Η drag queen Holly Grace δεν είναι μεγάλο στοίχημα μόνο για το House of Fame
- 16 ΦΕΒ 2021
Λίγους μόλις μήνες μετά τα Mad Video Music Awards 2020 όπου η Ελένη Φουρέιρα συνοδεύτηκε από μέλη του House of Kareola τιμώντας τη νεαρή αλλά ολοζώντανη ελληνική ballroom σκηνή, το House of Fame έκανε πρεμιέρα στο ΣΚΑΙ και, μεταξύ των μαθητών της καινούριας τηλεοπτικής ακαδημίας, είδαμε και τον ηθοποιό Θέμη Θεοχάρογλου που τα τελευταία τέσσερα χρόνια ασχολείται επαγγελματικά με το drag.
Ως Holly εργάζεται σταθερά στη drag σκηνή της χώρας με εμφανίσεις στα clubs Shamone και Shamonette του Φώτη Σεργουλόπουλου, στο Jackie O της Μυκόνου, και σε παραστάσεις στο Red Jasper Cabaret Theatre ανάμεσα σε άλλα. Στον λογαριασμό της στο Instagram μπορείς να δεις μέρος των live της ως μία πρώτη γεύση της προσωπικής της καλλιτεχνικής ταυτότητας, πριν τα live shows του παιχνιδιού που θα γίνονται τις Παρασκευές με παρουσιάστρια την Ελένη Φουρέιρα. Η Holly, μάλιστα, έχει συμπεριλάβει κομμάτια της τραγουδίστριας στο πρόγραμμά της.
Είχε επίσης κυκλοφορήσει το single Σιωπή σε δικούς της στίχους το περασμένο καλοκαίρι, ενώ είχε επιμεληθεί το κόνσεπτ και τη σκηνοθεσία του video clip της. Ως τώρα δηλαδή είναι μία ανεξάρτητη drag artist με απόλυτο έλεγχο της εικόνας και του αισθητικού της αποτελέσματος, άρα θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα μπορέσει να τα διατηρήσει αυτά στη σκηνή του House of Fame όπου οι μαθητές θα πρέπει να συνεργαστούν με διαφορετικούς επαγγελματίες για τα shows.
Πριν δύο χρόνια είχε φιλοξενηθεί στην εκπομπή Μετά τα Μεσάνυχτα της Ελεονώρας Μελέτη όπου είχε μιλήσει για την τέχνη του drag στην Ελλάδα, τις σπουδές της ως ηθοποιός και σκηνοθέτης θεάτρου, τις επιρροές της ως Holly, τις δυσκολίες του drag στη χώρα ως επαγγελματικός προσανατολισμός αλλά και τη φωτεινή του πλευρά, και όσα θυμόταν από τον Ζακ Κωστόπουλο.
Ο Θέμης είχε φιλοξενηθεί στο κανάλι του Θέμη Κανέλλου (Themicorn) στο YouTube, του πρώην παίκτη του Big Brother, όπου τον είχε μυήσει στο drag makeup και τη διαφορετική τεχνική του.
«Μέσα από τον Θέμη εκπροσωπείται ένα πολύ μεγάλο… άνθρωποι», είπε ο Πάνος Μεταξόπουλος, ο διευθυντής της σχολής, στο Love It. «Εμένα με ιντριγκάρισε πολύ το καλλιτεχνικό του πράγματος και όχι το οπτικό. Το να ντυθεί γυναίκα και να βάλει μία περούκα δεν μου λέει εμένα προσωπικά τίποτα. Εάν το καλλιτεχνικό όμως βάρος της εικόνας αυτής βγει μεγάλο, για μένα θα είναι τεράστιο [challenge]. Τεράστιο όμως».
Τα φλάσμπακ πολέμου από τους χειρισμούς του Big Brother στο ίδιο κανάλι μού είναι ακόμα πολύ νωπά για να μην έχω δεύτερες σκέψεις, δεν μπορώ όμως ταυτόχρονα να παραβλέψω την ευκαιρία της ορατότητας, αλλά και του ενδιαφέροντος timing. Μόλις τον Δεκέμβριο οι δύο φιναλίστ του GNTM ήταν ένας άνδρας αφρικανικής καταγωγής και μία 19χρονη Ρομά. Θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε κάτι τέτοιο όταν είδαμε το πρώτο μας ριάλιτι το 2000; Θα μπορούσαμε να φανταστούμε μία drag queen στο Fame Story του 2002;
Από μόνη της η συμμετοχή της Holly Grace βέβαια, δεν είναι κάποιο παράσημο για το House of Fame. H προσχηματική υποστήριξη μειονοτήτων και ταυτοτήτων που καταπιέζονται συστηματικά από τη λευκή, δυτικοκεντρική ετεροπατριαρχία δεν είναι μάστιγα της ελληνικής τηλεόρασης μονάχα. Σε σφάλμα έχουν πέσει ακόμη και προοδευτικά ή και ριζοσπαστικά προγράμματα σε πολύ μεγαλύτερες, πολύ σοφότερες όπως θα ήθελαν να πιστεύουν, βιομηχανίες.
Η ανάδειξη αλλά και η προστασία της ταυτότητας της Holly Grace είναι προϋπόθεση για να επιτευχθεί ο στόχος της εκπομπής που φαίνεται να είναι η πολυμορφία, με την εξίσωση να εμπεριέχει προφανώς και τον ψυχισμό του Θέμη που δεν χρειάζεται να εκτεθεί σε bullying λεπτών ή μη αποχρώσεων όπως συνέβη σε παίκτη ριάλιτι του ίδιου καναλιού.
Έχει ήδη φτύσει αίμα, Μεταξόπουλε.