Το τρέιλερ του Godzilla vs. Kong κάνει τα πάντα σωστά και τίποτα λάθος
- 25 ΙΑΝ 2021
Θα είναι όμως το Godzilla vs. Kong μία καλή ταινία καταστροφής; Οι πιθανότητες είναι με το μέρος του.
Οι δύο πρώτες ταινίες του MonsterVerse που έχει χτίσει η Warner Bros. ήταν προσεγμένες. Είχαν τσιμπήσει τους σκηνοθέτες τους από το Φεστιβάλ Sundance – τον Gareth Edwards για το Godzilla του 2014 που θα έκανε αργότερα το Rogue One, και τον Jordan Vogt-Roberts για το Skull Island του 2017 που θα προχωρήσει στο Metal Solid Gear με τον Oscar Isaac στον ρόλο του Solid Snake. Και οι δύο σκηνοθέτες φάνηκαν τελικά περιορισμένοι βάσει ενός απλά ok αποτελέσματος, οι ταινίες τους πάντως είχαν σίγουρα στοιχεία δεξιοτεχνίας και ένα απαραίτητο συστατικό στις ταινίες καταστροφής και τα monster movies – την καλή αίσθηση του χώρου και του περιβάλλοντός τους.
Αυτό δεν άλλαξε ακριβώς στο Godzilla: King of Monsters του 2019 όπου είδαμε τα πιο διάσημα kaijus να πλακώνονται στα χαστούκια, ο Michael Dougherty του απολαυστικού Trick ‘r Treat ωστόσο φάνηκε να νιώθει τόσο έξω από το στοιχείο του, που τα είχε χώσει στο σκοτάδι για να μην τα βλέπουμε. Ακόμη και το ακραίο μέγεθος που τόσο σωστά είχαν κατασκευάσει οι προηγούμενες ταινίες για τα τέρατά τους, είχε θολώσει κι αυτό. Είδαμε όλες τις ευκαιρίες που είχε η ταινία για να κάνει fun το παιχνίδι – και είχε πολλές, μέχρι και μία συσκευή φτιαγμένη για να «μιλάει» στα τέρατα! – να χάνονται στην προσπάθειά του να υπηρετήσει ένα Πάρα Πολύ Σοβαρό Franchise.
Όπως θα δεις στο trailer του Godzilla vs. Kong παρακάτω όμως, ο Kong σηκώνει κάποια στιγμή ένα battle axe. Ελπίζω αυτό να σημαίνει πως σιγά-σιγά τελειώνουμε με τη σοβαροφάνεια.
KONG, YOU ‘RE DOING AMAZING SWEETIE.
Το μέγεθος των δύο τεράτων αποκαθιστάται σε όλη του την αίγλη, τα υποθαλάσσια πλάνα μοιάζουν πεντακάθαρα, ο Godzilla απαντάει στις μπουνιές με laser beam και το set design της πόλης στην τελική (;) μάχη πρέπει να είναι από τα πιο κουλ που έχουμε δει σε τέτοιου τύπου blockbusters.
Όχι αλήθεια, δες λίγο.
Την ταινία έχει αναλάβει ο Adam Wingard και αυτό στην προκειμένη μπορεί να σημαίνει τόσο καλά αποτελέσματα, όσο και πολύ μέτρια. Όταν ο Wingard σκηνοθετεί δικές του, μικρού μπάτζετ ιδέες τρόμου όπως το You‘re Next ή το διαμαντάκι The Guest που μπορείς να απολαύσεις τώρα στο Netflix, τα πηγαίνει περίφημα. Όταν έχει καταπιαστεί με ιδέες όπως το αμερικανικό remake του Death Note ή το Blair Witch του 2019, ταινίες που μάλλον αντιλήφθηκε ως φιλμ με συγκεκριμένο σετ προσδοκιών, έχει εγκλωβιστεί. Το γεγονός ότι εδώ φαίνεται να έχει καλό έλεγχο του χώρου και της οπτικής γλώσσας της ταινίας είναι, θα πω, ελπιδοφόρο.
Το Godzilla vs. Kong αναμένεται στις αμερικανικές αίθουσες στις 26 Μαρτίου, ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του στο HBO Max για 31 ημέρες.