ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η Athens Kallithea FC παρουσίασε τις νέες της εμφανίσεις με άρωμα 60s

Η Athens Kallithea FC επιστρέφει στην πρώτη κατηγορία μετά από 18 χρόνια και μόλις είδαμε τις νέες της εντός έδρας εμφανίσεις.

Η Athens Kallithea FC τα τελευταία χρόνια έχει αναγεννηθεί τόσο αγωνιστικά, όσο και εξωαγωνιστικά, καθώς από όταν ο Τεντ Φιλιππάκος ανέλαβε τις τύχες της ομάδας, έχει καταφέρει να της δώσει μια ταυτότητα που διαφέρει από οτιδήποτε είχαμε συνηθίσει στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στις χαμηλότερες κατηγορίες.

Φέτος, η Athens Kallithea FC θα αγωνιστεί μετά από 18 ολόκληρα χρόνια στην SuperLeague, αλλά δεν εγκαταλείπει τις συνήθειες που μας έκαναν να την αγαπήσουμε.

Έτσι, σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν την επίσημη επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία, η Athens Kallithea FC παρουσιάζει τις εντός έδρας εμφανίσεις της με την Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου και τον Francesco Ruggiero, που είχαν εμφανιστεί και σε αρκετές καμπάνιες της Venezia FC για τις σεζόν 2021/22 και 2022/23 να πρωταγωνιστούν.

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Στο επίκεντρο της καμπάνιας της Athens Kallithea είναι ένα νοσταλγικό, εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1960, short film σε 16mm που γυρίστηκε στις Σπέτσες και έχει μουσική υπόκρουση το τραγούδι του 1965 «Κράτα Με Κοντά Σου» που έγραψε ο Μίμης Πλέσσας και ερμήνευσε η Τζένη Βάνου.

Το σενάριο του short film υπογράφει ο Τεντ Φιλιππάκος, ο οποίος επέλεξε τους ανερχόμενους ταλαντούχους Αθηναίους Θοδωρή Σελέκο ως σκηνοθέτη και Evan Μαραγκουδάκη ως διευθυντή φωτογραφίας.

Σε μία σύνδεση με προγενέστερες δουλειές του Φιλιππάκου, στο short film πρωταγωνιστούν η Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου και ο Francesco Ruggiero που είχαν εμφανιστεί και σε αρκετές καμπάνιες της Venezia FC για τις σεζόν 2021/22 και 2022/23.

«Καθώς ο σύλλογός μας ιδρύθηκε το 1966, έχουμε συχνά ως σημείο αναφοράς τη δεκαετία του 1960 που τυγχάνει να είναι μία χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, οπότε θέλαμε να αντλήσουμε έμπνευση από αυτό», αναφέρει ο Φιλιππάκος.

«Εν προκειμένω, εμπνεύστηκα από το τραγούδι της Τζένης Βάνου ”Κράτα Με Κοντά Σου“, καθώς έχει μία ατμόσφαιρα που ήθελα να εξερευνήσω και να επανερμηνεύσω. Η νοσταλγία διαπνέει ως βασικό μοτίβο τη δουλειά μου, από τη Venezia FC μέχρι την Athens Kallithea FC.»

Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από τον Φιλιππάκο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στις Σπέτσες.

Λίγα λόγια για την Kallithea FC

Υπό τον πρόεδρο και creative director Τεντ Φιλιππάκο, η Athens Kallithea FC έχει μεταμορφωθεί τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου, ενώ οι εμφανίσεις της έχουν αποκτήσει φανατικούς οπαδούς. Η ομάδα έχει εκφράσει την προτίμησή της για μια πιο κλασική και εκλεπτυσμένη αισθητική στις εμφανίσεις της, σχεδιασμένες με σύνεση και έμφαση στην απλότητα και τη διακριτικότητα, μία προσέγγιση που διατηρεί με συνέπεια και στην πρώτη εμφάνιση για τη νέα σεζόν.

Οι εντός έδρας εμφανίσεις της AKFC για το 24/25, διαθέσιμες σε εκδοχές με μακρύ και κοντό μανίκι, είναι σε κλασικό στιλ με γιακά, με μία ιδιαίτερη, κομψή παλέτα σε μπλε αποχρώσεις και διακριτικές ανάγλυφες γραμμές που προσδίδουν μια απαλή υφή, σχεδιασμένες σε συνεργασία, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με το studio Bureau Borsche που εδρεύει στο Μόναχο.

Οι εμφανίσεις φέρουν, επίσης, το λογότυπο ΕΜΣΤ του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Αθήνας, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά της πρωτότυπης αυτής σύμπραξης μεταξύ ενός επαγγελματικού ποδοσφαιρικού συλλόγου και ενός θεσμού για την τέχνη και τον πολιτισμό.

Οι εντός έδρας εμφανίσεις για τη σεζόν 24/25 είναι διαθέσιμες αποκλειστικά στο shop.akfc66.gr. Από τον Σεπτέμβριο, οι εμφανίσεις θα είναι διαθέσιμες και στο πωλητήριο του ΕΜΣΤ.