Το Dawn of Man σε προκαλεί να επιβιώσεις στη λίθινη εποχή
Το νέο game στρατηγικής και ανάπτυξης κόσμων πιάνει τα πράγματα από την αρχή (κυριολεκτικά).
- 30 ΙΑΝ 2019
Το Dawn of Man είναι δημιούργημα της Madruga Works με στοιχεία strategy, simulation, city builder και προπάντων survival. Άσχημες καιρικές συνθήκες, εχθροί και άγρια ζώα σας κάνουν τη ζωή δύσκολη. Το έργο σας είναι να ιδρύσετε τη δική σας κοινωνία και να την προστατέψετε από όποιους κινδύνους προκύψουν. Σιγά, σιγά μαζεύοντας διάφορους πόντους αποκτάτε πρόσβαση σε ένα tech tree. Μέσω αυτού, ξεκλειδώνετε διάφορα κτήρια, εργαλεία, δυνατότητες εξόρυξης μετάλλων κτλ.
Το βρήκαμε αρκετά εμπλουτισμένο με μεγάλη πληθώρα δυνατοτήτων που ίσως έχει περιθώρια βελτίωσης. Από το ίδιο tech tree, καθώς αποκτάτε skills, ανεβαίνετε και επίπεδο ‘χρονολογικά’. Για παράδειγμα, αφού ξεκλειδώσετε τα απαραίτητα θα μπείτε στην εποχή του λίθου, ύστερα του χαλκού, μετά στην εποχή του σιδήρου κ.ο.κ. Απεναντίας, ο χρόνος που απαιτείται να μαζέψεις τους πόντους είναι ιδανικός. Αρχικά τους συλλέγεις αρκετά εύκολα και όσο προχωράει η ροή του παιχνιδιού η κατάσταση δυσκολεύει.
Πάντως, το σύστημα είναι βατό εφόσον κάποιος κάνει σωστή διαχείριση και αφιερώσει χρόνο. Θα δυσκολευτείτε να βγάλετε άκρη αρχικά, και ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποια new saves, αλλά με λίγη υπομονή θα βγάλετε άκρη. Να σας ενημερώσουμε εδώ, ώστε να είστε προετοιμασμένοι (κυρίως ψυχολογικά!) πως σταδιακά, διάφοροι επιδρομείς θα σας κάνουν επίθεση. Όσο ανεβαίνετε εποχές, τόσο πιο πολλοί και δύσκολοι ως προς την αντιμετώπιση θα είναι. Γι αυτό, το Dawn of Man μας δίνει την επιλογή να τοποθετήσουμε τείχη, καθώς και πύργους όπου εάν πατήσετε το κουμπί για προειδοποίηση επίθεσης – λάβετέ το, σαν αρχέγονες σειρήνες πολέμου- οι άνδρες σας θα τους επανδρώσουν και θα βάλλουν με βέλη κατά των εχθρών.
Ύστερα το σύστημα οικονομίας που χρησιμοποιεί το παιχνίδι είναι εξαιρετικό. Εκεί μπορεί κανείς να διαπιστώσει αν κάνει καλή διαχείριση ή όχι. Το αν θα επεκταθείς εξαρτάται απ’ το αν μπορείς να υποστηρίξεις με τροφή, ρούχα, όπλα κτλ, τους πολίτες σου. Εάν κάτι απ’ αυτά δεν επαρκεί, τα πράγματα δεν θα πάνε τόσο καλά, με αυτούς να είναι δυστυχισμένοι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την χαμηλότερη αποδοτικότητα τους στις εργασίες τους (μεταφορά ξυλείας και πετρών, εξόρυξη ορυκτών, συλλογή καρπών, κυνήγι κ.α).
Μιλώντας για εργασίες, να σημειωθεί πως το σύστημα του Dawn of Man για την ανάθεση μιας συγκεκριμένης δουλειάς, είναι κάτι που δεν βλέπουμε συχνά. Μέσω μίας νοητής σημαίας δημιουργείτε ένα πεδίο δραστηριοτήτων. Για παράδειγμα, σε ένα δάσος μπορείτε να βάλετε μία σημαία για κοπή ξύλου. Εκεί ρυθμίζετε πόσο ξύλο θέλετε να σας φέρνουν και πόσοι άνθρωποι να ανατεθούν σε αυτή τη δουλειά. Έτσι δουλεύει η συλλογή διαφόρων λοιπών αντικειμένων, το κυνήγι και το ψάρεμα.
Βρήκαμε τα γραφικά πολύ καλά, με ποικίλες λεπτομέρειες. Υπάρχει μεγάλος αριθμός κτιρίων κάτι που κάνει το παιχνίδι πολύ ενδιαφέρον. Ο χάρτης είναι όμορφα διακοσμημένος και αρκετά πυκνός. Επίσης, η προσθήκη τεσσάρων εποχών και ανάλογων καιρικών φαινομένων, είναι πολύ θετική. Καθώς κάνετε βόλτες στον χάρτη και καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια του παιχνιδιού, θα σας συνοδεύει μία ευχάριστη μουσική. Αυτή, καθώς και οι περιβαλλοντικοί ήχοι, που προκαλούνται από διάφορες δραστηριότητες των πολιτών σας, είναι ποικίλες και διαφέρουν.
Το Dawn of Man είναι ένα game που σίγουρα αξίζει την προσοχή σας. Διαφέρει αρκετά από παρόμοιους τίτλους με νέες καινοτόμες δυνατότητες που σπάνια βλέπουμε. Αν θέλετε να δείτε την εξέλιξη του από πρώτο χέρι, μπορείτε να το προσθέσετε στο wishlist σας στο Steam. Εμείς, δεν έχουμε παρά να περιμένουμε για την πλήρη έκδοσή του, καθώς βρίσκεται ακόμη σε beta version.
To Dawn of Man θα κυκλοφορήσει για PC την 1η Μαρτίου.
Πηγή: IGN Greece
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΙ ΑΥΤΑ