Το King’s Landing έκρυβε ένα στοιχείο για το τέλος του ‘Game of Thrones’ (μέχρι σήμερα)
- 17 ΦΕΒ 2018
Το HBO και η παραγωγή του ‘Game of Thrones’ δεν τσιγκουνεύεται ποτέ τα featurettes των DVD κάθε νέου κύκλου που κυκλοφορεί. Γι’ αυτό και σε σχέση με άλλες σειρές, συνήθως καθυστερούν λίγο παραπάνω.
Για τον 7ο κύκλο η ομάδα ετοίμασε ένα ακόμη από τα φανταστικά animation της που ασχολούνται με το παρελθόν του Westeros – αυτή τη φορά εξιστορώντας την κατάκτηση των βασιλείων από τον αινιγματικό πρόγονο της Daenerys, Aegon Targaryen στο featurette ‘Conquest & Rebellion’, δύο αφιερώματα πίσω από τις κάμερες για τα γυρίσματα των πιο δυνατών στιγμών της σεζόν και για την εκπληκτική δουλειά του Art Department αντίστοιχα, και όπως πάντα ακουστικό σχολιασμό από τους συντελεστές της σειράς για κάθε επεισόδιο.
Εάν αποφεύγεις δια ροπάλου τις αποκαλύψεις, κάπου εδώ μπορείς να αποχωρήσεις από το άρθρο. Ο παραγωγός Chris Newman και οι υπεύθυνοι οπτικών εφέ Joe Bauer και Steve Kullback μπορεί και να μας έδωσαν κάποια ελαφρά spoilers για τον 8ο κύκλο κατά τη διάρκεια του audio commentary τους.
Ένα από τα εντυπωσιακότερα νέα σετ που στήθηκαν για τον 7ο κύκλο, ήταν η αίθουσα που μετέτρεψε η Cersei Lannister σε χάρτη του Westeros για να μπορεί να πατάει κυριολεκτικά τους εχθρούς της σε Βορρά, Νότο, Ανατολή και Δύση.
Ο ζωγράφος του χάρτη στη σειρά ήταν ο πραγματικός set designer που βοήθησε στη σχεδίασή του
Οι τρεις συντελεστές ανέφεραν ότι το σετ φτιάχτηκε μέσα στο Titanic’s Paint Hall, ένα από τα μεγάλα στούντιο που χρησιμοποιεί η παραγωγή στο Belfast, γιατί παραήταν πολύτιμη ως κατασκευή για να εκτεθεί στα φυσικά στοιχεία. Οι οδηγίες που έλαβαν ωστόσο από τους showrunners, David Benioff και D.B. Weiss, ήταν να δίνεται η αίσθηση ότι το δωμάτιο βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο. Στο ορίτζιναλ πλάνο το δωμάτιο ήταν ένα όροφο ψηλότερο, αλλά έριξαν την οροφή χαμηλότερα ώστε να αντανακλά το φως του ήλιου με τρόπο που να υπονοεί ότι βρίσκεται σε κάποια αυλή.
Κι αυτό γιατί στο μέλλον η αλλαγή αυτή θα παίξει πραγματικό ρόλο. Ειδικά όταν το δωμάτιο μεταφερθεί όντως κάπου έξω:
Kullback: “O Dan και ο David μας ζήτησαν να το κάνουμε σε εξωτερική τοποθεσία σε επερχόμενο επεισόδιο, αλλά δεν μπορώ να σας πω γιατί. Θα αποδώσει τα μέγιστα ωστόσο”.
Newman: “Την αυλή την σκεφτήκαμε ως εξωτερική, πριν ακόμα βάλει να βάψουν το πάτωμα, εξ ου και το φως του ήλιου”.
Bauer: “Ήταν τουλάχιστον έναν όροφο ψηλότερη, αλλά υπήρχε η ανάγκη να μπορείς να δεις τον ουρανό όπως απεικονίζεται η κάλυψή της”.
Kullback: “Όπως θα απεικονιστεί στο μέλλον”.
Όταν πρωτοείδαμε την αίθουσα, εντυπωσιαστήκαμε από το νέο σετ και υποθέσαμε ότι συμβόλιζε την παράνοια της Cersei και την επιβολή που προσπαθεί να επιδείξει, ενώ ταυτόχρονα θα προσφερόταν σίγουρα για κάποια κουλ πλάνα όταν θα έφτανε ο Χειμώνας στο King’s Landing. Νομίζαμε ότι το τελευταίο επιβεβαιώθηκε στο φινάλε όταν το χιόνι και η σκόνη κάλυπταν την αίθουσα με μια slowed down εκδοχή του μουσικού θέματος της σειράς. Προφανώς όμως έπονται ακόμη εντυπωσιακότερα πλάνα. Και από τη στιγμή που θα είναι σημαντικό να απεικονιστεί ο ουρανός, δεν θα μας απασχολήσει τι πέφτει πάνω στο δάπεδο του δωματίου, αλλά τι πετά από πάνω του.
Σίγουρα σκεφτόμαστε το ίδιο.
Υπάρχει η εκδοχή των δράκων της Dany, με την ίδια πάνω στον Drogon και τον Jon (ή ακόμα και τον Bran μέσω warging) με τον Rhaegal. Το όραμα του Bran έχει ήδη προοικονομήσει αυτή την εξέλιξη.
Υπάρχει όμως και η εκδοχή του Night King με τον Viserion. Το όραμα της Dany στο House of the Undying άλλωστε είχε παρουσιάσει την αίθουσα του θρόνου στο King’s Landing καλυμμένη από πάγο.
* To ‘Game of Thrones’ θα επιστρέψει το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: