Γιατί έχουμε ακόμα ετικέτες στην καθημερινότητά μας; #nolabel
- 19 ΜΑΙ 2016
Ακόμα και στις μπύρες οι ετικέτες είναι ενδεικτικές, καλύπτουν πληροφοριακές ανάγκες έτσι ώστε να έχουμε μια πρώτη ιδέα για αυτό που θα δοκιμάσουμε. Ακόμα και εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε πρώτα για να έχουμε μια πλήρη εικόνα για αυτό που υπάρχει μπροστά μας. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποφάσισε να αλλάξει αυτή την νοοτροπία όχι μόνο στα λόγια αλλά έμπρακτα.
Για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι εργαζόμενοι είναι πάντα στο επίκεντρο και αποτελούν βασική πηγή έμπνευσης και κινητήρια δύναμη για κάθε δραστηριότητα της. Προσφέρει εκπαίδευση, ανάπτυξη και αξιοκρατία καθημερινά και σε όλους τους εργαζόμενους δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην ευημερία αλλά και στην ευεξία τους, προάγοντας την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής αλλά και μεταξύ σωματικής και ψυχικής υγείας. Και όλα αυτά με βασικό γνώμονα ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στην εταιρεία μας νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους.
Μπορεί την Ολυμπιακή Ζυθοπιία να την γνωρίζεις από τα διάσημα brands τα οποία διαθέτει και σίγουρα απολαμβάνεις παντού και καθημερινά αλλά στο εσωτερικό αυτής της εταιρείας υπάρχει μια νοοτροπία που σίγουρα δεν μένει μόνο στην ταμπέλα ή στα νούμερα. Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Καθημερινά, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, υπηρετούν τον σκοπό και το μότο όλης της εταιρείας, να «Ζυθοποιούνε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο»!
#LabelsAreForBottlesNotForPeople #NoLabel