9 πρόσωπα ξεχωρίζουν τι θα δουν φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Έξι ηθοποιοί και σκηνοθέτες, ένας θεατρικός συγγραφέας, μία δημοσιογράφος και ένας blogger φτιάχνουν τη δική τους λίστα με τα θεάματα που δεν θα χάσουν από το φετινό πρόγραμμα της διοργάνωσης.
- 30 ΜΑΙ 2021
Την Τρίτη, 1η Ιουνίου, αδημονούμε για ακόμα μία επιστροφή. Ο μεγαλύτερος πολιτιστικός θεσμός του καλοκαιριού, το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου κάνει πρεμιέρα με δυναμική, αισιοδοξία και ένα πρόγραμμα 80 παραγωγών, που θα μας φτάσει μέχρι τον Οκτώβριο.
Ζητήσαμε από εννέα πρόσωπα, έξι ηθοποιούς και σκηνοθέτες, ένα θεατρικό συγγραφέα, μία δημοσιογράφο-υπεύθυνη επικοινωνίας και έναν blogger, να μας φτιάξουν τη δική τους λίστα με τις θεατρικές και χορευτικές παραστάσεις, τις συναυλίες και τα εικαστικά δρώμενα που δεν θα χάσουν από το φετινό πρόγραμμα της διοργάνωσης.
Ιωάννα Παππά
Την πολυμεσική εγκατάσταση του Τάσου Βρεττού, The Feel. Backstage στην Πειραιώς 260.
Την Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο, μία μουσικοθεατρική παράσταση βασισμένη στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου από τους Κωνσταντίνο Χατζή, Γιώργο Κουμεντάκη και Σοφία Χιλλ στην Πειραιώς 260.
Το διήμερο ηλεκτρονικής και πειραματικής μουσικής, Chronotopia, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το CTM Festival και το Ινστιτούτο Γκαίτε στην Πειραιώς 260.
Τον Μιχαήλ Μαρμαρινό στην Επίδαυρο με το έργο Ιχνευταί του Σοφοκλή.
Τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου (επίσης στην Επίδαυρο) που θα σκηνοθετήσει ο Άρης Μπινιάρης.
Την παγκόσμια πρεμιέρα του έργου της Schaubühne Berlin και του Thomas Ostermeier, ödipus / oιδίποδας της Maja Zade στο αργολικό θέατρο.
Τη νέα δουλειά του Ευριπίδη Λασκαρίδη και της ομάδας του, Osmosis, Ευριπίδης του Ευριπίδη, στην Μικρή Επίδαυρο.
Τη συναυλία των Brian και Roger Eno στο Ηρώδειο.
Τον Γιάννο Περλέγκα να μεταφέρει στη σκηνή το γάλα, αίμα της Αλεξάνδρας Κ* στην Μικρή Επίδαυρο.
Την παρθενική σκηνοθετική εμφάνιση του Γιώργου Νανούρη στην Επίδαυρο με την Ιφιγένεια η εν Ταύροις του Ευριπίδη.
Η Ιωάννα Παππά είναι ηθοποιός. Θα υποδυθεί τον Τειρεσία στις Βάκχες του Ευριπίδη, την καλοκαιρινή περιοδεία της Εταιρείας Τέχνης «Αrs Aeterna» και του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ. Η παράσταση, θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου στις 13, 14 & 15 Αυγούστου σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη. Την Ιωάννα απολαμβάνουμε επίσης κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη στη σειρά Έξαψη του Mega.
Μανώλης Βαμβούνης
Την Κατερίνα Γιαννοπούλου με την παράσταση Η χρονιά με τα 13 φεγγάρια στην Πειραιώς 260. Tο μεγάλο μου #1 φωναχτό ΝΑΙ από τις φετινές μεγάλες ευκαιρίες που δίνει το Φεστιβάλ σε νέους δημιουργούς, με μια διεμφυλική ηρωίδα του Φασμπίντερ.
Την Ομάδα Θέατρου ΑΤΟΝΑλ και την Σοφία Μαραθάκη με Το δάσος στην Πειραιώς 260. Ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ με δασολόγους (;;;) εμπνευσμένο από μυθιστόρημα της Annie Proulx (Brokeback Mountain) και η μεγάλη επιστροφή της Μαραθάκη στο Φεστιβάλ μετά την εντυπωσιακή σκηνική εμπειρία της Φιλονικίας του Μαριβώ.
Τον Γιάννο Περλέγκα να σκηνοθετεί το γάλα, αίμα στην Μικρή Επίδαυρο. Ανάθεση του Φεστιβάλ στην πολυλατρεμένη Αλεξάνδρα Κ* για νέο έργο που μεταφέρει την ιστορία της Μήδειας στην ελληνική επαρχία του ‘58.
Τον Παντελή Φλατσούση να στήνει το Εθνικό ντεφιλέ στην Πειραιώς 260. Ένα εθνικό ντεφιλέ με αγαπημένους ηθοποιούς και drag (νέα εμφάνιση στο Φεστιβάλ Αθηνών για τον Θέμη Θεοχάρογλου (aka Holly Grace) μετά το ιστορικό προπέρσινο Drag Queen Story Hour) για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την επανάσταση του ‘21, με σκηνικά/κοστούμια φόρο τιμής στη φουστανέλα και την Αμαλία από τον εθνικό θησαυρό Κωνσταντίνο Ζαμάνη.
Το The Feel. Backstage στην Πειραιώς 260. Μια ερευνητική εικαστική εγκατάσταση από τον γνωστό Έλληνα φωτογράφο Τάσο Βρεττό, φόρος τιμής στα αθηναϊκά club kids του παρελθόντος.
Τον Αίαντα του Σοφοκλή σε θεατρική παρτίδα πόρτες-πλακωτό και φεύγα σε ένα παρακμιακό υπαίθριο αναψυκτήριο στον κήπο της Πειραιώς 260 από τον εξπέρ στη μοντέρνα cross-platform μετουσίωση της ελληνικής παράδοσης, Σίμο Κακάλα.
Το σχολείο των γυναικών στην Πειραιώς 260, με τον Έκτορα Λυγίζο να συνεχίζει να πειραματίζεται με το αγαπημένο μα πολυπαθές θεατρικό είδος της φάρσας μετά το Noises Off στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
Το θεατρικό ντοκιμαντέρ (Somewhere) beyond the cherry trees στην Πειραιώς 260 με τον Πρόδρομο Τσινικόρη να γυρίζει την πειραματική του ματιά στον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ.
Ο Ευριπίδης του Ευριπίδη (Λασκαρίδη) και της Ομάδας OSMOSIS στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου με τον απόλυτο σύγχρονο εξωστρεφή σκηνοθέτη/δημιουργό σε μία νέα εντυπωσιακή μεταμόρφωση σε Διονυσιακό πλάσμα.
Την Χάρι Αλεξίου στην Επίδαυρο, στην Ιφιγένεια η εν Ταύροις του Γιώργου Νανούρη, με πρωταγωνιστές τους Λένα Παπαληγούρα και Μιχάλη Σαράντη.
Ο Μανώλης Βαμβούνης είναι διδακτορικός χημικός, blogger και φανατικός θεατής του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Ζει στην Κορνουάλλη της Αγγλίας. Το πρώτο ταξίδι του πίσω στην Ελλάδα μετά από 10 μήνες το προγραμμάτισε γύρω από τις προαναφερθείσες παραστάσεις.
Αργύρης Ξάφης
Την παράσταση (Somewhere) beyond the cherry trees του Πρόδρομου Τσινικόρη, που είναι βασισμένη στον Βυσσινόκηπο του Άντον Τσέχοφ στην Πειραιώς 260.
Τη μουσική παράσταση Τα τραγούδια της Σωτηρίας των Χριστίνα Μαξούρη και Δημήτρη Χαλιώτη στο Στέκι του Ηλία.
Την βασισμένη στην ομώνυμη ταινία του Ρ.Β. Φασμπίντερ, Η Χρονιά με τα 13 φεγγάρια, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Γιαννοπούλου στην Πειραιώς 260.
Τον Krzysztof Warlikowski που εμπνέεται από τον Όμηρο για να μιλήσει για την Οδύσσεια – Μια ιστορία για το Χόλλυγουντ στην Πειραιώς 260.
Την Ιστορία της βίας, μία παράσταση βασισμένη στο μυθιστόρημα του Εντουάρ Λουί, δια χειρός του Thomas Ostermeier στην Πειραιώς 260.
Τη συναυλία των Παύλου Παυλίδη και The Boy στο Ηρώδειο.
Αλλά και εκείνη του Ισλανδού Ólafur Arnalds, στον ίδιο χώρο.
Τους πρωτοεμφανιζόμενους στη χώρα μας Dyptik με τη street dance παράσταση D-Construction / Aπο-δόμηση στην Πειραιώς 260.
Την παράσταση χορού 9.25 από τους κι όμΩς κινείται στην Πειραιώς 260.
Τον Ευριπίδη που συναντά τον Ευριπίδη του Ευριπίδη Λασκαρίδη και της ομάδας του OSMOSIS στην Μικρή Επίδαυρο.
Ο Αργύρης Ξάφης είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης. Θα συμμετάσχει στις Φοίνισσες του Ευριπίδη που θα παρουσιαστούν από το Εθνικό Θέατρο στις 30,31 Ιουλίου και 1η Αυγούστου στην Επίδαυρο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Πρόσφατα, ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της υβριδικής ταινίας-παράστασης Έτσι πεθαίνουμε του Christopher Brett Bailey.
Στεφάνια Γουλιώτη
Το σχολείο των γυναικών του Μολιέρου από τον Έκτορα Λυγίζο στην Πειραιώς 260.
Την Οδύσσεια. Μια ιστορία για το Χόλλυγουντ του Nowy Teatr και του Krzysztof Warlikowski στην Πειραιώς 260.
Το Pieces of a Woman / Κομμάτια μιας γυναίκας της Kata Wéber σε σκηνοθεσία Kornél Mundruczó στην Πειραιώς 260.
Την Ιστορία της βίας και τον οιδίποδα, τις δύο παραστάσεις της Schaubühne και του Thomas Ostermeier, που θα παρουσιαστούν σε Πειραιώς και Επίδαυρο, αντίστοιχα.
Τρεις συναυλίες: του Ólafur Arnalds, του Woodkid και της Λένας Πλάτωνος με την Nalyssa Green.
Την παράσταση Ιχνευταί του Μιχαήλ Μαρμαρινού στην Επίδαυρο.
Τους Βατράχους του Αριστοφάνη από την Αργυρώ Χιώτη επίσης στην Επίδαυρο.
Το Ευριπίδης του Ευριπίδη του Ευριπίδη Λασκαρίδη και της ομάδας του OSMOSIS στο Μικρό Θέατρο της Επιδαύρου.
Η Στεφάνια Γουλιώτη είναι ηθοποιός. Θα συμμετάσχει στους Ιππείς του Αριστοφάνη που θα παρουσιαστούν από το Εθνικό Θέατρο στις 25,26 και 27 Ιουνίου στην Επίδαυρο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου.
Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης
Και τις δυο παραστάσεις του Thomas Ostermeier: τον Οιδίποδα στην Αρχαία Επίδαυρο και την Ιστορία της Βίας στην Πειραιώς 260.
Τα τρία ολοκαίνουργια ελληνικά έργα (γάλα, αίμα της Αλεξάνδρας Κ* σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα, Κρεουργία του Γιάννη Μαυριτσάκη σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκευά, Η Φαίδρα καίγεται της Αμάντας Μιχαλοπούλου σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού), που μαζί με το δικό μου εγκαινιάζουν τον κύκλο Contemporary Ancients στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου, τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου.
Μου κίνησε την περιέργεια η Όπερα Ποδοσφαίρου του Λευτέρη Βενιάδη στην Πειραιώς 260.
Έχω ακούσει πόσο σπουδαίος πιανίστας είναι ο Daniil Trifonov που θα παίξει μαζί με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Ηρώδειο, ίσως αυτή είναι μια ευκαιρία να τον ακούσουμε ζωντανά σε σημαντικά μουσικά έργα.
Αλλά μήπως δεν ακούγεται ενδιαφέρον και Το Δάσος της ομάδας Ατονάλ στην Πειραιώς 260; Και πόσα άλλα από το πολύ πλούσιο και ορεκτικό φετινό φεστιβαλικό μενού.
Ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης είναι πεζογράφος και θεατρικός συγγραφέας. Το έργο του Το Σπίτι με τα Φίδια, έχοντας ως θεματική αφετηρία την τραγωδία Τραχίνιες του Σοφοκλή, θα παρουσιαστεί σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότης στις 9 & 10 Ιουλίου στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου.
Δημήτρης Αγαρτζίδης
Τις δύο παραστάσεις της Schaubühne και του Thomas Ostermeier, την Ιστορία της βίας και τον οιδίποδα. Το τρομερό παιδί στην Πειραιώς και στην Επίδαυρο, αντιστοίχως, δεν χάνεται.
Την Οδύσσεια. Μια ιστορία για το Χόλλυγουντ του Nowy Teatr και του Krzysztof Warlikowski στην Πειραιώς 260. Εκτός της σκηνοθετικής υπογραφής του Warlikowski, το θέμα του έργου είναι δελεαστικό από μόνο του.
Το Ευριπίδης του Ευριπίδη του Ευριπίδη Λασκαρίδη και της ομάδας του, OSMOSIS στο Μικρό Θέατρο της Επιδαύρου. Είναι ωραίο αυτοί οι χώροι να συνομιλούν με νέες φόρμες.
Τους Βατράχους του Αριστοφάνη από την Αργυρώ Χιώτη. Πολλοί αγαπημένοι φίλοι, νέα μετάφραση του Παναγιωτόπουλου, πολλοί ωραίοι λόγοι για να κατεβείς στην Επίδαυρο.
Τη συναυλία του Παύλου Παυλίδη με τον The Boy στο Ηρώδειο. Και ο Παύλος και ο The Boy και συναυλία μετά από τόσο καιρό.
Επίσης στο Ηρώδειο, τη συναυλία της Λένας Πλάτωνος με την Nalyssa Green. Η Πλάτωνος είναι αγαπημένη μου και η συνύπαρξη με την Nalyssa Green πολύ ενδιαφέρουσα.
Το σχολείο των γυναικών του Μολιέρου από τον Έκτορα Λυγίζο στην Πειραιώς 260. Υπέροχο έργο και μετάφραση. Όλες οι παραστάσεις του Έκτορα έχουν κάτι να σου πουν.
Το γάλα, αίμα της Αλεξάνδρας Κ* από τον Γιάννο Περλέγκα στην Μικρή Επίδαυρο. Όλο αυτό το εγχείρημα του φεστιβάλ με τις αναθέσεις σε συγγραφείς για έργα βασισμένα στο αρχαίο δράμα είναι πολύ καίριο, κατ’ εμέ και ελπίζω να συνεχιστεί. Επιπροσθέτως, η γραφή της Αλεξάνδρας Κ σε συνεργασία με αυτούς τους συντελεστές είναι κάτι που θέλω πολύ να δω πώς θα παντρευτεί.
Το έργο Ιχνευταί του Σοφοκλή σκηνοθετημένο από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό. Κάποιες από τις πιο ζωντανές προσεγγίσεις σε αρχαίο δράμα τις έχω δει σε παραστάσεις του Μαρμαρινού.
Την παράσταση χορού Mauθ από την Σοφία Μαυραγάνη. Είναι αγαπημένη φίλη και απολαμβάνω πάντα τη σκέψη της.
