ΣΙΝΕΜΑ

Ένα μεσημέρι με Oscar Isaac, τα ιδανικά πιάτα του καλοκαιριού και την πιο σινεφίλ μπίρα

Κουβεντιάζοντας για το Card Counter, την καινούρια ταινία του Oscar Isaac και του εικονοκλάστη Paul Schrader, παρέα με καλό φαγητό και παγωμένες Fischer.
Ο Oscar Isaac, ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς που έχει αναδείξει το Χόλιγουντ την τελευταία δεκαετία, μετράει κάρτες στο Card Counter και ποντάρει τα πάντα στην καλύτερη ταινία (και) αυτής της εβδομάδας. Όλα αυτά με την υπογραφή του εικονοκλάστη Paul Schrader (Taxi Driver). Μετά την επιστροφή σε φόρμα που έκανε με το First Reformed – παραδόξως την πρώτη ταινία της πλούσιας φιλμογραφίας του που του χάρισε υποψηφιότητα για Όσκαρ Σεναρίου – ο Schrader συνεχίζει το σερί του γύρω από τον χαρακτήρα του Isaac, έναν βετεράνο πολέμου που πνίγει τα τραύματά του στον τζόγο αλλά ξαφνικά αποκτά μία μικρή ελπίδα για εξιλέωση.

Όσο ο Isaac την αναζητά μετρώντας χαρτιά στο Card Counter, εμείς μετράμε αντίστροφα τις μέρες για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, αλλά ως τότε έχουμε βρει τη λύση. Καλή συντροφιά, θερινό, και μετά κουβέντα για όσα είδαμε γύρω από ένα τραπέζι με καλοκαιρινές, δροσερές γεύσεις.

Με παρέα πάντα μία παγωμένη Fischer, την πιο σινεφίλ μπίρα που στηρίζει κάθε σημαντικό φεστιβάλ της έβδομης τέχνης και που μας συντροφεύει σε 16 θερινά σινεμά-ορόσημα στην πόλη, μία δροσερή σαλάτα με τοματίνια Σαντορίνης, ceviche από φρέσκο ψάρι ημέρας, και μπρουσκέτες από προζύμι με ανθότυρο, κρέμα τομάτας και prosciutto, ο Σπύρος Σταμούλης, η Μάρω Παρασκευούδη και η Ιωσηφίνα Γριβέα κουβεντιάζουν για έναν μεγάλο ηθοποιό της γενιάς του και έναν εκ των πιο σημαντικών δημιουργών που μας χάρισε η δεκαετία των ‘70s.


Με τη χαρακτηριστική ήπια πικρή της γεύση ως pilsener και τα διακριτικά αρώματα φρούτων και λουλουδιών, η Fischer καταφέρνει να απογειώνει κάθε εμπειρία – είτε πρόκειται για σινεμά, είτε για φαγητό. Σινεμά, Fischer και καλό φαγητό άλλωστε είναι η τριάδα που κερδίζει.

Δες εδώ το video με τη συζήτηση της παρέας:

Ο William Tell που υποδύεται ο Isaac ενώνεται με τους υπόλοιπους μοναχικούς άνδρες στο σινεμά χαμένων ψυχών του Schrader με μία ευθεία γραμμή. Χρόνο με τον χρόνο, δεκαετία με τη δεκαετία, από τον Taxi Driver μέχρι το Light Sleeper και τώρα το Card Counter, το πρώτο κοινό credit που μοιράζεται με τον Martin Scorsese από το Bringing Out the Dead του 1999, ο Schrader επιστρέφει διαρκώς σε αυτά τα χαοτικά κινηματογραφικά ποιήματα για την ανδρική κατάρρευση. Η διαφοροποίηση εδώ είναι πως ο ήρωάς του αρχίζει να αναρωτιέται εάν έχει, τελικά, μία ευκαιρία να γυρίσει σελίδα.

Το Card Counter λαμβάνει χώρα σε έναν τιμωρητικό κόσμο από καζίνο χωρίς παράθυρα, κλειστές αίθουσες ξενοδοχείων, αυτοκινητόδρομους χωρίς τοπία. Η Αμερική για την οποία πολέμησε ο Tell, σε μία σύρραξη που ο Schrader αντιμετωπίζει σα λεκέ που δε θα καθαρίσει, δεν είναι όμορφη. Μοιάζει με μονότονη, άγονη γη που ο χρόνος έχει ξεχάσει. Ο δημιουργός την απαθανατίζει με ευκρίνεια, αλλά κινεί την κάμερα τόσο μουδιασμένα που ναρκώνει. Δε σου δίνει την ευκαιρία να φανταστείς άλλο κόσμο από αυτόν που κατοικεί ο χαρακτήρας, γι’ αυτό και θα χρειαστείς μία παγωμένη Fischer για να συζητήσεις σχετικά με την ταινία.


Σινεμά, Fischer και καλό φαγητό απογειώνουν την απόλαυση της ζωής!

Αν θες κι εσύ να παίρνεις μέρος σε δώρα και εμπειρίες Fischer, μπες στο https://fischerbeer.gr/fischer-presents/ και γίνε μέλος!

#FischerBeer #ItsAboutTaste #Therinomefischer

Exit mobile version