Το Spotify έχει πια το δικό του Clubhouse
Η επιτυχημένη εφαρμογή της Apple βρίσκει νέους μιμητές και κατακτά σιγά σιγά το ίντερνετ.
- 31 ΜΑΡ 2021
Τελικά το Clubhouse όχι μόνο «έπιασε» αλλά δημιουργεί σιγά σιγά και μία νέα κουλτούρα σοσιαλμιντιακής επικοινωνίας, μακριά από τον γραπτό λόγο και όσα άσχημα έχει επιφέρει αυτός στην εποχή του ίντερνετ (τρολ, βρισιές, απειλές κλπ). Και ακριβώς πάνω σε αυτό το hype θέλουν να πατήσουν και όλοι οι υπόλοιποι ιντερνετικοί κολοσσοί και να δημιουργήσουν τη δική τους παρόμοια υπηρεσία και από ό,τι φαίνεται, ένας απ’ τους πρώτους θα είναι και το Spotify.
Κατ’ αρχάς να εξηγήσουμε ότι αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υπάρχει μόνο στο iOS και είναι στον «αέρα» εδώ και έναν χρόνο περίπου. Μέσα από αυτό γίνονται ζωντανές συζητήσεις, μόνο με ήχο και για να ακούσεις ή να πάρεις μέρος σε μία πρέπει να προσκληθείς. Μπορεί να ακούγεται πολύ απλή ιδέα, και ίσως και να είναι, αλλά η απήχησή της είναι τρομακτική.
Στο Clubhouse έχουν ήδη συμμετάσχει ο Elon Musk, αλλά και ο Mark Zuckerburg, όπως μπορείς να δεις/ακούσεις κι εδώ:
Έτσι, λοιπόν, το Spotify προχώρησε στην απόκτηση της εταιρίας Betty Labs, η οποία κατασκευάζει με τη σειρά της το Locker Room, μία εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα για ζωντανές συζητήσεις μέσω ενός «ηχητικού» social medium. Η εφαρμογή βρίσκεται ήδη στο iOS και θα παραμείνει εκεί, αλλάζοντας όμως όνομα και θεματολογία. Μέχρι σήμερα τα topics συζήτησης αφορούσαν κυρίως τα αθλητικά, πράγμα που και θα σταματήσει.
Σκοπός του Spotify είναι μέσα από το δικό του social medium, οι χρήστες του να συζητούν με πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό χώρο και τη μουσική βιομηχανία, θέματα που αφορούν -προφανώς- την παραγωγή μουσικής, τα albums και γενικότερα ό, τι έρχεται μαζί με την τέχνη.
Λίγοι αιφνιδιάστηκαν πάντως από αυτήν την απόφαση του Spotify. Mε δεδομένο το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει τόσο μεγάλη βαρύτητα στα podcasts και ταυτόχρονα ο κόσμος, ηχογραφεί τις συζητήσεις που κάνει στο Clubhouse και τις ανεβάζει -πρόσεχε τώρα- ως podcasts στο Spotify, ήταν δεδομένο ότι θα προσπαθούσε να επωφεληθεί από αυτό. Στην πραγματικότητα, τους διευκολύνει κιόλας.
Για μια παρόμοια εφαρμογή φαίνεται ότι ψάχνεται και το Facebook, έχοντας προσθέσει ήδη στο Instagram, μέρος του κολοσσού του Zuckerburg, τη δυνατότητα τα insta lives να γίνονται πλέον και από τέσσερα account, όχι μόνο από δύο όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα. Το Twitter απ’ την άλλη έχει ήδη μία παρόμοια εφαρμογή με το Clubhouse που ονομάζεται Spaces.
Για να δούμε ποιο θα κυριαρχήσει από όλα αυτά.