Η Κλέλια Ανδριολάτου και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη μάς μιλούν για τους ακραίους ρόλους τους
Οι δύο υποψήφιες για Βραβείο Ίρις Α΄Γυναικείου μοιράστηκαν μαζί μας τις δυσκολίες που βίωσαν για να μπουν στους ρόλους τους, στον Τελευταίο Ταξιτζή και τη Φόνισσα.
- 14 ΙΟΥΝ 2024
Είναι αυτές οι μέρες του χρόνου που τα βραβεία του κινηματογραφικού Χόλιγουντ έχουν ξαποστάσει, αλλά της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου ετοιμάζονται. Τα Βραβεία Ίρις, τα δικά μας Όσκαρ, θα απονεμηθούν στις 26 Ιουνίου ολοκληρώνοντας ένα ταξίδι 15 ετών, κοιτώντας πάντα προς το μέλλον. Μιλάμε για αυτά και για ακόμη περισσότερα με την Κλέλια Ανδριολάτου και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.
Σε αυτό το σπέσιαλ επεισόδιο του POP για τις Δύσκολες Ώρες υποδεχόμαστε στο στούντιο δύο από τις πέντε υποψήφιες Α΄Γυναικείου Ρόλου στα Βραβεία Ίρις: την Κλέλια Ανδριολάτου και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Την κατηγορία ολοκληρώνουν οι πολύ άξια αναγνωρισμένες Αγγελική Μπεβεράτου για το Μέντιουμ, η Σοφία Κόκκαλη και η Βίκυ Καγιά για το Πολύδροσο και η Δήμητρα Βλαγκοπούλου για το Animal, που δεν κατάφεραν να βρίσκονται μαζί μας λόγω προγραμματισμού αλλά τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Δύο υποψήφιες, δύο προσεγγίσεις, δύο διαφορετικές εκφάνσεις της γυναικείας εμπειρίας στην οθόνη.
ΑΚΟΥ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ:
Πώς βίωσε η Κλέλια Ανδριολάτου τη διαφορά μεταξύ κινηματογραφικών και τηλεοπτικών γυρισμάτων; Τι διαφορές βρήκε σε σχέση με τον χαρακτήρα της στον Τελευταίο Ταξιτζή και τι τη δυσκόλεψε στην ερωτική σκηνή της ταινίας; Γιατί προτιμάει τον αυθορμητισμό σε σχέση με την πολύ μεθοδευμένη προετοιμασία και τι περιθώρια είχε για αυτοσχεδιασμό στον Τελευταίο Ταξιτζή;
Κατά πόσο περίμενε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη την επιτυχία της Φόνισσας και πώς νιώθει, τόσα χρόνια μετά στην καριέρα της, σε σχέση με τις βραβεύσεις; Πώς νιώθει ψυχολογικά μετά από μία ολόκληρη σεζόν όπου αφιερώθηκε στη δημόσια συζήτηση για τις γυναικοκτονίες και την έμφυλη βία;
Τι βραβείο κέρδισε ως η μόλις δεύτερη αμιγώς Ελληνίδα μετά τον Μίκη Θεοδωράκη που το σηκώνει; Γιατί λέει ότι «το δικαστικό σύστημα εμπαίζει τις οικογένειες των θυμάτων» και πώς συνδέεται με την οικογένεια της Ελένης Τοπαλούδη; Και τελικά, τι ρόλο παίζει η απεικόνιση της γυναίκας στα Μ.Μ.Ε. στην έμφυλη ανισότητα της κοινωνίας;
Αυτά και πολλά ακόμη στο POP για τις Δύσκολες Ώρες!
Βρες και κάνε subscribe σε όλα τα Podcast του Oneman εδώ: Spotify/YouTube/Apple Podcasts.
Βρες την Ιωσηφίνα Γριβέα: @ Facebook/@Instagram/[email protected]
Βρες τον Θοδωρή Δημητρόπουλο: @dark_tyler Twitter/Instagram/[email protected]