Ανατροπές, κλισέ, memes: Αναλύουμε διεξοδικά την πρεμιέρα του Maestro
Πέρασαν πάνω από 10 χρόνια από την τελευταία φορά που ο Χριστόφορος Παπακαλιατής εμφανίστηκε στην ελληνική TV. To χθεσινό πρώτο επεισόδιο της σειράς έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης. Έτσι, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις και οι συντάκτες του OneMan είναι εδώ για σένα.
- 14 ΟΚΤ 2022
Πέρασαν πάνω από 10 χρόνια από την τελευταία φορά που ο Χριστόφορος Παπακαλιατής εμφανίστηκε στην ελληνική TV. To χθεσινό πρώτο επεισόδιο της σειράς έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης. Έτσι, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις και οι συντάκτες του OneMan είναι εδώ για σένα.
Χθες το βράδυ προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο του Maestro, της πιο πολυαναμενόμενης ελληνικής σειράς για φέτος. Πρόκειται φυσικά για τη μεγάλη επιστροφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στην τηλεόραση. Η σειρά, η Κλέλια Ανδριολάτου, η Χάρις Αλεξίου και οι ABBA έγιναν trend στο Twitter και στο Google και τα timeline μας γέμισαν με memes και κριτικές. Όλοι έχουν μία γνώμη για το Maestro – και φυσικά, έχουμε και εμείς.
Τι ήταν αυτό που μας άρεσε περισσότερο και τι ήταν αυτό που μας προβλημάτισε; Ήταν η σχέση του Φάνη με το vintage σκάφος του η καλύτερη σχέση που είδαμε στο Maestro; Ποια ήταν η αγαπημένη μας κλεψιά, από Euphoria ή από Sex Education; Και πραγματικά, ποιος δεν ξέρει τους ABBA;
Απαντούν στις ερωτήσεις για το Maestro οι εξής:
Θοδωρής Κανελλόπουλος: Θ.Κ. – Κωνσταντίνος Αμπατζής: Κ.Α. – Γιώργος Ρομπόλας: Γ.Ρ. – Ιωσηφίνα Γριβέα: Ι.Γ. – Χριστίνα Φαραζή: Χ.Φ. – Ναστάζια Καπέλλα: Ν.Κ.
Χημεία Κλέλιας-Παπακαλιάτη υπάρχει;
Ρώτα μας κι αν αναπνέουμε. – Θ.Κ
Με τίποτα, καλύτερη χημεία είχε ο Tom Hanks με την μπάλα στον ναυαγό. – Κ.Α.
Δεν έχει γεννηθεί ακόμα γυναίκα που να μην έχει χημεία με τον Χριστόφορο. – Γ.Ρ.
Δε βλέπω τίποτα. Πρώτη φορά βλέπω τόσο τίποτα σε σειρά του Παπακαλιάτη. – Ι.Γ.
Και να μην υπάρχει, υπάρχει. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις. – Χ.Φ.
Όχι, ιδιαίτερα. Δεν πείθομαι ότι η Κλέλια «τον τέλει Ανίτα». – Ν.Κ.
Καλύτερη σχέση μέσα στο Maestro;
Τα παιδιά του Μουρατίδη με το κινητό τους. – Θ.Κ.
Προς το παρόν, της Μαρίας Καβογιάννη με το χιούμορ. – Κ.Α.
Σχέση Φάνη με το vintage σκάφος του – Γ.Ρ.
Παπακαλιάτης-Καβογιάννη! Να, αυτοί έχουν ανεπιτήδευτη χημεία. – Ι.Γ.
Της Κλέλιας με τη γιαγιά της, Χάρις. – Χ.Φ.
Ξεκάθαρα Μαρία Καβογιάννη-Χριστόφορος Παπακαλιάτης. – Ν.Κ.
Γνωμούλα για το casting;
Από τα καλύτερα που έχουμε δει στην ελληνική tv. – Θ.Κ.
Εξαιρετικό, αν και ξενέρωσα που απ’ ό,τι φαίνεται ο Γιάννης Τσορτέκης θα παίξει τόσο λίγο. – Κ.Α.
Εξαιρετικό. Εξαιρετικοί ηθοποιοί και ακόμα πιο εξαιρετική Κλέλια Ανδριολάτου. – Γ.Ρ.
Ήταν πάντα χαρισματικός στo casting ο Χριστόφορος. Εδώ το stand-out είναι αρκετά εύκολα η Χαρούλα Αλεξίου που είναι πηγαία και καθόλου stunt casting, αλλά περιμένω να δω περισσότερο Γιάννη Τσορτέκη. – Ι.Γ.
Κυριολεκτικά, ένας και ένας. – Χ.Φ.
Ίσως, από τα καλύτερα πράγματα στη σειρά. Γενικά, ο Παπακαλιάτης το χει με το casting και κάθε σειρά του βγάζει τους επόμενους πρωταγωνιστές. – N.K.
Ποια είναι η καλύτερη υποπλοκή της σειράς ως τώρα;
Η σχέση της γιαγιάς με όλο το νησί. Ελέγχει τη φάση, φάνηκε από το πρώτο δευτερόλεπτο. – Θ.Κ.
Το ζευγάρι Σπύρου-Αντώνη. – Κ.Α.
Η χορωδία με τα υπέργηρα μέλη που κινδυνεύει με «αποχωρήσεις». – Γ.Ρ.
Είμαι οριακά να πω η γλυκύτατη χορωδία με τα παππούδια, αλλά θα πάω προς το παρόν με το γκέι εφηβικό ζευγάρι. Τα subplots του Παπακαλιάτη μου αρέσουν κιόλας διαχρονικά πολύ περισσότερο από το main story. – Ι.Γ.
Η σχέση του Αντίνοου Αλμπάνη με τη Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, τη μητέρα της Κλέλιας. – Χ.Φ.
H διάδραση που έχει η Μαρία Καβογιάννη με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. – Ν.Κ.
Τι έχουμε να πούμε για την ανατροπή;
Τι πιο σύνηθες. – Θ.Κ.
Έστελνα μηνύματα για να δω τι παίχτηκε. Νόμιζα ότι κάτι δεν κατάλαβα. – Γ.Ρ.
Την ένιωσα αναμενόμενη, αλλά όχι για κακό; Θέλω να δω περισσότερα, άρα η δομή του επεισοδίου πέτυχε τον σκοπό της. – Ι.Γ.
Μόνο εγώ ψαχνόμουν να καταλάβω τι συνέβη; – Χ.Φ.
Μου αρέσουν οι ανατροπές, απλώς πιστεύω δεν εκτελέστηκε σωστά το flashback και έμεινα με διάφορες απορίες. – Ν.Κ.
Τι με προβλημάτισε;
Ότι κατέβηκε με ταξί στο άδειο Λιστόν. – Θ.Κ.
Πώς θα βγάλει ολόκληρη σειρά ο Χριστόφορος με αυτό το αμάξι. Και γιατί είναι ο μόνος που δεν κράτησε το κανονικό του μικρό. – Κ.Α.
Η διαφορά ηλικίας στο ειδύλλιο. – Γ.Ρ.
Δεν με προβληματίζει τόσο η ίδια η διαφορά ηλικίας μεταξύ Ορέστη και Κλέλιας, όσο ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσει το σενάριο. Ελπίζω το Maestro να παρουσιάσει την ανισορροπία ισχύος που έχει η δυναμική μεταξύ ενός σαραντάρη και μίας οριακά νόμιμης κοπέλας, και να μη ρομαντικοποιήσει την κατάσταση. Το γεγονός ότι η Κλέλια βλέπει τον εαυτό της ως «διαφορετική από τις άλλες» είναι φυσιολογικό για μία γυναίκα στην ηλικία της που μπορεί να έχει εσωτερικευμένο μισογυνισμό, δεν θα είναι ΟΚ. Αν, όμως, αυτό χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσει ότι ο τύπος θα ενδώσει επειδή «ε, είναι old soul, μεγαλύτερη από τα χρόνια της». – Ι.Γ.
Είναι 18, είναι 30 χρόνια μεγαλύτερός της. – Χ.Φ.
