Το BuzzFeed αιμορραγεί, το ίντερνετ τρώει τα καλύτερα παιδιά του
Η κρίση σε ένα από τα πιο viral sites παγκοσμίως μας προετοιμάζει για νέα ήθη στον ψηφιακό κόσμο.
- 30 ΙΑΝ 2019
Ο κόσμος των ΜΜΕ και ειδικά των ψηφιακών ΜΜΕ είναι ένας πολύ ασταθής κόσμος. Μπορεί μια χρονιά ένα μέσο να έχει τεράστια απήχηση και ακριβώς την επόμενη να μην έχει. Έτσι λοιπόν τον τελευταίο καιρό τα πράγματα δεν πάνε καλά για ένα από τα παγκοσμίως γνωστότερα σάιτ, το BuzzFeed.
To BuzzFeed ξεκίνησε να απολύει το 15% του προσωπικού του -γύρω στους 200 υπαλλήλους- την Παρασκευή που μας πέρασε. Το επόμενο βήμα κατά πως φαίνεται, είναι να συγχωνευτεί με την Group Nine, μία επίσης μεγάλη εταιρεία ψηφιακών μέσων (που έχει στην κατοχή της τα Dodo, Seeker, Now This και Thrillist).
Από καιρό ακούγεται ότι οι δύο εταιρείες συζητούν για τη συγχώνευσή τους. Σε καμία όμως περίπτωση αυτή δεν θα πρέπει να θεωρηθεί βέβαιη, αφού μπορεί εν τέλει να βρουν άλλους εταίρους. Και να προχωρήσει όμως τελικά, δεν πρόκειται για κάτι που θα συμβεί άμεσα.
(ο συνιδρυτής του BuzzFeed Jonah Peretti)
Μια τέτοια ένωση δεν θα είναι πάντως παράξενη, αφού και τα δύο μέσα έχουν παρόμοιο περιεχόμενο, προορισμένο κυρίως για να διαμοιράζεται μέσω Facebook. Eντωμεταξύ, το BuzzFeed και την Group Nine ενώνει και ο Ken Lerer. Ο Lerer μαζί με τον ιδρυτή του BuzzFeed Jonah Peretti ήταν οι ιδρυτές της HuffPost, ενώ o Lerer είναι και πρόεδρος του BuzzFeed. Ο γιος του, Ben Lerer τρέχει την Group Nine.
Τον τελευταίο χρόνο το Facebook έχει κάνει φανερό ότι δεν πολυψήνεται να δίνει λεφτά στα σάιτς. Ο ιδρυτής του BuzzFeed Jonah Peretti (αδελφός της Chelsea Peretti του Brooklyn Nine-Nine btw) είχε πει κιόλας πριν λίγο καιρό ότι οι ψηφιακοί εκδότες πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να συγχωνευτούν, για να μπορέσουν να κάνουν καλύτερες διαπραγματεύσεις με το Facebook και την Google.
Εμείς πάντως θα θέλαμε να συνεχίσει να υπάρχει το BuzzFeed, γιατί δεν μπορούμε να φανταστούμε έναν κόσμο χωρίς άρθρα σαν κι αυτό.
Κεντρική φωτογραφία: Alexandra Wyman/Invision for BuzzFeed/AP Images