ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ποια Ίμπιζα; Πήγαμε Μύκονο με τον Ροναλντίνιο και τη Heineken

Πριν από λίγες μέρες, γνωρίσαμε τον ιδανικό τρόπο για να παρακολουθήσει κανείς τον τελικό του Champions League.

Tελικούς Champions League (προφανώς) έχεις δει πολλούς. Όχι, όμως, με τον τρόπο που το έκανε φέτος Oneman.gr. Εκτός και αν είχες ποτέ στην παρέα σου παίκτη που έχει σηκώσει το τρόπαιο -και που επιπροσθέτως έχει σπίτι του δυο βραβεία ‘Kαλύτερου παίκτη της χρονιάς’ από τη FIFA, ένα χρυσό μετάλλιο από Παγκόσμιο Κύπελλο και μια ‘Xρυσή Mπάλα”. Τότε θα πάω πάσο, θα σου πω και ένα “τι φάση;”. Ό,τι δηλαδή, θα μου πεις εσύ, μόλις δεις με ποιον παρακολούθησα το φετινό τελικό.

E essa paisagem? @uefachampionsleague @heineken#ChampionsLeague

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) στις

Ναι, με τον Ροναλντίνιο!

Επειδή πάνω από όλα είναι υγεία (κρατήσου λίγο… σε ό,τι σκέφτεσαι), να σου πω ότι μπορούσες να είσαι και εσύ στο Heineken Champions Voyage, το παγκοσμίου βεληνεκούς event που από φέτος και έως το 2020 θα φιλοξενείται στη χώρα μας. Μάλλον όμως, δεν έδωσες βάση στο διαγωνισμό που “έτρεξε” η Heineken® σε συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, από την αρχή της αγωνιστικής περιόδου του Champions League. Δεν πειράζει. Έχεις -τουλάχιστον- άλλες δυο ευκαιρίες. Αρκεί να θυμάσαι να χρησιμοποιείς το #ChampionsVoyage σε ποσταρίσματα που θα κάνεις στα social networks, άπαξ και ξεκινήσει η νέα σεζόν. Να σου δείξω και τι θα κερδίσεις.

Η Heineken® αποφάσισε να εμπιστευτεί στη χώρα μας ένα από μεγαλύτερα events που εντάσσονται στο πλαίσιο της χορηγίας της στην UEFA. Δηλαδή, ένα ξέφρενο πάρτι που αφορά στο ‘κλείσιμο’ της χρονιάς, ήτοι τον τελικό του Champions League. Περί τους 450 ανθρώπους, από 50 διαφορετικές χώρες του πλανήτη, επιβιβαστήκαμε στο κρουαζιερόπλοιο ‘Celestyal Nefeli’ ανήμερα της συνάντησης Ρεάλ Μαδρίτης-Γιουβέντους, για το ματς που θα ολοκληρωνόταν με απονομή. Είχαμε, δεν είχαμε συνηθίσει στην ιδέα ότι είμαστε εν πλω, ενημερωθήκαμε πως υπήρχε μια έκπληξη. Ένας special captain. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και να σου ο Ροναλντίνιο να χαιρετά το πλήθος έπαθε αμόκ -με την καλή την έννοια!

Ο θρύλος της Μπαρτσελόνα έδωσε το σύνθημα για να ξεκινήσει το ταξίδι προς τη Μύκονο… και αμέσως μπορούσες να ξεχωρίσεις τους Έλληνες από τους ξένους επιβάτες. Η πρώτη κατηγορία αναζητούσε σκιά και η δεύτερη επικέντρωσε στη φωτοσύνθεση. Όλοι είχαμε ένα κοινό: ένα μπουκάλι Heineken (ή Heineken Light) στο χέρι. Σύντομα, διαπιστώσαμε πως στην παρέα μας ήταν και ο Αντώνης Νικοπολίδης -ήταν ο ‘αρχηγός’ της ελληνικής αποστολής. Και όταν τον είδαμε να παίζει beach football με τον Ροναλντίνιο… πες μου τι άλλο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε.

Δηλαδή, θα μπορούσαμε: μια παραλία δική μας και ένα κλαμπ δικό μας. Τα είχαμε και τα δύο, με το Super Paradise και το Cavo Paradiso να είναι μόνο για πάρτη μας.

