PUBLI

Το μεγαλύτερο poll όλων των εποχών έδειξε τι βαριούνται περισσότερο οι άντρες

Ο λαός μίλησε. Τώρα θα μιλήσει και ο Ατζαράκης.

Κάναμε poll στο Oneman για το τι βαριέται περισσότερο ένας άντρας και ο λαός μίλησε… Τι μίλησε δηλαδή, στην πραγματικότητα έκανε κάτι πολύ παραπάνω. Έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα με πολλούς αποδέκτες, επισημαίνοντας ότι αυτό που βαριέται περισσότερο από όλα, είναι τα ψώνια με τη δικιά του. Σόρυ κορίτσια, η διαδικασία ήταν αδιάβλητη και το αποτέλεσμα συντριπτικά στενάχωρο για όλες σας. Ωστόσο, ο Διονύσης Ατζαράκης, ως από μηχανής θεός έρχεται να δώσει τη λύση και να σώσει σχέσεις και νεύρα. Έρχεται για να δώσει λύση σε όλους τους άμπαλους άντρες που δεν την παλεύουν με τις ζουζουνιάρικες βολτίτσες που έχουν σκοπό την παρατήρηση βιτρινών και την εισχώρηση σε κάθε άντρο γυναικείας απόλαυσης, από κατάστημα ρούχων μέχρι επιθετικών αρωμάτων.

Ακολουθεί το πρώτο βίντεο με τον Διονύση να σου εξηγεί πώς να σπάσεις την μονοτονία, τι να κάνεις για να βγεις ζωντανός απ’ αυτήν τη διαδικασία (δεν το λένε Boredom Busters τυχαία), αλλά πρώτα καλό θα ήταν να κάνεις και κάτι ακόμα: like στη σελίδα των δημητριακών Clusters της Nestlé για να ενημερώνεσαι για τα επόμενα Boredom Busters που θα έρθουν μέσα απ’ τα κείμενα που θα δημοσιεύουμε εδώ, στο Oneman.

Ακολουθεί Διονύσης.

Και για να καταλάβεις πόσο σημαντικό ήταν το αποτέλεσμα, δες τον ανταγωνισμό που είχε, δες τι υπερβαρετές συνήθειες είχε να ξεπεράσει για να πάει στην νούμερο 1 θέση, με 27% παρακαλώ, το ‘να πάω για ψώνια μαζί της’.

2ο με 22% ήρθε το ‘να την περιμένω να ετοιμαστεί’. Ok, δυνατό κι αυτό, αλλά δεν αγγίζει τον πρωταθλητή της βαρεμάρας. Με τίποτα.

3ο με 11% ήρθε το ‘να περιμένω το λεωφορείο’, αυτό το αιώνιο μαρτύριο που ξεκινάει από τη μέρα που γεννιόμαστε και μας ακολουθεί για πάντα. Και εμείς αυτό, μπας και το προλάβουμε.

4ο βρίσκουμε το ‘να πάω γυμναστήριο’ με το 10% των συμμετεχόντων να το βάζουν ψηλά, πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις τους.

Στην 5η θέση με 8% βρίσκουμε την επιλογή του ‘να ξυριστώ’, άλλη μία τρελά βαρετή συνήθεια, που ευτυχώς η μόδα της παπαδίστικης αξυρισιάς, μας έχει κάνει να τη γλιτώσουμε τους περισσότερους.

Στην 6η θέση με 6% (τυχαίο;) βρίσκουμε το ‘να στέλνουμε μηνύματα’, κάτι που ναι, πολλοί το βρίσκουν ανυπόφορο και που όσο πηγαίνεις στις μεγαλύτερες ηλικίες, τόσο περισσότερο βλέπεις και την απόγνωση να μεγαλώνει.

Αν και το ‘να μαγειρέψω’ είχε όλα τα προσόντα για να πλασαριστεί στις ψηλότερες θέσεις, ωστόσο απογοήτευσε και με 5% βγήκε έβδομο. Κρίμα κρίμα κρίμα. Άσε που τα δημητριακά Clusters της Nestlé σου λύνουν τα χέρια πανεύκολα, μερικά δευτερόλεπτα θα σου πάρει για να τα απολαύσεις.

Την 8η και 9η θέση μοιράζονται τα ‘να πάω για κούρεμα’ και ‘να πάω στο σουπερμάρκετ’, αμφότερα με 4%. Και νηστικοί και μαλλί νεάντερταλ δηλαδή. Μάλιστα.

Τέλος, στην 10η θέση με μόλις 3% βρίσκουμε την επιλογή ‘να πάω τον σκύλο μου βόλτα’. Και να σου πω και κάτι; Και μπράβο μας για το χαμηλό ποσοστό. Μόνο λατρεία για τις τετράποδες μηχανές παραγωγής ασταμάτητης αγάπης και αφοσίωσης.