Η τέταρτη εμφάνιση της Μίλαν βγήκε κατευθείαν από το Duomo
- 13 ΦΕΒ 2024
O Rafael Leao έβγαλε μια μαγική ασίστ και ο Theo Hernandez τελείωσε ιδανικά την φάση για το 1-0 της Μίλαν κόντρα στην Νάπολι, όμως όλοι στο Μιλάνο δεν μιλούν για τα αγωνιστικά, αλλά για την τέταρτη φανέλα της γηπεδούχου που επιτέλους ντεμπούταρε. Η μαύρη εμφάνιση της Μίλαν δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Pleasures, ένα καινοτόμο streetwear brand από το Λος Άντζελες και οι οπαδοί της Μίλαν ήδη την λάτρεψαν. Και δεν είναι η μοναδική εκδοχή της.
Βγαλμένες από το Duomo
Η Μίλαν μαζί με την Pleasures κυκλοφόρησε δύο εκδόσεις, οι οποίες συγχωνεύουν τις punk, metal και grunge επιρροές του brand της καλιφορνέζικης πόλης με την ομορφιά της γοτθικής αρχιτεκτονικής του Μιλάνου. Στη φανέλα παρατηρούμε σαφείς αναφορές στον αλάνθαστο σχεδιασμό του εσωτερικού του Duomo, ενώ το κυκλοφορεί σε δύο αντίθετους χρωματισμούς, που συμβολίζουν τη μετάβαση από το σούρουπο στην αυγή: η μία είναι σε μαύρο χρώμα, και η άλλη σε λευκό. Οι εμφανίσεις συνοδεύονται από γοτθικές λεπτομέρειες κατά μήκος τους, στον γιακά και με το «AC Milan» γραμμένο στην πλάτη στο ίδιο στυλ.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου, οι δύο εκδοχές της τέταρτης εμφάνισης θα χρησιμοποιηθούν σε δύο διαφορετικούς αγώνες. Στον εντός έδρας αγώνα με τη Νάπολι, ο Leao και οι συμπαίκτες του φόρεσαν τη μαύρη εκδοχή, ενώ ο τερματοφύλακας Maignan ήταν ντυμένος με την παρθένα εκδοχή, δημιουργώντας μια εμφανή αντίθεση στον αγωνιστικό χώρο
Στον επόμενο αγώνα, εκτός έδρας με τη Μόντσα, στις 18 Φεβρουαρίου, ωστόσο, αυτή η δυναμική θα αντιστραφεί. Τις νέες στολές θα φορέσει και η γυναικεία ομάδα της Μίλαν στο ντέρμπι με την Ίντερ στις 17 Φεβρουαρίου.
Ακόμα και οι παίκτες ανυπομονούσαν
Ο επιθετικός των Ροσονέρι Olivier Giroud, ο οποίος είναι επίσης πρεσβευτής της Puma, σχολίασε για τις νέες φανέλες: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα φορέσω αυτές τις όμορφες εμφανίσεις στο γήπεδο. Δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχω δει στο παρελθόν, με δύο εκδόσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από τον τερματοφύλακα όσο και από τους παίκτες. Αυτό αποδεικνύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Μίλαν, της Puma και της Pleasures, οι οποίες δημιούργησαν ένα κιτ με πρωτοποριακό σχεδιασμό και ένα εκπληκτικό concept που πραγματικά αποτυπώνει την ουσία της κληρονομιάς και της φιλοδοξίας της Μίλαν”.
Καινοτόμες, ήδη έχουν αγαπηθεί από το κοινό
Η νέα αυθεντική φανέλα είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία αιχμής που εγγυάται βέλτιστη απόδοση και άνεση στο γήπεδο. Κατασκευασμένο από ύφασμα Ultrawave, το σετ διαθέτει δομημένο, ελαστικό σχεδιασμό τεσσάρων κατευθύνσεων που μειώνει το βάρος και την τριβή, επιτρέποντας στους παίκτες να κινούνται ελεύθερα και άνετα.
Η ενσωματωμένη τεχνολογία DryCELL του υφάσματος έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί το σώμα στεγνό και να απομακρύνει τον ιδρώτα. Και οι δύο φανέλες είναι κατασκευασμένες από 100% ανακυκλωμένα υλικά, εξαιρουμένων των διακοσμητικών.
Μετά από ένα ρεκόρ προπαραγγελιών, η πρώτη ημέρα πωλήσεων για την τέταρτη εμφάνιση της Μίλαν ήταν επίσης μέρα – ρεκόρ, αποτελώντας τη δεύτερη καλύτερη ημέρα όλων των εποχών στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου των Ροσονέρι μετά από εκείνη του 19ου πρωταθλήματος, το 2022.
Η διπλή έκδοση που θα φορεθεί απέναντι στη Νάπολι και τη Μόντσα ξεπέρασε όλες τις άλλες τέταρτες φανέλες που λανσάρει ο σύλλογος, με τις πωλήσεις της να συμβαδίζουν με τη φανέλα της Εθνικής Ιταλίας και να είναι υψηλότερες από αυτές της τρέχουσας σεζόν.
Οι τιμές για τις νέες εμφανίσεις φτάνουν τα 100 ευρώ, αλλά προς το παρόν είναι sold-out.