ap images
VIRAL

Britney Spears χωρίς παντελόνι: Μια παλαβή συνέντευξη από το παρελθόν

Oops, she did it again. Επιστρέφουμε σε μια συνέντευξη της Britney Spears από το 2003, όπου δεν απάντησε σε καμία απολύτως από τις ερωτήσεις που της δόθηκαν.
Ακούγονται πολλά για την Britney Spears. Η ζωή της έχει περάσει έντονα σκαμπανεβάσματα, από την παγκόσμια καταξίωση και τη δόξα, μέχρι τις φωτογραφίες με τα ξυρισμένα κεφάλια, τις δηλώσεις σοσιαλιστικού χαρακτήρα για αναδιανομή του παγκόσμιου πλούτου, που έκανε πρόσφατα, με αφορμή την πανδημία.

Για να κατανοήσουμε καλύτερα το φαινόμενο Spears, επιστρέφουμε στο 2003, σε ένα διαχρονικό πορτρέτο-συνέντευξη από τον δημοσιογράφο Chuck Klosterman για το Esquire. Ακολουθούν τα σημαντικότερα τμήματα αυτού του δοκιμίου.

Εισαγωγή

H Britney Spears εισέρχεται σε κάποιον ιδιωτικό χώρο, όπου φωτογράφοι και make-up artists την περικυκλώνουν, ενώ ο δημοσιογράφος Chuck Klosterman παρακαλείται να παραμείνει στην άκρη. Μας περιγράφει τη σκηνή: “Η Britney Spears δεν φοράει παντελόνι. Τα χτενισμένα της μαλλιά την κάνουν να μοιάζει σαν την Marilyn Monroe σε ραντεβού με τον Joe DiMaggio, αν υποθέσουμε πως το ραντεβού γίνεται στο καλύτερο ρεστοράν του Manhattan για ανθρώπους που δεν φορούν παντελόνια. Φοράει μόνο ένα πουλόβερ που πιθανότατα κοστίζει περισσότερο από το σπίτι των γονιών μου και τα λευκά ψηλοτάκουνα της προσθέτουν 12 πόντους στα 160 εκατοστά της άνευ παντελονιού φήμης της. Α και δεν σας είπα το άλλο; Δεν Φοράει Παντελόνι. Αυτή είναι μια λεπτομέρεια που δεν την αγνοείς εύκολα.

Αυτή είναι μια λεπτομέρεια που δεν την αγνοείς εύκολα γιατί οι άνθρωποι που έχουν δει μια Britney μόνο με το εσώρουχο της ανήκουν σε μια ολιγομελή αδελφότητα. Είναι ο Justin Timberlake, ο γυναικολόγος της, ο φωτογράφος που τη φωτογραφίζει λίγο πριν ξεκινήσουμε τη συνέντευξη και πιθανότατα ο frontman μιας rap metal μπάντας από τη Florida (Fred Durst-Limp Bizkit). Αυτοί είναι όλοι κι όλοι. […] και το πιο αστείο είναι πως για λίγο πίστεψα ότι ανήκω σε αυτό το club ανθρώπων. Η φωτογράφιση γίνεται σε ένα prive χώρο χωρισμένο με τεράστια τμήματα και κανένας ετεροφυλόφιλος άντρας δεν επιτρέπεται να εισέλθει. Προφανώς, βρίσκομαι εδώ για να μου γίνει σαφές πως η ωμή σεξουαλικότητα της Britney Spears είναι κάτι που ποτέ δεν θα δω, αν και πάντα θα ξέρω πως κάπου υπάρχει”.

(Οκτώβριος – Νοέμβριος 2003: Απόσπασμα από την φωτογράφιση της Britney Spears. Οι εικόνες με τα κοσμήματα και τα εσώρουχα έχουν κοπεί)

Οι ερωτήσεις προς την Britney

“Μέσα στα επόμενα 90 λεπτά, θα κάθομαι δίπλα σε μια πλήρως ντυμένη Britney και θα της κάνω ερωτήσεις. Στην πραγματικότητα, δεν θα απαντήσει καμία από αυτές. Το να παίρνεις συνέντευξη από την Britney, είναι σαν να ανακρίνεις τον Bill Clinton. Παρά τα προφανή στοιχεία, δεν θα αποδεχτεί τίποτα. Τη ρωτάω “γιατί ντύνεσαι τόσο προκλητικά;” μου απαντάει “δεν ντύνομαι προκλητικά”. […] Δεν είναι πως η Britney Spears αρνείται πως είναι σύμβολο του σεξ ή πως αμφισβητεί το γεγονός ότι οι Αμερικάνοι έχουν εμμονή με την ιδέα της καυτής, σέξι παρθένας, δεν την απασχολεί καν το ενδεχόμενο η μουσική επιτυχία της να μη λέει και πολλά μπροστά στο πως η κοινωνία φαντασιώνεται ερωτικά την παρουσία της. Δεν διαφωνεί με τίποτα από τα παραπάνω, γιατί πολύ απλά ορκίζεται πως δεν την απασχολούν. Δεν τα σκέφτηκε ποτέ.

‘Αυτή είναι μια παράξενη ερώτηση’ λέει η Britney και συμπληρώνει “δεν με ενδιαφέρει καν. Είναι παράξενο αυτό που λες και εγώ δεν συνηθίζω να σκέφτομαι έτσι και δεν θέλω να σκεφτώ με αυτό τον τρόπο ποτέ. Γιατί να το κάνω; Δεν σχετίζομαι με αυτούς τους ανθρώπους. Με απασχολούν μόνο τα παιδιά, η επόμενη γενιά ανθρώπων. Δεν με νοιάζουν οι ανώμαλοι που το μόνο που θέλουν είναι να γνωρίσουν μια παρθένα. Και ξαφνικά όλα αποκτούν νόημα: Είτε η Britney Spears δεν έχει την ελάχιστη αυτογνωσία, είτε είναι ο πιο έξυπνος και παραπλανητικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει”.

Σέξι πόζες από δουλευταράδες

Ο Chuck Klosterman παρατηρεί τη φωτογράφιση της Britney Spears για το περιοδικό που ο ίδιος δουλεύει, από απόσταση. Σύντομα ξεκινάει ένα παράξενο λεκτικό ping-pong.

“Τη μέρα της φωτογράφισης για το περιοδικό μας, παρατηρώ πως κάποια στιγμή η Britney φοράει μόνο εσώρουχα και κοσμήματα. Με τα δάκτυλα τραβάει ελαφρώς το ελαστικό μέρος του σλιπ της. Δυο πόντους ακόμα και το Esquire αυτόματα γίνεται το νέο Hustler. Όμως εκείνη δεν βρίσκει τίποτα σεξουαλικό στη φωτογράφιση”.

Britney: “Μα δεν είδες την JLo στο περασμένο τεύχος, φορούσε μπικίνι. Δεν είδες το εξώφυλλο της Cameron Diaz;”

Chuck: “Και γιατί πιστεύεις πώς αυτές οι γυναίκες έκαναν αυτές τις φωτογραφίσεις;”

Britney: “Γιατί είναι το εξώφυλλο του Esquire! Γιατί όχι; Σε κάνουν να δείχνεις όμορφη. Δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό”.

Chuck: “Άρα γιατί πιστεύεις ότι τα ανδρικά περιοδικά βάζουν τέτοιες γυναίκες στα εξώφυλλα τους;”

Britney: “Δεν ξέρω. Ίσως γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι όμορφοι, ελκυστικοί, δουλεύουν πολύ και πιστεύουν στους εαυτούς τους”.

Chuck: “Αλήθεια; Το πιστεύεις αυτό;”

Britney: “Λοιπόν, κάποιοι άνθρωποι θα πουν πως όλα γίνονται για να βγάλουν χρήματα και να πουλήσουν τεύχη. Αλλά ένας άλλος λόγος, καλύτερος λόγος, είναι ότι το κάνουν για να εμπνεύσουν το κοινό”.

Μπερδεμένα ερωτικά ειδύλλια

Πόσο ρεαλιστικός ήταν ο ρομαντικός έρωτας του Justin Timberlake με την Britney Spears και κατά πόσο έγινε όχημα για τις καριέρες τους στην pop; O Chuck Klosterman χτίζει το πορτραίτο ενός μπερδεμένου ζευγαριού, αφού πρώτα παρομοιάσει την Britney με το μικρό παιδί που κάνει τον Keanu Reeves στο Matrix να φρικάρει.

“Σε μια ανασκόπηση της σχέσης του Justin Timberlake με την Britney, γίνεται σαφές πως αυτός που ευνοήθηκε ως προς την εξέλιξη της μουσικής του καριέρας ήταν ο Justin, ειδικά από τη στιγμή που η Spears επέμεινε να υποδύεται την παρθένα, ακόμα και όταν οι δυο τους ξεκίνησαν να συζούν στο δικό τους σπίτι. Τα ρομαντικά 13χρονα κορίτσια μπορούσαν να φανταστούν τον Justin ως το απόλυτο παλικάρι, που περιμένει σεμνά και διακριτικά το πιο σέξι κορίτσι του πλανήτη καθώς εκείνη δαγκώνει το γλειφιτζούρι της, μέχρι να αποφασίσει αν είναι έτοιμη να του δοθεί ερωτικά. Ήταν, κατά κάποιο τρόμο, ένα ονειρεμένο, αμόλυντο ζευγάρι: Πάμπλουτοι, με πεντακάθαρη κοινωνική εικόνα, νεαροί pop stars, σαν ένα αψεγάδιαστο πορτρέτο της αμερικάνικης εφηβείας που ξαφνικά απέκτησε ζωή”.

Και ξαφνικά, εμφανίστηκε στη ζωή της Britney Spears, o Fred Durst. Πώς απαντά η ίδια γι’ αυτή τη γνωριμία που εξελίχθηκε σε σύντομη ερωτική σχέση; Εδώ ο Chuck Klosterman παίρνει μια ολοκληρωμένη απάντηση, που μπορεί όμως και να μην είναι καν απάντηση.

“Αυτό ήταν το λάθος μου, που έκανα παρέα με ανθρώπους σαν αυτόν. Ο Fred είναι ένα καλό παιδί. Αλλά όταν εμφανίστηκε στη ζωή μου, ήμουν μπερδεμένη, δεν ήθελα να κάνω σχέση με κανέναν. Μάλλον τον πλήγωσα τελικά, γι’ αυτό και βγαίνει στο ραδιόφωνο και μιλάει για εμένα. Αλλά έμαθα το μάθημα μου. Και όταν γνωριστήκαμε, ήμουν μπερδεμένη και κουρασμένη, επειδή η περιοδεία μου είχε μόλις τελειώσει. Εγώ και οι φίλες μου είχαμε βγει ένα βράδυ και αισθανόμουν ξαφνικά ελεύθερη. Αλλά, πραγματικά, θα προτιμούσα να μην μιλήσω για όλο αυτό”.

Επίλογος

Ο Chuck Klosterman προσπαθεί να βγάλει νόημα από την τελευταία απάντηση της Spears. Ουφ, συμπάσχουμε.

“Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι θέλει να πει η Britney. Είτε επιβεβαιώνει πως είχε ερωτική σχέση με τον Durst, είτε αρνείται. Οι πιθανότητες είναι 50-50. Aυτή είναι μια παράδοξη ισορροπία που πιστεύω πως η Britney συντηρεί συνειδητά, ή συντηρεί χωρίς καν να το αντιλαμβάνεται. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά αυτή η ποπ σταρ προσφέρει κάτι σε κάθε έναν από εμάς: Ένα δωδεκάχρονο κορίτσι την βλέπει σαν ηρωίδα. Ο μεγάλος αδελφός αυτού του κοριτσιού, την βλέπει σαν πορνοστάρ. Η κοπέλα αυτού του αγοριού την βλέπει σαν την ενσάρκωση του μίσους που νιώθουν οι γυναίκες για τον εαυτό τους. Ο πατέρας του 12χρονου κοριτσιού θα ευχόταν η κόρη του να καλέσει την Britney στο πιτζάμα πάρτι της. Από τη στιγμή που ποτέ η Britney δεν λέει ξεκάθαρα ‘να, αυτή είμαι’, ο καθένας από εμάς μπορεί να την αναλύσει με το δικό του τρόπο. Υποσυνείδητα, ο καθένας από εμάς δίνει στην Britney το δικό του brand”.

Exit mobile version