AP Photo Matt Dunham
VIRAL

Οι οπαδοί της Tottenham είναι έξαλλοι με τη νέα φανέλα (κι έχουν δίκιο)

Κανείς τους δεν ήταν έτοιμος για αυτό που ετοίμασε η Tottenham ενόψει της νέας σεζόν.

Μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να μετράμε αντίστροφα για την καλοκαιρινή μας άδεια, ωστόσο οι ποδοσφαιριστές των ομάδων της Premier League έχουν πιάσει για τα καλά δουλειά. Έκαναν τις διακοπές τους και πλέον έχουν ήδη επιστρέψει στους συλλόγους τους, προσπαθώντας να προετοιμαστούν κατάλληλα ενόψει της σέντρας της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Εκτός, όμως, από τους ποδοσφαιριστές, είναι και οι ίδιες οι ομάδες που καλούνται να προετοιμάσουν ένα σωρό πράγματα, ούτως ώστε να είναι όλα έτοιμα για τη νέα σεζόν. Ανάμεσα σε αυτές τις «προετοιμασίες», λοιπόν, είναι και η νέα φανέλα για τα εντός και τα εκτός παιχνίδια, που παρουσιάζουν στο κοινό τους κάθε χρόνο τέτοια εποχή. Αυτό έκανε και η Tottenham το μεσημέρι της Πέμπτης (22/7), χωρίς όμως να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι αντιδράσεις των οπαδών της Tottenham

Ο σύλλογος του Λονδίνου, λοιπόν, επέλεξε να παρουσιάσει στο κοινό του τη δεύτερη, εκτός έδρας φανέλα για τη νέα αγωνιστική περίοδο μέσω Twitter. Ένας από τους βασικούς παίκτες, που φωτογραφήθηκε φορώντας την ήταν ο Son Heung-min, ωστόσο ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος γι’ αυτό που είδε.

Η φανέλα της Tottenham μοιάζει περισσότερο με έναν πίνακα αφηρημένης τέχνης και είναι πολύ διαφορετική από τις εμφανίσεις που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε ποδοσφαιρικά γήπεδα.

Τον σχεδιασμό της ανέλαβε η Nike, η οποία έβαλε σε μια παλέτα χρωμάτων το μπλε, το ροζ, το κίτρινο, το πορτοκαλί και το μαύρο, τα ανακάτεψε στη συνέχεια τα «έριξε» πάνω σε μια λευκή φανέλα, ζωγραφίζοντάς την.

Μπορεί η προσπάθεια των δημιουργών της να ήταν πρωτότυπη, ωστόσο φαίνεται πως δεν ικανοποίησε ιδιαίτερα τους φιλάθλους της ομάδας του Λονδίνου.

Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν ο επίσημος λογαριασμός της Tottenham τους ζήτησε να περιγράψουν τη νέα φανέλα με μία λέξη, κατάφερε να προκαλέσει την οργή τους, με τη λέξη “shit” να είναι αυτή που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο.