HOT RIGHT NOW

Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, η Pamkiller της φετινής τηλεοπτικής σεζόν

Το 'πρωτοξάδελφη της Barbie' κορίτσι από την Τρίπολη, που διαπρέπει στο My Style Rocks, δεν είναι (μόνο) αυτό που βλέπεις.

Η πρώτη φορά που η ‘πιο βαβαβούμ κάνεις μπαμ’ Αλεξάνδρα έσκασε μύτη εντός οπτικού μας πεδίου ήταν πριν από ένα χρόνο και κάτι, ως μια από τις δυο ξανθές νοσοκόμες στη διαβόητη διαφήμιση του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας με τον Μάκη Παπαδημητρίου.

Τότε που η Τριπολίτισσα μοντέλα (βασικά στο Πρωινό του Ant1 ήταν) βγήκε -προκειμένου να υπερασπίσει την ‘τιμή’ της- στο ΟΛΑ και εξήγησε πόσο άδικα θεωρεί τα (τύπου πορνοσταρ νοσοκόμα) σχόλια που ακούστηκαν για πάρτη της.

Λογικό καθώς η εντυπωσιακή επαρχιωτοπούλα, που ήρθε στην Αθήνα πριν από πέντε χρόνια προκειμένου να σπουδάσει Κοινωνιολογία στην Πάντειο (εννοείται πως το πήρε το πτυχίο της), φαίνεται να κρύβει μυαλό ξουράφι πίσω από ένα παρουσιαστικό που δικαίως φέρνει το νου, σε εμάς τους παλιότερους, την Θεοφανία ‘Pamkiller’ Καλογιάννη από την εποχή των αντρικών περιοδικών.

Ξεκινώντας από το γεγονός ότι είναι βεραμάν επιχειρηματίας, διατηρώντας τόσο μπουτίκ ρούχων μαζί με την μητέρα της στην Τρίπολη, όσο και online κατάστημα που προμοτάρει βαρέως μέσα από το συναρπαστικό account της στο instagram (βλέπε σέξι πόζες από ταξίδια, μαγιό κτλ).

Και συνεχίζοντας με το ότι -παρότι μικρή και ανερχόμενη- έχει εδώ και χρόνια σοβαρή σχέση με γνωστό πλαστικό χειρούργο.

Ο οποίος, όπως ήταν φανερό από παλιές φωτό και όπως παραδέχθηκε και η ίδια στην εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου, έβαλε το ‘μαγικό’ χεράκι του για να της κάνει ένα upgrade. Συγκεκριμένα στη μύτη και το στήθος.

Κάτι για το οποίο την έχουν κράξει. Αδίκως, κατά τη γνώμη μας, αφού -οφείλεις να συμφωνήσεις- πως η Αλεξάνδρα λειτουργεί μια χαρά ως ζωντανή διαφήμιση της δουλειάς του. Τόσο στο πρόσωπο, όσο και στα ‘μπαλόνια’.

Αυτά που βγήκε και εκθείασε ο -πολλάκις ενθουσιασμένος μαζί της- Χάρης Χριστόπουλος στα πλαίσια μιας εμφάνισής της στο My Style Rocks (όπου και καλά πήγαινε στα γενέθλια της φίλης της).

Ένα Χριστόπουλος που, ανεξάρτητα αν τον συμπαθείς ή όχι, οφείλεις να του αναγνωρίσεις ότι του κόβει το μάτι. Ότι κάτι παραπάνω ξέρω όταν λέει στην Αλεξάνδρα ότι την βλέπει για πρώτο καζάνι πίστα στην κόλαση.

Πάντα στα πλαίσια του My Style Rocks. Εκείνο το παιχνίδι στο οποίο η Ραμόνα κλέβει την παράσταση για τις γυναίκες. Και η Αλεξάνδρα για τους άντρες. Παρόλο που, στο επίπεδο του τούμπανου, έχει σοβαρό ανταγωνισμό από την Θεσσαλονικιά Ιωάννα Τούνη.

Για να μην στο χοντρύνω και σου πω ότι η Αλεξάνδρα είναι η μοναδική από τις παίκτριες που και επίπεδο διατηρεί (δεν κάνει κατινιές) και ανταγωνίζεται στα ίσια την Ευαγγελία Αραβανή.

Να στο πω και πιο λιανά; Αν σε ένα μαγαζί, οποιοδήποτε μαγαζί, έμπαιναν ταυτόχρονα μέσα και οι δυο τους, η Αλεξάνδρα θα κέρδιζε τα βλέμματα. Κάτι που δεν το λες και εύκολο κατόρθωμα. Ειδικά όταν αγγίζει την πλατινέ τελειότητα, όπως εδώ.

Αν έχεις ακόμη αμφιβολία για το ότι η Παναγιώταρου είναι το τηλεοπτικό sex symbol της χρονιάς, όπως ήταν π.χ. πριν από 1-2 χρόνια η (πανέμορφη από κοντά, αλλά υπερβολικά petite) Τζούλια Νόβα, σου επισημαίνω ότι φέτος την είδαμε επίσης μαζί με την παρέα της στο Ρουκ Ζουκ.

Και ως guest star στο Κάτι Χωρισμένα Παλικάρια, εκεί που υποδύθηκε -με επιτυχία- την κατάκτηση του σεξομανή Κώστα Κόκλα.

Με άλλα λόγια, όλοι φέτος θέλουν απεγνωσμένα ένα κομμάτι της. Όλοι ασχολούνται μαζί της. Όλοι την έχουν πολύ ψηλά στην λίστα όταν έχουν ανάγκη για μια σέξι και φρέσκια παρουσία για τη σειρά, το διαφημιστικό, τo τηλε-παιχνίδι ή την εκπομπή τους.

Το μεγάλο στοίχημα; Το κατά πόσο θα καταφέρει η Αλεξάνδρα να μετατρέψει αυτή την προσωρινή δημοσιότητα σε κάτι πιο μόνιμο από το να π.χ. διπλασιάσει. τους followers της (είναι ήδη στα 50.000). Κάτι που είναι εντελώς στο δικό της χέρι.

Χωρίς να της έχουμε μιλήσει (τουλάχιστον όχι ακόμη) από κοντά, κάτι μας λέει ότι έχει τα απαραίτητα εγκεφαλικά προσόντα για να το καταφέρει (παρότι κανείς δεν έχει κάνει τον κόπο να της κάνει κανονική συνέντευξη ώστε να πάρουμε λίγο μάτι το μέσα της – ή έστω να μάθουμε τι γράφουν τα τατού της) ότι ήρθε για να μείνει.