Ο Δημήτρης Αγαρτζίδης είναι σκηνοθέτης. Με την ομάδα του, Elephas tiliensis θα ανεβάσουν τον Απόκοπο του Μπεργαδή στο Κάστρο της Άρτας στις 10 & 11 Αυγούστου στο πλαίσιο του προγράμματος Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός.
Κατερίνα Αγγελιδάκη
Την Ελευθερία Αρβανιτάκη στο Ηρώδειο. Γιατί φέτος, λόγω του τεράστιου πλήγματος της εγχώριας καλλιτεχνικής κοινότητας, θα στηρίξω κυρίως Έλληνες δημιουργούς. Και γιατί είναι η Ελευθερία, σε δυο σταθμούς της μουσικής διαδρομής της, στο πεδίο της μελοποιημένης ποίησης. Γρήγορα η ώρα πέρασε και Τραγούδια για τους μήνες.
Tο σπίτι με τα φίδια του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στη Μικρή Επίδαυρο από τον Κύκλο Contemporary Ancients. Ο Βαγγέλης είναι ένας από τους σημαντικότερους θεατρικούς συγγραφείς της γενιάς μας σε έναν πολύ ενδιαφέροντα κύκλο του Φεστιβάλ. Στα συν ότι σκηνοθετεί το έργο του η Ελένη Σκότη.
Την Ιφιγένεια εν Ταύροις στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Για την πρώτη φορά του σκηνοθέτη Γιώργου Νανούρη στην Επίδαυρο. Για το καστ. Για τη σημασία του συγκεκριμένου έργου στις μέρες μας.
Τα τραγούδια της Σωτηρίας στο Το Στέκι του Ηλία. Γιατί δεν μπορώ να μη δω το αφιέρωμα στην Σωτηρία Μπέλλου. Για τα κείμενα της Χριστίνας Μαξούρη ανάμεσα στα τραγούδια του Δημήτρη Χαλιώτη.
Το Εθνικό Ντεφιλέ του Παντελή Φλατσούση στην Πειραιώς 260. Θέλω να δω τη ματιά ενός νέου, ταλαντούχου σκηνοθέτη πάνω στην επετειακή αυτή χρονιά, ένα ντεφιλέ μνήμης στη φουστανέλα.
Τη συναυλία της Λένας Πλάτωνος, Η Ελπίδα είναι ένα πράγμα με φτερά στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού μαζί με την Nalyssa Green. Για την Λένα. Για την Έμιλυ Ντίκινσον. Για τους ερμηνευτές. Για τον τίτλο.
Την Οδύσσεια. Μια ιστορία για το Χόλλυγουντ στην Πειραιώς 260. Είναι απλά αδύνατον να χάσεις τον Krzysztof Warlikowski.
Η Κατερίνα Αγγελιδάκη είναι δημοσιογράφος και υπεύθυνη επικοινωνίας.
Λένα Παπαληγούρα
Από τις παραστάσεις της Επιδαύρου θέλω να δω:
Τον οιδίποδα σε σκηνοθεσία του Thomas Ostermeier. Με ενδιαφέρει να δω το πώς θα προσεγγίσει την αρχαία τραγωδία ο σπουδαίος αυτός σκηνοθέτης και πώς θα την μεταφέρει στο σήμερα.
Τις Βάκχες σε σκηνοθεσία της Νικαίτης Κοντούρη. Είναι ένα έργο που αγαπώ πολύ και έχει έναν εξαιρετικό θίασο στον οποίο παίζει και η κολλητή φίλη και κουμπαρά μου, Ιωάννα Παππα.(αν δε παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει δε λένε;).
Το Ιχνευταί σε σκηνοθεσία Μιχάηλ Μαρμαρινού. Έχω μεγάλη λαχτάρα να παρακολουθήσω ένα κείμενο που δεν γνωρίζω με ένα θίασο και έναν σκηνοθέτη που θαυμάζω.
