Η Athens Kallithea FC δημιούργησε (και) φέτος τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις
Η urban φωτογράφιση μέσα στους δρόμους της αθηναϊκής γειτονιάς, έκλεψε και πάλι τις εντυπώσεις.
- 7 ΑΥΓ 2023
«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λένε οι ποδοσφαιρικοί και στην Athens Kallithea FC φαίνεται ότι το γνωρίζουν καλά. Η αθηναϊκή ομάδα, που πέρυσι εμφανίστηκε με ένα ολικό rebranding, υπό την ηγεσία του ελληνοαμερικανού Ted Philipakos, δημιούργησε και φέτος την πιο εντυπωσιακή ελληνική εμφάνιση, θυμίζοντας και πάλι Βενέτσια. Όπως και πέρυσι, η υψηλή αισθητική ξεχωρίζει, ενώ η urban φωτογράφιση της Charis Axilithioti στους δρόμους της Καλλιθέας, έγινε ξανά viral.
Μετά το περυσινό sold-out των εμφανίσεων της Athens Kallithea FC, η ομάδα δίνει στους φίλους της την ευκαιρία να προμηθευτούν από νωρίς τη συλλογή 23/24 κάνοντας εγγραφή στη λίστα e-mail. Επίσημα, οι εντός και οι εκτός έδρας αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αρχές του Σεπτέμβρη, ενώ την εβδομάδα που μας πέρασε, πήραμε μια πρώτη ματιά χάρη στη φωτογράφιση που έγινε για λογαριασμό του Kennedy Magazine, δια χειρός του Έλληνα φωτογράφου, Χρήστου Κοντού.
Η Athens Kallithea FC παρουσίασε λοιπόν τις πρώτες εικόνες από την επερχόμενη καμπάνια της, στην οποία ο πρόεδρος και δημιουργικός διευθυντής του συλλόγου, Ted Philipakos συνεχίζει τις συνεργασίες του με τους παραγωγούς Kappa, τους σχεδιαστές Bureau Borsche και τον φωτογράφο Χρήστο Κοντό του Kennedy Magazine.
Οι εντός και εκτός έδρας φανέλες, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες σε μακρυμάνικες και κοντομάνικες εκδόσεις, φέρουν το σήμα ΕΜΣΤ του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, ενός τοπόσημου για την Καλλιθέα. Η ομάδα πρωτοπορεί και σε αυτόν τον τομέα, καθώς αυτή η συνεργασία είναι η πρώτη μεταξύ ενός επαγγελματικού ποδοσφαιρικού συλλόγου και ενός ιδρύματος τέχνης και πολιτισμού. Μάλιστα, περιορισμένες εμφανίσεις της ομάδας θα διατίθενται και στο κατάστημα του ΕΜΣΤ.
Για έγκαιρη πρόσβαση στις εντός και εκτός έδρας φανέλες 23/24, εγγραφείτε στο akfc66.gr/newsletter. Οι φανέλες θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά στο shop.akfc66.gr.