Δεν σου είπα πώς κερδίσαμε -ως έθνος- τον ανταγωνισμό, στην κούρσα για το ποια χώρα θα διαδεχθεί την Ίμπιζα στη διοργάνωση του event. Θα σου εξηγήσω τα πάντα, αφού πρώτα απευθύνω συντροφικούς χαιρετισμούς στην Έρρικα Ρούσσου, η οποία είχε ζήσει την τελευταία χρονιά στον απόλυτο προορισμό των απανταχού party animals.. Συμπτωματικά, ήταν στη Μύκονο όταν ‘έδεσε’ εκεί το Heineken Champions Voyage. Αλλά δες το διήμερο… εν τάχει.

“Η Ίμπιζα είχε αρχίσει να κουράζει” είπε στο Oneman.gr ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης. “Η Heineken επιδίωξε μια ανανέωση και υπήρξε μια σειρά από γεγονότα που οδήγησαν στην τριετή συμφωνία με την Ελλάδα. Η χώρα μας εμφανίστηκε και είπε στους Ολλανδούς πως η Μύκονος είναι καλύτερη από την Ίμπιζα, με την οποία ούτως ή άλλως υπάρχουν πολλά κοινά γνωρίσματα. Εν πάση περιπτώσει, η μητέρα εταιρία ήταν θετικά διακείμενη απέναντι στην Ελλάδα το συζήτησαν και δέχθηκαν πως ήταν καλή ιδέα”. Και έτσι επελέγη ως προορισμός η Μύκονος. Τότε… εμφανίστηκε και ο ανταγωνισμός, με την Ιταλία να κάνει τις προτάσεις της και την Ισπανία να επανέρχεται με άλλο παραλιακό μέρος. “Η απόφαση όμως, είχε παρθεί και αφορούσε 3 χρόνια”.

Devidamente uniformizado para assistir a grande final da @uefachampionsleague, aqui no navio, com a galera da @heineken, na Grécia. #championsleague 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) στις

Στα βασικά στοιχεία της συμφωνίας, ήταν “η δυνατότητα που υπήρχε να ‘χεις ένα πλοίο και μέσα σε αυτό να συμβαίνουν διάφορα πράγματα, ενόσω κατευθύνεσαι προς έναν μαγικό προορισμό, στον οποίον επίσης φιλοξενείς εκδηλώσεις. Αυτά είναι πράγματα που δεν μπορούσαν να δώσουν όλοι”. Όχι, πες και εσύ. Μπορούσαν;

Ο κ. Μαυρικάκης ομολόγησε πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στάθηκε και τυχερή “καθώς υπήρχε διαθέσιμο πλοίο. Τι εννοώ; Αν δεν βρίσκαμε το “Celestyal Nefeli”, το οποίο ήταν σε επισκευή και δεν είχε ναυλωθεί, θα έπρεπε να περιμένουμε τρία χρόνια” κάτι που δεν χρειάστηκε. Και τι κερδίζει η Ελλάδα από το Heineken Champions Voyage; “Τα πολύ σημαντικά σε όλη την υπόθεση είναι α) διαφημίστηκε η χώρα σε 50 χώρες, β) στα social media υπήρχε έντονη παρουσία και γ) για αυτό το τριήμερο εργάστηκαν 300 Έλληνες, που “έστησαν” όλη αυτήν την ιστορία. Άρα έδωσε και δουλειά στους Έλληνες, πέραν όλων των άλλων θετικών στοιχείων, όπως είναι η διαφήμιση και η επίσκεψη των 500 επιβατών στη Μύκονο. Ήταν μεγάλο εγχείρημα”. Και δεν υπήρχε κάποιος που να δείχνει ανακουφισμένος, με την επιστροφή στον Πειραιά. Αντιθέτως, μια θλίψη την είδα σε πολλούς και κυρίως στα μάτια των εκατοντάδων ξένων επισκεπτών από όλες τις ηπείρους -από περιοχές που δεν έχουν ως default τον ήλιο και τη θάλασσα. Ή να διαλέξουν μεταξύ 5.000 μπουκαλιών Heineken που διατέθηκαν για το event! Άντε, στην υγειά σας και στις επιτυχίες σας.