© Minos EMI
EXPLAINED

Γιατί έπαιξαν ξύλο ο Light με τον Snik στα Mad Awards

Σε ανύποπτο χρόνο, και ενώ οι χορεύτριες της Τάμτα λυκνίζονταν στη σκηνή, ξέσπασε ένα μπάχαλο από κάτω με μπουνιές και κλωτσιές. Ήταν ακόμη μία ανατροπή στο σίριαλ των δύο διάσημων τράπερ, το οποίο μετράει ήδη πέντε σεζόν.

Το πιο πετυχημένο κομμάτι του Light έχει 29 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και το αντίστοιχο σόλο του Snik είναι στα 28 εκατομμύρια views, αλλά αυτό δεν έφτανε για να συγκρίνουν οι δύο διάσημοι τραπ μουσικοί τη δύναμή τους, οπότε αποφάσισαν να βγάλουν τη ματσίλα τους στα Mad Video Awards και να τη μετρήσουν.

Το αποτέλεσμα του σκορ; Ό,τι ακριβώς έδειχναν τα προγνωστικά: μια εκτόξευση στα χτυπήματα της Google για τους δύο εμπλεκόμενους, που αποφάσισαν να εκτονώσουν την κόντρα τους, όχι σε επαγγελματικό αγώνα μποξ, όπως διαφήμιζαν μερικούς μήνες πριν, ούτε έξω στον δρόμο σαν αληθινοί τραμπούκοι, αλλά σε μια μουσική διοργάνωση, τη στιγμή που οι χορεύτριες της Τάμτα λικνίζονταν επάνω στη σκηνή.

Μέσα σε χρόνο-ρεκόρ, το κύμα των αντιδράσεων από τα επίμαχα βίντεο που κυκλοφόρησαν διαδικτυακά, στα social media –μιας και το MVA θα προβληθεί μεταγενέστερα στην τηλεόραση, προφανώς μονταρισμένο, χωρίς τις «απαράδεκτες ενέργειες» όπως διευκρίνισε με ανακοίνωση η διοργάνωση– παρέσυρε τους πάντες, από τον γράφοντα μέχρι τα πρωινάδικα που καταγγέλλουν το περιστατικό αλλά και τα προβληματικά πρότυπα γενικότερα της τραπ μουσικής βιομηχανίας. Λες και διαφέρει καθόλου η πρακτική τους.

Και εξηγούμαι: το χρονικό της διαμάχης ανάμεσα στον Light και τον Snik πηγαίνει χρόνια πίσω (συγκεκριμένα στα Mad Video Music Awards του 2019 είχαν ξανά διαπληκτιστεί έντονα επάνω στη σκηνή, αλλά πολύ πιο κόσμια) και τώρα ήταν η στιγμή να πέσει λάδι στη φωτιά, γιατί «το πρόγραμμα έκανε κοιλιά».

Πόσο καιρό θα πείθεις τους εκατομμύρια followers για αγριάδες και μονομαχίες, χωρίς να έχει ανοίξει ρουθούνι; Το σίριαλ είχε καταλήξει μπαγιάτικο, πασέ, είχε κουράσει. Ήθελε λίγο δράση.

Τα MVA ήταν η τέλεια ευκαιρία: θα το έκανε τρελό γκελ στο κοινό, στα κανάλια, στα ειδησεογραφικά σάιτ, στα social media, παντού.

Κάπως έτσι, εντελώς απρόοπτα, ο Yung Light σηκώθηκε από τη θέση του και με αέρα straight-outta-Compton περπάτησε μέχρι τον Snik, προλαβαίνοντας μερικές γροθιές μέχρι να μπουν και οι φουσκωτοί συνοδοί τους στο παιχνίδι, διαμορφώνοντας ένα μπουλούκι χουλιγκανικού χαρακτήρα.

Κάποιοι ανέφεραν ότι είδαν περίστροφα, ενώ η διοργάνωση μέχρι στιγμής νίπτει τας χείρας της για το συμβάν.

Το χρονικό μιας κόντρας για την πρωτιά

Κάθε τέτοια κόντρα έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία της τηλεθέασης: ίντριγκα, σασπένς και δράση. Αυτό το σκηνικό εκτυλίσσεται στις οθόνες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία πέντε περίπου χρόνια, με πολλά μπρος-πίσω, απειλές, αποκαλύψεις, πρόσκαιρες ανακοχές, βρισιές και άλλα ανατροπές, που βοηθούν να μη βαρεθεί ο κόσμος.

Τελικά, όλα αρχίζουν και τελειώνουν στο ίδιο, απαράλλαχτο και τόσο ανασφαλές ερώτημα: Ποιος είναι ο καλύτερος στην ελληνική τραπ σκηνή;

Αυτό είχε ισχυριστεί πρώτος ο Snik, με έπαρση, το 2018. Όπως παραθέτει η σελίδα askunkfunk που ασχολείται εκτενώς με αυτές τις κόντρες, ήταν σε ένα live που έκαναν από κοινού και αντί ακολουθήσει κανονικά το πρόγραμμα, ο Snik αποφάσισε να εκμεταλλευτεί το stage για να γυρίσει το κλιπ του Medusa, χωρίς να έχει ειδοποιήσει.

Ύστερα από αυτό το σκηνικό, ακολούθησαν πολλά και διάφορα-αδιάφορα στο Instagram για τον “Snik The Fousta” και τον “Nero Trexo”, μέχρι την υπόσχεση για τον αγώνα μποξ «με εισιτήριο και 50% των εσόδων σε φιλανθρωπικό σκοπό», είτε το «παλικαρίσιο» ντου στα Mad Video Music Awards του 2022.

Υπάρχει και κάτι ακόμη που συνέβη στο ενδιάμεσο, δε. Το τροχαίο του Mad Clip άφησε την ελίτ της τραπ μουσικής χωρίς τον κυρίαρχο υποψήφιο για το στέμμα του βασιλιά. Εάν ζούσε ακόμη ο Trap lord, ίσως τα πνεύματα να ήταν λιγότερο ξαναμμένα εχθές το βράδυ.

Exit mobile version