Πού θα δεις στο θέατρο τους πρωταγωνιστές του Maestro
Το Maestro περνά από τη μικρή οθόνη στο θεατρικό σανίδι και τσεκάρουμε σε ποιες παραστάσεις πρωταγωνιστούν κάποιοι από τους βασικούς ηθοποιούς της σειράς.
- 8 ΔΕΚ 2024
Το Maestro επέστρεψε στις οθόνες μας με την πολυαναμενόμενη συνέχεια της ιστορίας του και έριξε αυλαία με την προβολή του 4ου και τελευταίου επεισοδίου της 3ης σεζόν (θα είναι ή δεν θα είναι τα τελευταία παραμένει ερώτημα) στη συχνότητα του MEGA. Στην πλατφόρμα του Netflix βέβαια μπορείς να στριμάρεις και τους τρεις κύκλους.
Οι βασικοί ήρωες της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη επανήλθαν στις οθόνες μας μέσα από τις ερμηνείες των αξιόλογων ηθοποιών του καστ, που τη φετινή σεζόν αιχμαλωτίζουν με το ταλέντο τους και την πλατεία του θεάτρου. Ανεβαίνουν στο θεατρικό σανίδι, παίζοντας σε κάποιες από τις πιο δημοφιλείς παραστάσεις της σεζόν: sold out επαναλήψεις και πολλά υποσχόμενες πρεμιέρες.
Η Μαρία Καβογιάννη και η Τόνια Μαράκη έχουν Τριαντάφυλλο στο Στήθος
Υποδύονται μητέρα και κόρη στην κωμωδία του Τένεσι Ουίλιαμς -τη μοναδική που έγραψε-, Τριαντάφυλλο στο Στήθος και η οποία ανεβαίνει στο Πτι Παλαί σε απόδοση και σκηνοθεσία του Γιωργή Τσουρή.
Όπως σημειώνει ο σκηνοθέτης: Το ανέβασμα του έργου σε αυτή την νέα εκδοχή, ανοίγει επίσης δυναμικό διάλογο με την εποχή μας. Ο Ουίλιαμς έβαλε στο επίκεντρο –για ακόμη μία φορά– μία γυναίκα-ηρωίδα που εντάσσεται απόλυτα στους όρους και τους προβληματισμούς του καιρού της. Σε μια πραγματικότητα όπου η πατριαρχία διαποτίζει κάθε επίπεδο και ορίζει απόλυτα το τι είναι αποδεκτό ως σκέψη, ως πράξη, ακόμα και ως επιθυμία. Η Σεραφίνα (σ.σ. Καβογιάννη) τολμά να διεκδικήσει την απελευθέρωσή της από μια κοινωνία που πιέζει «από μέσα», και να αυτοπροσδιοριστεί ως ένα πλάσμα ακέραιο.
Προπώληση εδώ.
Ο Φάνης Μουρατίδης ξενυχτά στο 2:22 – A Ghost Story
Σε διπλό ρόλο σκηνοθέτη και ηθοποιού, ο Φάνης Μουρατίδης παρουσιάζει στη σκηνή του Αλάμπρα ένα θρίλερ που συνδυάζει ίντριγκα, χιούμορ και τρόμο, γραμμένο από τον Danny Robins, δημιουργό του γνωστού BBC podcast “The Battersea Poltergeist”.
Το 2:22 – A Ghost Story μεταφέρει το κοινό σε μια νύχτα αγωνίας, όπου αποκαλύπτονται μυστικά και το υπερφυσικό κάνει αισθητή την παρουσία του, οδηγώντας τους ήρωες να αντιμετωπίσουν τις εσωτερικές συγκρούσεις τους και να αναζητήσουν την αλήθεια για τους ίδιους και τους άλλους.
Προπώληση εδώ.