Με το που οπισθοχωρεί στο φιλί με τον Ορέστη στο ξενοδοχείο η Κλέλια, εκείνος απευθείας τη ρωτάει πόσο χρονών είναι και αν είναι η πρώτη της φορά. Πώς το κατάλαβε έτσι αμέσως; Επίσης, τα apps υποτίθεται πως δείχνουν ηλικίες και πως διαλέγεις τι ηλικίες θέλεις να σου εμφανίζονται. Γιατί και οι δύο απορούν με τις ηλικίες ο ένας του άλλου; Η Κλέλια είχε πει ψέματα για την ηλικία της στο app; Ο Ορέστης είχε πει και εκείνος ψέματα; – N.K.
Καλύτερη στιγμή στο επεισόδιο
Όταν κατεβαίνει από το θαλάσσιο ταξί και κάνει αγκώνες με τον καπετάνιο. – Θ.Κ.
Οι ατάκες της Μαρίας Καβογιάννη. – Κ.Α.
Η σκηνή της παραλίγο αποπλάνησης με την Clair De Lune. Για κάτι τέτοια δε βλέπουμε Παπακαλιάτη; – Γ.Ρ.
Κάθε στιγμή με τη Χαρούλα Αλεξίου. – Ι.Γ.
Όταν η Μαρία λούζει πρώτα τα χέρια του Ορέστη με αντισηπτικό και μετά, τα δικά της. – Χ.Φ.
Το ξεπαρκάρισμα-αναστροφή του Χριστόφορου στην αρχή του επεισοδίου. Είναι τελείως πρώτου γκεστάλτ χιούμορ, αλλά μου άρεσε. – Ν.Κ.
Χειρότερη στιγμή στο επεισόδιο
Το cringe μάθημα στους νέους που δεν μπορεί να τους κρατήσει στην τάξη. – Θ.Κ.
Το ότι ο Αντώνης δεν ήξερε τους ABBA. – Κ.Α.
Voice οver στην αρχή για το πόσο διαφορετικό κορίτσι είναι η Κλέλια – παραλίγο να κλείσω την τηλεόραση. – Γ.Ρ.
Παρότι ανήκει στην υποπλοκή που με ενδιαφέρει περισσότερο, ο διάλογος στη βάρκα μεταξύ Σπύρου και Αντώνη ήταν cringe. Ο διάλογος ήταν ξύλινος και δε νομίζω ότι αντιστοιχεί στον σημερινό τρόπο ομιλίας των παιδιών. Επίσης, ο διαγωνισμός μουσικών γνώσεων μεταξύ Ορέστη και παιδιών στο πατρικό της Κλέλιας. Όχι, μηηηηη. – Ι.Γ.
Το πώς κατάλαβε ο Ορέστης ότι ήταν η «πρώτη φορά» της Κλέλιας. – Χ.Φ.
Η αναίτια επιθετικότητα που έχει ο Ορέστης απέναντι στην Κλέλια, όταν τον επισκέπτεται για πρώτη φορά στο διαμέρισμα στην Κέρκυρα. Και κάποιες μπούμερ ατάκες όπως το «Τους γ@μημενους τους ABBA τους ξέρεις»; – Ν.Κ.
Καλύτερο πλάνο;
Το live από την μπάντα του Αντώνη. – Θ.Κ.
Δε θα πρωτοτυπήσω, αυτό που ο Ορέστης/Χριστόφορος κοιτάει τη θάλασσα μέσα από το ωδείο. – Κ.Α.
Κλέλια Ανδριολάτου πάνω σε Vespa να δείχνει τον δρόμο σε Χριστόφορο. – Γ.Ρ.
Μωρέ τα περισσότερα. Το τεχνικό μέρος της σειράς είναι αυτή τη στιγμή ο βασικός λόγος για να τη δεις. – Ι.Γ.
Της Μπλου, της σκυλίτσας του Αντίνοου Αλμπάνη. – Χ.Φ.
Καλύτερη ατάκα;
«Γκρρ γκρρρ γκρρρ», Γιάννης Τσορτέκης. – Θ.Κ.
«Πολλά είπαμε», Clair de Lune. – Κ.Α.
«Ξενέρωσα. Φεύγω», Clair de Lune. – Γ.Ρ.
«Ίσως έχουμε κάποιες αποχωρήσεις», Μαρία Καβογιάννη – Ι.Γ.
«Δόξα τω Θεώ, έφερε και κάτι καλό αυτός ο ιός», Μαρία (Καβογιάννη) για Ορέστη – Χ.Φ.
