Bumble: Η εφαρμογή γνωριμιών που θέλει να ξεπεράσει το Tinder
Σε τι υπερέχει η mobile εφαρμογή που δημιούργησε η Whitney Wolf Herd, η δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας της ψηφιακής τεχνολογίας;
- 13 ΦΕΒ 2021
H Wolfe Herd δεν είναι ένα συνηθισμένο ταλαντούχο κορίτσι της Silicon Valley. Λίγο πριν κλείσει τα 25 ήταν αντιπρόεδρος του τομέα marketing του Tinder, ο άνθρωπος που επινόησε το όνομα της εφαρμογής και προσπάθησε με κάθε πιθανό και απίθανο μέσο να δημιουργήσει τη φήμη της μέσα στα μεγαλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια. Ένα επεισόδιο σεξουαλικής παρενόχλησης μέσα στην εταιρεία, έγινε η αφορμή για να τραβήξει το δικό της δρόμο και να λανσάρει μια εφαρμογή γνωριμιών, όπου οι κανόνες του παιχνιδιού για πρώτη φορά αντιστράφηκαν. Αυτή είναι η ιστορία του Bumble.
Το παιχνίδι αλλάζει
To Bumble ήταν η πρώτη εφαρμογή γνωριμιών που έδωσε την πλήρη πρωτοβουλία των κινήσεων σε γυναίκες. Σ’ ένα ετεροφυλόφιλο match εκείνες και μόνο εκείνες μπορούν να στείλουν το πρώτο μήνυμα, ενώ σε ένα ταίριασμα ατόμων του ίδιου φύλου, η δυνατότητα ανοίγεται και στα δύο άτομα. Επίσης, πέρα από το ταίριασμα ερωτικών προδιαγραφών, υπάρχει και η δυνατότητα να βρεις συνεργάτες (Bumble Bizz) ή και φίλους (Bumble BFF) μέσα από την εφαρμογή. Σήμερα η εφαρμογή έχει 55 εκατομμύρια σταθερούς χρήστες από 100 διαφορετικές χώρες και η αξία του brand ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Από το Νοέμβριο του 2019, η ιδρύτρια του Bumble εδραίωσε την παρουσία της στο χώρο των πιο επιδραστικών ατόμων της ψηφιακής τεχνολογίας παγκοσμίως, καθώς έγινε η νέα CEO της MagicLab, της μητρικής εταιρείας στην οποία ανήκει τόσο το Bumble, όσο και το Badoo, η εφαρμογή dating που λάνσαρε ο Andrey Andreev. Την περασμένη χρονιά, η MagicLab μετονομάστηκε σε Bumble Trading και έκτοτε η πορεία ήταν μόνο προς τα πάνω. Α, να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε πως το Bumble παράγει τέλεια διαφημιστικά promos, όπως το παρακάτω με την Aubrey Plaza.
To σημείο υπεροχής
Σε μια εποχή που οι εφαρμογές γνωριμιών λειτουργούν και σαν έξτρα εργαλείο ώστε άντρες και γυναίκες να επιδεικνύουν τη ματαιοδοξία τους μέσα από προσεκτικά δομημένα προφίλ, το Bumble έκανε κάτι τολμηρό: Έδωσε τον πλήρη έλεγχο της κάθε γνωριμίας στις γυναίκες, έγινε μια γνήσια φεμινιστική εφαρμογή και όρισε τους κανόνες και το περιεχόμενο σε κάθε μορφή γνωριμίας, είτε αυτή θα έχει ως σκοπό τη σχέση, είτε το επαγγελματικό networking. Αυτό το σημείο υπεροχής φαίνεται πως έγινε αισθητό μέχρι και στις αμερικάνικες χρηματαγορές, καθώς στην αρχική δημόσια προσφορά της μετοχής της εταιρείας, η τιμή της ξεκίνησε από τα 43 δολάρια και μέσα σε μια μέρα σημείωσε αύξηση 77%, φτάνοντας τελικά στα 76 δολάρια.
Αξίζει να τονίσουμε πως η αντίστοιχη μετοχή της Match.com – εταιρείας στην οποία ανήκει το Tinder – χρειάστηκε κάτι παραπάνω από δυο μήνες για να σημειώσει αντίστοιχη αύξηση, ξεκινώντας από την ίδια ακριβώς τιμή. Οι πρώτες τοποθετήσεις ανθρώπων της Wall Street τοποθετούν την αξία της Bumble Trading στα 13 δισεκατομμύρια δολάρια. Σε μια εποχή όπου ένας άντρας καλείται πρώτα να ακούσει με προσοχή τις σκέψεις και τις επιθυμίες της (μελλοντικής) συντρόφου του, το Bumble ήρθε για να φτιάξει τα ιδανικά ταιριάσματα.