Η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου μπαίνει στον Χορό των Εραστών
Συμπρωταγωνιστεί με τον Νίκο Καραθάνο στην Μικρή Σκηνή της Στέγης σε ένα έργο-ύμνο στην αγάπη και τη συντροφικότητα, ένα ποίημα που μας παρασύρει στην καρδιά της σχέσης δύο ανθρώπων, την ώρα που αναμετρώνται με μια οριακή εμπειρία ζωής και θανάτου.
Ο Χορός των Εραστών είναι το πρώτο θεατρικό έργο του Tiago Rodrigues, καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν και δημιουργού του Η Καταρίνα και η ομορφιά να σκοτώνεις φασίστες που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Στέγη και του Hecuba, not Hecuba που παίχτηκε το καλοκαίρι στην Επίδαυρο.
Προπώληση εδώ.
Η Στεφανία Γουλιώτη είναι η Doctor
Επιστρέφει φέτος στην παράσταση που έγινε πέρυσι το απόλυτο talk of the town στο Αμφι-Θέατρο για να υποδυθεί ξανά υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Κατερίνας Ευαγγελάτου την Καθηγήτρια Ρουθ Γουλφ, που όταν μία έφηβη μεταφέρεται σε κρίσιμη κατάσταση στο Ινστιτούτο Elizabeth, όπου εργάζεται, μετά από μια αυτοσχέδια έκτρωση, αρνείται την είσοδο ενός ιερέα (Νίκος Χατζόπουλος) στο θάλαμο του κοριτσιού, διότι δεν διαθέτει επαρκείς πληροφορίες για τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της ασθενούς.
Γύρω από αυτήν την απόφαση, ξεσπά ένα σκάνδαλο που σύντομα λαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαστρεβλώσεις κάθε είδους διαδέχονται η μία την άλλη, αναδεικνύοντας την περιπλοκότητα της κατάστασης. Όλοι έχουν γνώμη και την εκφράζουν με πάθος μέσα σε αυτήν τη δίνη που νομοτελειακά βυθίζει μαζί της όποιον βρεθεί στο επίκεντρό της. Η πορεία προς την αποκαθήλωση φαντάζει μη αναστρέψιμη.
Προπώληση εδώ.
Ο Ορέστης Χαλκιάς βυθίζεται στην παράνοια του Μεμοράντουμ
Συμμετέχει στον θίασο της ομάδας The Young Quil, που ανεβάζει σε σκηνοθεσία της Αικατερίνη Παπαγεωργίου στο θέατρο Μπέλλος τη νέα της παράσταση, μία παρανοϊκή πολιτική κωμωδία για τη γραφειοκρατία, το κράτος και το σύστημα, μία φάρσα που γίνεται πραγματικός εφιάλτης θα αποδείξει ότι στο τέλος χάνει ο μόνος που δεν φταίει.
Το Μεμοράντουμ του Βάτσλαβ Χάβελ είναι ένα αλληγορικό και απόλυτα επίκαιρο κοινωνικοπολιτικό έργο, μολονότι γράφτηκε ως σχόλιο κατά του σοβιετικού καθεστώτος της Τσεχοσλοβακίας και στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70, ως σχόλιο κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών.
Προπώληση εδώ.
Ο Γιώργος Μπένος επιβιβάζεται στο Blue Train και συναντά τη Φάλαινα
Η πρώτη από τις δύο παραστάσεις στις οποίες συμμετέχει είναι το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν στη σκηνή του Άλμα.
Μία φαινομενικά συνηθισμένη Κυριακή, λίγες μέρες πριν τα τεσσαρακοστά πέμπτα του γενέθλια, ο Μιχάλης δέχεται τις διαδοχικές επισκέψεις τεσσάρων κομβικών προσώπων της ζωής του, οι οποίες καταλήγουν να γίνουν συναισθηματικές εισβολές που τον απογυμνώνουν. Η μητέρα του, η κολλητή του, ο πρώην σύντροφός του και ένα εικοσάχρονο αγόρι ως ραντεβού για ευκαιριακό σεξ, ξεδιπλώνουν όλη τη βεντάλια των επιλογών που θα μπορούσε να έχει κανείς, ώστε να προλάβει το τρένο της ενηλικίωσης του.
Προπώληση εδώ.
Η δεύτερη παράσταση ανεβαίνει στο Νέο Ακάδημο και είναι το θεατρικό έργο του Samuel D. Hunter, Φάλαινα (The Whale), που έγινε διάσημο μέσα από το ομώνυμο ψυχολογικό δράμα του 2022 του Darren Aronofsky, με τον Brendan Fraser να κερδίζει το Όσκαρ Α’ Αντρικού Ρόλου για την αξιομνημόνευτη ερμηνεία του, στον ρόλο ενός καθηγητή Αγγλικών με σοβαρή παχυσαρκία, που προσπαθεί να αποκαταστήσει τη σχέση του με την έφηβη κόρη του, ενώ έχει χάσει κάθε επαφή με τον έξω κόσμο, μαζί και κάθε επιθυμία να συνεχίζει να βρίσκεται εν ζωή.
Προπώληση εδώ.
Ο Δημήτρης Γεωργιάδης συναντά την Καρένινα
Μαζί με την ομάδα ΠΥΡ, τους Αργύρη Ξάφη και Δέσποινα Κούρτη επί σκηνής, ο Δημήτρης Γεωργιάδης μας επανασυστήνει την Άννα Καρένινα του Τολστόι σε μία παράσταση που μεταφέρει τους ήρωες στο σήμερα, σε κείμενο του πρώτου και σκηνοθεσία της Ιώς Βουλγαράκη στο Θησείον.
Μία γυναίκα κι ένας άνδρας, η Άννα και ο Λέβιν, σε δύο παράλληλες ιστορίες αναζητούν το νόημα της ύπαρξής τους διεκδικώντας με τον δικό τους τρόπο την προσωπική ελευθερία μέσα σε μια ασφυκτικά συμβατική κοινωνία που κατηγοριοποιεί στερεοτυπικά τους ανθρώπους και καταλήγει να συνθλίβει τη φύση τους. Η πορεία του αγώνα τους και τελικά η μοίρα τους θα είναι εντελώς διαφορετικές.
Προπώληση εδώ.
Ο Κώστας Μπερικόπουλος -προσεχώς- στην Κληρονομιά μας
Τέλος, με το νέο έτος θα δούμε τον Κώστα Μπερικόπουλο να παίζει στο έργο Η κληρονομιά μας του Μάθιου Λόπεζ, που θα παρουσιαστεί σε πανελλήνια πρώτη από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Γιάννη Μόσχο στην Κεντρική Σκηνή του Κτιρίου Τσίλλερ.
Πηγή έμπνευσης για τη συγγραφή του έργου ήταν η Επιστροφή στο Χάουαρντς Έντ του Ε. Μ. Φόρστερ. Ο Λόπεζ δανείζεται στοιχεία από το μυθιστόρημα του Άγγλου, ομοφυλόφιλου συγγραφέα, αναπλάθοντάς τα, προκειμένου να αφηγηθεί την ιστορία μιας παρέας ομοφυλόφιλων ανδρών στη Νέα Υόρκη, στα τέλη της δεκαετίας του 2010. Βάζει, μάλιστα, και τον ίδιο τον Φόρστερ να εμφανίζεται επί σκηνής, ο οποίος -συγγραφική αδεία- βοηθά τους ήρωες να αφηγηθούν την ιστορία τους. Έτσι, τρεις γενιές συνυπάρχουν: αυτή που ανδρώθηκε στις αρχές του 20ού αιώνα, η μετέπειτα γενιά της δεκαετίας του 1980, η οποία μεγάλωσε μέσα στην καρδιά της επιδημίας του AIDS και η σημερινή γενιά ανδρών.
Να σημειωθεί ότι η παράσταση θα παίζεται σε δύο μέρη, τα οποία οι θεατές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν είτε δύο διαφορετικές μέρες είτε κάθε Κυριακή σε ενιαία παράσταση.
Πρεμιέρα στις 07/02/2025.