Η ‘Blair Witch’ γυρνάει για να στοιχειώσει τις Νύχτες Πρεμιέρας σου
- 2 ΣΕΠ 2016
Το ‘The Blair Witch Project’ δεν ήταν μόνο αδιαμφισβήτητα το απόλυτο horror movie του 1999, αλλά ήταν και η πρώτη ταινία με καμπάνια μάρκετινγκ που έβαζε στο κόλπο τους ίδιους τους θεατές.
Οι αφίσες με τους αγνοούμενους μαθητές, τα βίντεο συνεντεύξεων με τους χαροκαμένους συγγενείς και η “ερασιτεχνική” ιστοσελίδα για τη μάγισσα του Blair, είχαν βάλει δικαιωματικά την καμπάνια στις 8 αγαπημένες μας viral κινηματογραφικές καμπάνιες, αφού δημιούργησαν ουσιαστικά τη viral πραγματικότητα, πριν καν μπει ο όρος στη ζωή μας. Ήταν τέτοια η αίσθηση που είχε προκαλέσει η found footage ματιά της ταινίας, που ένα μεγάλο μέρος του κοινού έβγαινε από την αίθουσα χωρίς να είναι σίγουρο εάν είχε μόλις παρακολουθήσει πραγματικά γεγονότα.
Η εξάπλωση του Ίντερνετ πολύ δύσκολα θα επέτρεπε πλέον σε ένα τέτοιο κόνσεπτ να πατήσει πάνω στην έλλεψη πληροφοριών του κοινού και να γίνει το event που κατέληξε να είναι η ορίτζιναλ ταινία, αλλά για καλή του τύχη το σίκουελ έχει ένα όνομα που μας έχει ήδη πείσει. Αυτό του Adam Wingard, σκηνοθέτη του καλού ‘You’re Next’ και του ακόμα καλύτερου ‘The Guest’.
Ο Wingard έχει την ικανότητα να συνδυάζει ενεργητικότητα, ποπ αναφορές και σατιρικό, μαύρο χιούμορ με τον τρόμο, για αποτελέσματα που μέχρι στιγμής δε μοιάζουν με καμία άλλη ταινία του είδους στον κινηματογράφο αυτόν τον καιρό. Ιδανικό πακέτο που προσφέρεται εύκολα για σίκουελ μιας ταινίας που ήταν φαινόμενο για την ποπ κουλτούρα στα τέλη των ‘90s.
Τώρα που μία νέα παρέα φοιτητών ψάχνει να βρει τη Heather Donahue, την κοπέλα που χάθηκε στο Black Hills του Maryland πριν 22 χρόνια, εσείς θα τους συνοδεύσετε στη βόλτα τους στο δάσος;
* Το ‘Blair Witch’ θα παιχτεί στην Ελλάδα στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, που θα διεξαxθούν φέτος από τις 21 Σεπτεμβρίου ως τις 2 Οκτωβρίου.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