«Πάολα ακούτε;», Μαρία Καβογιάννη – Ν.Κ.
Αγαπημένο όχημα που είδαμε στο επεισόδιο;
Το ταξί που τον κατέβασε στο Λιστόν. – Θ.Κ.
Το Yugo, φυσικά.- Κ.Α.
To vintage σκάφος του Φάνη. – Γ.Ρ.
Vespa. Πάντα με τη Vespa. – Ι.Γ.
Η Vespa (εννοείται επιλεγμένη στο πιο viral χρώμα αυτή τη στιγμή) – Χ.Φ.
Θα πάω και γω με Yugo. Όπως είπε μάλιστα ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο podcast του Maestro, το Yugo είναι το πραγματικό αμάξι, που χρησιμοποιεί η μητέρα του στο νησί και το είχε αγοράσει ο ίδιος πριν 30 χρόνια. – Ν.Κ.
Ανακήρυξε MVP του επεισοδίου αλλά και τον κρυφό runner-up MVP
Κλέλια #1, Ορέστης #2 – Θ.Κ.
MVP η Καβογιάννη, κρυφός MVP ο αδερφός της Κλέλιας, ο Αντώνης. – Κ.Α.
MVP: Κλέλια – MVP Runner up: Χάρις Αλεξίου – Γ.Ρ.
Αλεξίου-Καβογιάννη. Περιμένω και σκηνές μεταξύ τους. – Ι.Γ.
MVP του επεισοδίου η Καβογιάννη, runner-up MVP ο Αντώνης. – Ν.Κ.
Ποιος δεν ξέρει τους ABBA;
Tόσα συγκροτήματα, τόση μουσική, τους Abba βρήκε να ρωτήσει; – Θ.Κ.
Έλα ντε, ως Άμπα, προσωπικά θίχτηκα ακόμη περισσότερο. – Κ.Α.
Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που νιώθω γέρος. – Γ.Ρ.
ΠΟΙΟΣ;;; – Ι.Γ.
Μα καλά αλήθεια, τώρα; – Χ.Φ.
Δε μου κόλλησε που ο Αντώνης δεν ήξερε τους ABBA, αφού ειδικά ασχολιόταν με τη μουσική. Προσπαθώ να σκεφτώ αν τους ήξερα στην εφηβεία. Τότε βέβαια είχε βγει το Hardcore και η διασκευή του Dancing Queen από Raining Pleasure ακουγόταν παντού, έτσι και να μην τους ήξερα, τους είχα μάθει. – Ν.Κ.
Αγαπημένη κλεψιά;
Το ότι κάθε επεισόδιο θα είναι από την οπτική άλλου χαρακτήρα, όπως στο Euphoria. – Κ.Α.
Αυτό που έγινε στην ανατροπή, στη Φιλοσοφική μας το μάθαιναν ως in media res, και το έκανε ο Όμηρος πολύ συχνά. Μέγας Χριστόφορος. – Γ.Ρ.
Θα πω το Sex Education κλεψιμαίικο, με τον μάτσο Σπύρο να πηγαίνει κάτω από το παράθυρο του πιο καλλιτεχνικού Αντώνη. – Ι.Γ.
Δεν αντέχω, θα πω δύο: Όταν ο Φάνης Μουρατίδης φτάνει στην αποβάθρα «φορτωμένος» σαν άλλος Jason Bateman στο Ozark και ότι σε κάθε πλάνο του σπιτιού της οικογένειας της Κλέλιας, έκανε «τσα» το Call me by your name. – Χ.Φ.
Αυτό το tweet. – Ν.Κ.
Θα δω το επόμενο επεισόδιο;
Eύκολα. – Θ.Κ.
Αν δεν έχει Ολυμπιακό Ευρωλίγκα την ίδια ώρα, εννοείται. – Κ.Α.
Ποιος δε θα δει το επόμενο επεισόδιο; – Γ.Ρ.
Θα δω ολόκληρη τη σεζόν. Τέτοιο comeback δε χάνεται. – Ι.Γ.
Με Κλειστά Μάτια όλο το Maestro μέχρι τέλους. – Χ.Φ.
Φυσικά. – Ν.Κ.