που κυκλοφορεί την Πέμπτη, η -τετράκις υποψήφια για Όσκαρ- 39χρονη κλέβει την παράσταση. Για το βλέμμα της, το ταλέντο της και τα σουτιέν που δεν φοράει.

‘Χρειάστηκε να υιοθετήσω μια πιο φιλελεύθερη συμπεριφορά όσον αφορά το ακριβώς κάνουν τα στήθη μου κατά τη διάρκεια της ταινίας’, δήλωσε πρόσφατα στο Vanity Fair η πιο ταλαντούχα -από τα επτά παιδιά του Μορμόνου στρατιωτικού πατέρα της- σχετικά με τον πιο σέξι ρόλο της καριέρας της. Αυτόν της μαυρισμένης πρώην στρίπερ/ κομπιναδόρισας στην Νέα Υόρκη των 70s που βοηθάει τον Christian Bale στο American Hustle. Τόσο με το πανούργο μυαλό της όσο και με τα αβυσσαλέα ντεκολτέ της.

Μπορεί το American Hustle να είναι η καλύτερη ταινία του 2014, αλλά προφανώς δεν περιμέναμε αυτό το ρόλο για να εκτιμήσουμε το ταλέντο της -δολοφονικά ταπεινής και σεμνής- Amy Adams (‘Περίμενα μισή ώρα στην ουρά για φαλάφελ και κανείς δεν με αναγνώρισε’, ‘Καθόμουν δίπλα στον Sean Penn και την Meryl Streep στα Όσκαρ και έπαθα κρίση πανικού. Αισθανόμουν ότι δεν ανήκω αναμεσά τους’), την καριέρα της οποίας 9 στις 10 ηθοποιούς στο Χόλιγουντ θα σκότωναν για να έχουν.

Αυτό, το ταλέντο της, το αποδυκνύει συνεχώς από το 2006 και μετά όταν έσκασε μύτη με το indie Junebug, το 2009 ως καλόγρια στο Doubt, το 2011 ως τσαμπουκαλεμένη γκόμενα του Mark Wahlberg στο The Fighter και το 2012 ως σύζυγος του αρχηγού αίρεσης Philip Seymour Hoffman στο The Master (σ.σ. εξαιρετική η σκηνή που τον αυνανίζει μπροστά στον καθρέφτη για να του χαλαρώσει την ένταση). Οι 4 δηλαδή ερμηνείες της που την έχρισαν υποψήφια για Όσκαρ. Και οι οποίες, λόγω American Hustle, σίγουρα φέτος θα γίνουν πέντε.

 

Η διαφορά είναι ότι στο American Hustle η 163 εκατοστών καλλίφωνη είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά πειστική ως femme fatale. Κάτι που κανείς, εκτός από τον σκηνοθέτη David O. Russell, δεν περίμενε από εκείνη αφού όλοι την αντιμετώπιζαν μέχρι τώρα ως πριγκίπισσα.

Προφανώς τόσο λόγω του ‘αναγεννησιακής δεσποσύνης’ λουκ της (κόκκινα μαλλιά, αλαβάστρινη επιδερμίδα, κομψή γαλλική μυτούλα) όσο και των ταινιών που την καθιέρωσαν, όπως το Junebug, στο οποιό αποτελεί την προσωποποίηση της αθωότητας και το Enchanted, στο οποίο έπαιζε μια κανονική πριγκίπισσα της Disney.

 

Εύγε στον Russell που διέκρινε στην Amy κάτι πολύ πιο άγριο και πρωτόγονο από ότι οποιοσδήποτε άλλος πριν. Εύγε και στην ίδια που δεν φοβήθηκε να μας το δείξει. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η περιβόητη σκηνή του μπάνιου στο American Hustler, όπου η -σύζυγος του Christian Bale- Jennifer Lawrence πλακώνεται με αυτή, την ερωμένη του, και κάποια στιγμή την φιλάει στο στόμα, ήταν δική της ιδέα.

 

Άλλωστε η Adams είναι γενικότερα γενναιόδωρη ως άτομο αφού είναι πολλές οι ιστορίες που κυκλοφορούν με εκείνη να πηγαίνει σε μια audition, να βλέπει ότι ο ρόλος δεν της παέι και να προτείνει στη θέση της κάποια άλλη. Και όχι τώρα, που είναι σταρ και την παίρνει, αλλά χρόνια πριν, όταν ήταν μια ακόμη άνεργη ηθοποιός που έπαιζε σε ταινίες όπως το Psycho Beach Party.

 

Ή τα χρόνια μετά το Catch me if You Can του Spielberg όπου προσπαθούσε να καταλάβει τι έχει κάνει λάθος και το τηλέφωνο δεν χτυπάει. Τότε δηλαδή που έφτασε ένα βήμα από το να τα παρατήσει.

Ευτυχώς η Lois Lane του τελευταίου Superman δεν το έκανε, αποτελώντας πλέον μια από τις λίγες ηθοποιούς η παρουσία των οποίων σε μια ταινία (είτε πρόκειται για ρομάντική κωμωδία της σειράς όπως το Leap Year, είτε το Her του Spike Jonze) αποτελεί εγγύηση ότι δεν θα είναι πατάτα.

Επίσης, μετά τo American Hustle, καμία δημοσιογράφος πλέον δεν θα γυρίσει να της πει (σ.σ. την εποχή που ήταν έγκυος με την κόρη της) ότι ‘Μας κάνει εντύπωση γιατί το κοινό δεν μπορεί να φανταστεί ότι έχετε κάνει σεξ’.