AP Photo/Michael Probst
GROOMING

Ahn Jung-hwan: O ποδοσφαιριστής που έκανε τους άνδρες να βάλουν makeup

Πώς ο Νοτιοκορεάτης έγινε από απόλυτος ήρωας του Μουντιάλ, ηγέτης των 'flower men' στη χώρα του.

Ο Ahn Jung-hwan είναι ο πρωταγωνιστής μιας από τις πιο μεγαλύτερες εκπλήξεις της ιστορίας των FIFA World Cup. Το 2002 στο Παγκόσμιο Κύπελλο που διεξήχθη στην Κορέα (τη Νότιο), ο Αhn (θες να στον δώσω στα ελληνικά; Είναι Αν ΤζονγκΧουάν -το Αν είναι επίθετο) έχασε πέναλτι, πριν βάλει το ‘χρυσό γκολ’ στις καθυστερήσεις -με κεφαλιά-, στο παιχνίδι με την Ιταλία, για τη φάση των ’16’.

Την επομένη, ο ιδιοκτήτης της Perugia, Luciano Gaucci ακύρωσε το συμβόλαιο που είχε ο σκόρερ με την ομάδα, λέγοντας ‘δεν έχω πρόθεση να πληρώνω τον τύπο που κατέστρεψε το ιταλικό ποδόσφαιρο’. Λίγα εικοσιτετράωρα μετά, έδωσε στον ‘David Beckham της Νοτίου Κορέας’ 1.2 εκατομμύρια για να μείνει εκεί όπου ήταν, με τον Ahn Jung-hwan να τα απορρίπτει και να μην εμφανίζεται στην προετοιμασία. Η FIFA αποφάσισε πως έπρεπε να δώσει στην Perugia 3.5 εκατομμύρια ‘για τις ζημιές που προκάλεσε’. Τα πλήρωσε ιαπωνική εταιρία entertainment (PM) και στη συνέχεια της φάσης ο Ahn φόρεσε τη φανέλα της Shimizu S-Pulse, μέλος της πρώτης τη τάξει κατηγορίας της Ιαπωνίας (J1 League).

 

Για να μη σου αφήνω κενά, επέστρεψε στην Ευρώπη το 2005 για τη γαλλική Μετζ, είχε πρόταση από την Μπλάκμπερν, αλλά δεν πήγε στο τεστ -γιατί είχε γενέθλια-, υπέγραψε για 17 μήνες στη γερμανική Ντούινσμπουργκ και επέστρεψε στη χώρα του, όπου κρέμασε τα παπούτσια το 2007. Έκτοτε έκανε καριέρα στην τηλεόραση -ως παρουσιαστής εκπομπών- και ανέλαβε να προωθήσει τα κορεατικά -ανδρικά- καλλυντικά στην Ιαπωνία.

Στο θέμα μας, όπως έγραψε η Medical Daily την ημέρα που ο -44χρονος σήμερα- Ahn πρόσφερε στην Κορέα μια από τις μεγαλύτερες στιγμές της -ως ποδοσφαιρικού έθνους-, έγινε ‘ο ηγέτης των λεγόμενων ‘flower men’. Δηλαδή, των όμορφων ανδρών, με τα αλαβάστρινα δέρματα, που ντύνονταν με την τελευταία λέξη της μόδας και έγιναν τα πρόσωπα εταιριών ανδρικών καλλυντικών’.

Το 2003 έγινε το πρόσωπο του υγρού foundation ‘Color Lotion’ (‘έβγαλε’ 4.000.000 δολάρια τους πρώτους έξι μήνες της κυκλοφορίας της, γεγονός που εξέπληξε και τη δημιουργό εταιρία) και από εκείνη τη μέρα, δεν υπάρχει αγόρι στην Κορέα που να κοιμάται χωρίς να ‘χει ενυδατώσει -επαρκώς, που συνήθως σημαίνει με τρία διαφορετικά προϊόντα- το δέρμα του. Ή που να βγαίνει από το σπίτι του χωρίς να βάλει makeup. Τη σήμερον ημέρα, οι Ασιάτες άνδρες χρησιμοποιούν ό,τι τους βοηθά να δείχνουν πιο ‘αψεγάδιαστοι’ (από μολύβι φρυδιών έως lipstick), καθώς έχει επικρατήσει η κουλτούρα του ‘επιτυχημένος άνδρας είναι αυτός που βρίσκει χρόνο και για να περιποιηθεί το δέρμα του’. Δεδομένα δε, οι γυναίκες προτιμούν αυτούς που φροντίζουν τον εαυτό τους από εκείνους που κυκλοφορούν σε φυσική κατάσταση.