Το γάλα, αίμα από τον Γιάννο Περλέγκα. Γιατί η Αλεξάνδρα Κ*, η συγγραφέας του, έχει μία βαθιά διεισδυτική γραφή και τα έργα της μου φαίνονται πάντα ελκυστικά. Ανυπομονώ να δω λοιπόν το κείμενο αυτό και μάλιστα σε σκηνοθεσία του συγκεκριμένου δημιουργού.
Το Η Φαιδρά καίγεται που σκηνοθετεί ο Γιάννης Καλαβριανος. Οι δουλειές του έχουν πάντα κάτι ξεχωριστό.
Από το πρόγραμμα της Πειραιώς 260 δεν θα χάσω:
Το Age of Crime της Λενιούς Κακλέα. Γιατί οι δουλειές της χορογράφου έχουν πάντα μία προσωπική ματιά και μία ιδιαιτερότητα, ειδικά φέτος που πρόκειται να ασχοληθεί με το 1821 έχω μεγαλη περιέργεια να παρακολουθήσω την δουλεια της.
Το Οδύσσεια. Μια ιστορία για το Χόλλυγουντ του Krzysztof Warlikowski. Πάντα η ενασχόληση με το μαγικό αυτό ποίημα είναι συναρπαστική πόσο μάλλον όταν γίνεται από έναν καλλιτέχνη τέτοιου βεληνεκούς.
Στο Ηρώδειο θέλω να ακούσω:
Τον Woodkid, γιατί είναι η τελευταία μου ανακάλυψη στη μουσική και με έχει εντυπωσιάσει.
Την παράσταση Εδώ Λιλιπούπολη. Η Λιλιπούπολη είναι απλά πια θρυλική και μέσα από αυτήν μπορώ να μοιραστώ με τα παιδιά μου τα τραγούδια με τα οποία εγώ μεγάλωσα.
Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών με τον Λουκά Καρυτινό και τον Ντανιίλ Τρίφονοφ σε έργα των Κουμεντάκη, Ραχμάνινοφ και Σοστακόβιτς. Η κλασική μουσική δεν μπορεί ποτέ να λείπει από το πρόγραμμα.
Η Λένα Παπαληγούρα είναι ηθοποιός. Θα υποδυθεί την Ιφιγένεια στην τραγωδία του Ευριπίδη Ιφιγένεια η εν Ταύροις σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούργη, που θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα και στις 2,3 και 4 Ιουλίου θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.
Μάνος Καρατζογιάννης
Η επανάληψη φέτος το καλοκαίρι της περσινής μας περιοδείας δεν μου επιτρέπει να παρακολουθήσω όσες παραστάσεις θα επιθυμούσα στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου που ξεκινάει από τα τέλη του Μάη και εκτείνεται, για πρώτη φορά στην ιστορία του, ως τα μέσα του Οκτώβρη προετοιμάζοντας, θέλω να πιστεύω, την επαναλειτουργία και των χειμερινών θεάτρων και θεαμάτων.
Παρόλα αυτά, θα επιδιώξω -εφόσον οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις το επιτρέψουν- να ταξιδέψω μες στους καλοκαιρινούς μήνες στην Επίδαυρο για να παρακολουθήσω αρκετές από τις παραστάσεις του προγράμματος όπου συμμετέχουν φέτος πολλοί αγαπημένοι, φίλοι και συνεργάτες.
Σίγουρα όμως θα βρεθώ στο αργολικό θέατρο τον Σεπτέμβριο, εφόσον η περιοδεία μας θα έχει τότε ολοκληρωθεί- για να δω την παράσταση του Thomas Ostermeier, ödipus / οιδίποδας, που είναι βασισμένη πάνω στον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας, καθηγητής υποκριτικής και καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Σταθμός. Το καλοκαίρι θα σκηνοθετήσει τον Φύλακα μιας Επανάστασης, ένα δικό του κείμενο για τον Γιάννη Βλαχογιάννη με τον Γιάννη Νταλιάνη στον ομώνυμο ρόλο στο αρχαίο θέατρο της Μακύνειας, και θα συμμετάσχει στην καλοκαιρινή περιοδεία της Αντιγόνης του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη.