2022/Scott Garfitt/Invision/AP
PROFILE

Η Emma Corrin δεν παγιδεύεται σε κοινωνικά στερεότυπα

Η ηθοποιός που κλείνει σε λίγες ημέρες τα 28 της χρόνια, ελπίζει σε περισσότερη υπομονή στη βιομηχανία του κινηματογράφου και ρόλους που καλύπτουν το ευρύ φάσμα της ατομικότητας.

Απελευθερωμένη από κοινωνικά στερεότυπα (προσδιορίζεται ως non-binary), επαγγελματικούς περιορισμούς και τις πιέσεις που φέρνει η φήμη – που ταλαιπωρούν τόσους πολλούς συνομηλίκους της – η Emma Corrin αποπνέει μια οικειότητα και την ίδια στιγμή σε μαγνητίζει με την αινιγματικότητα της. Και είναι αναμφισβήτητα ένα από τα style icons της εποχής της.

Η έλλειψη αναστολών στο καλλιτεχνικό τερέν την έχει οδηγήσει σε ρόλους που προκαλούν την ίδια αλλά και το κοινό, καθώς υποδύεται χαρακτήρες που βρίσκονται έξω από τα παραδοσιακά όρια της κοινωνίας και χαράζουν τον δικό τους δρόμο: Η αντίσταση στην καταπίεση της βασιλικής οικογένειας ως πριγκίπισσα Νταϊάνα στο The Crown, η επίπληξη του θεσμού του γάμου ως πρωταγωνίστρια στο Lady Chatterley’s Lover και η ενσάρκωση του ομώνυμου ρόλου στην παραγωγή του West End, Orlando – μιας ιστορίας του να βρίσκεις το θάρρος να γίνεις ο αυθεντικός σου εαυτός.

Τώρα, η Emma Corrin επιστρέφει ως ντετέκτιβ της Gen Z στο τηλεοπτικό θρίλερ του Disney+, Α Murder at the End of the World, καθώς υποδύεται την Darby Hart, μια 24χρονη “Gen Z Sherlock Holmes” που έχει γράψει ένα true crime βιβλίο, με τον τίτλο The Silver Doe, βασισμένο στις περιπέτειές της με τον πρώην φίλο της Bill (Harris Dickinson). Οι δυο τους, ως διαδικτυακοί ντετέκτιβ, χρησιμοποίησαν τις δεξιότητές τους στο hacking για να εντοπίσουν έναν κατά συρροή δολοφόνο.

emma corrin H Emma Corrin στον ρόλο της Gen Z ερευνήτριας Darby Hart. © Chris Saunders/FX via AP

Η οικογένεια, οι σπουδές και το τηλεοπτικό ντεμπούτο

Η Emma-Louise Corrin γεννήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 1995 στο Royal Tunbridge Wells του Κεντ. Ο πατέρας της, Chris Corrin, είναι επιχειρηματίας και η μητέρα της, Juliette Corrin, λογοθεραπεύτρια από τη Νότια Αφρική. Έχει δύο μικρότερους αδελφούς, τον Richard και τον Jonty.

Φοίτησε στο ρωμαιοκαθολικό σχολείο Woldingham School στο Σάρεϊ, ένα οικοτροφείο μόνο για κορίτσια, όπου ανέπτυξε το ενδιαφέρον της για την υποκριτική και τον χορό. Κατά τη διάρκεια ενός χρόνου, παρακολούθησε μαθήματα Σαίξπηρ στην Ακαδημία Μουσικής και Δραματικής Τέχνης του Λονδίνου και εργάστηκε εθελοντικά ως καθηγήτρια σε ένα σχολείο της Νότιας Αφρικής. Σπούδασε Δραματική Τέχνη στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ και συνέχισε τις σπουδές της στο St. John’s College του Κέιμπριτζ από το 2015 έως το 2018.

Έκανε το τηλεοπτικό της ντεμπούτο το 2019 με μια guest εμφάνιση σε ένα επεισόδιο του αστυνομικού δράματος Grantchester του ITV και έναν επαναλαμβανόμενο ρόλο ως Esme Winikus στην πρώτη σεζόν της σειράς Pennyworth του Epix DC. Ακολούθησε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο ως Jillian Jessup στην ταινία Misbehaviour.

Ο πρώτος μεγάλος ρόλος ήρθε στην τέταρτη σεζόν του The Crown του Netflix, η οποία κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2020, με την Corrin να υποδύεται την πριγκίπισσα Νταϊάνα. Έλαβε πολλές διακρίσεις για την ερμηνεία της, μεταξύ των οποίων μία Χρυσή Σφαίρα και μία υποψηφιότητα για Emmy.

Η σύνδεσή της με την πριγκίπισσα Νταϊάνα φαίνεται ότι πηγαίνει πολλά χρόνια πίσω. Σύμφωνα με τη Vogue, όταν η Corrin ήταν μικρή, η μητέρα της προκάλεσε λιποθυμίες σε ένα καφέ του Λονδίνου- είχαν μπερδέψει την Juliette με την ίδια τη Lady D. (Αυτό έτυχε να συμβεί την ημέρα του τραγικού θανάτου της Νταϊάνα, γεγονός που μπορεί να ευθύνεται για τις λιποθυμίες). Όσο για την ίδια την ηθοποιό, έχει έναν σκύλο που τον λένε Spencer (το οικογενειακό επίθετο της πριγκίπισσας της Ουαλίας).

Ελπίζοντας σε ρόλους που καλύπτουν όλο το φάσμα της ατομικότητας

Τον Ιούλιο του 2021, η Corrin έκανε coming out ως queer, κι αργότερα, μίλησε για τον προσδιορισμό της ως non-binary σε συνέντευξή της στους New York Times. To 2022 πόζαρε στο εξώφυλλο της Vogue ως το πρώτο star non-binary άτομο. Στο παρελθόν, έχει μοιραστεί στιγμιότυπα με την ίδια να πειραματίζεται με το δέσιμο του στήθους της ενώ έχει αλλάξει δύο φορές τις αντωνυμίες στα social media, καθώς εξελισσόταν η αντίληψή της για το πώς θέλει να παρουσιάζεται.

«Η ταυτότητά μου και το να είμαι non-binary είναι ένας εναγκαλισμός πολλών διαφορετικών τμημάτων του εαυτού μου, του αρσενικού και του θηλυκού και όλων των ενδιάμεσων. Είναι δύσκολο να ανακαλύπτεις κάτι στον εαυτό σου την ίδια στιγμή που περιηγείσαι σε μια βιομηχανία που απαιτεί πολλά από εσένα, όσον αφορά το να ξέρεις ποιος είσαι», είχε πει στη συνέντευξή της, ελπίζοντας σε υπομονή και σε ρόλους που καλύπτουν όλο το φάσμα της ατομικότητας.