© Mega
BUZZ

Η πρώτη σεζόν του Maestro ολοκληρώθηκε, αποθεώθηκε και έφυγε για Netflix

Ένα υπέροχο φινάλε στην προκυμαία των Παξών, η συγκλονιστική Μαρία Καβογιάννη κι η αθεράπευτα υποκριτική κοινωνία μας. Όσα κρατάμε από το τελευταίο επεισόδιο του Maestro.

Με ένα επεισόδιο σαν σάλτο μορτάλε έκλεισε η τηλεοπτική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη: κλιμακώθηκε το δράμα αλλά και η λύτρωση, με τον ίδιο τον Χριστόφορο να κρατάει –κυριολεκτικά– τις μπαγκέτες του μαέστρου, όπως φάνηκε από την τελευταία σκηνή του πρώτου κύκλου στην προβλήτα των Παξών.

Και κάπως έτσι, λίγο πριν κάνει πρεμιέρα στην πλατφόρμα Netflix, το Maestro δοξάστηκε από τους φαν του στο Twitter, φανερώνοντας ότι το κύμα που σήκωσε η σειρά την τρέχουσα σεζόν δεν ήταν επιφανειακό. Πολλοί πλέον είναι σίγουροι πως πρόκειται για σειρά με διαχρονική αξία.

Το θέμα της ομοφυλοφιλίας που άγγιξε με τρυφερότητα, η πάντα συγκλονιστική Μαρία Καβογιάννη που ενσάρκωσε το καταπιεσμένο θύμα της ελληνικής οικογένειας, τη μάνα-φροντίστρα, η υποκρισία της κοινωνίας μας και ο πάντοτε υπέροχος έρωτας. Με άξονες τόσο επίκαιρα θέματα και στιλιζάρισμα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, το Maestro κέρδισε το κοινό του 2022, δείχνοντας ότι τηλεόραση δε σημαίνει υποχρεωτικά αναμάσημα.

Το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου δε θα μπορούσε παρά να είναι μια έξυπνη κλιμάκωση όλων αυτών – ένα cliff hanger, μια δίκαιη δολοφονία και μια λυτρωτική φυγή. Τα σημεία κορύφωσης είναι εκείνα που, όπως είναι λογικό, αποθεώθηκαν περισσότερο στο Twitter. Με άλλα λόγια, από εδώ και κάτω, ακολουθούν spoilers.

Η απόγνωση της κακοποιημένης Μαρίας

Πίσω από κάθε κακοποιητή υπάρχουν γονείς που τον εξέθρεψαν λάθος, έτσι δεν είναι; Η Μαρία Καβογιάννη προέβη σε ακόμη μια ανατριχιαστική ερμηνεία εξομολόγησης, αποκαλύπτοντας ότι για την κακοποίηση που υπέστη είχε απευθυνθεί στις αστυνομικές αρχές αλλά την αποθάρρυναν.

«Ξέρεις πόσες είναι σαν εμένα», ρωτάει ρητορικά.

 

Δολοφονία Χαράλαμπου

Ως γνωστόν, το δράμα εντείνεται όταν υπάρχει απότομη πτώση. Κάπως έτσι ένιωσαν οι θεατές μπροστά στο μοντάζ με τη δολοφονία του Χαράλαμπου μέσα στο δάσος, έπειτα από την πιο ρομαντική ίσως στιγμή μεταξύ Αντώνη και Σπύρου, υπό τη φωνή του Σιδηρόπουλου στο Να μ’ αγαπας.

Η ευθεία βολή από την καραμπίνα πάνω στο άγριο ξύλο που έδινε στον γιο του, δεν ήταν παρά ηθική δικαίωση στο πλαίσιο της σειράς Maestro.

Το κλείσιμο με Χαρούλα Αλεξίου

Στην προκυμαία των Παξών μπαίνει η άνω τελεία της σειράς, δίνοντας την αναπόφευκτη λύση για τον διασυρμό που επήλθε όταν μαθεύτηκε πλέον η σχέση ανάμεσα στον Ορέστη και την Κλέλια: ο Ορέστης φεύγει από το νησί.

Η σκηνή πλαισιώνεται ποιητικά με μια ορχήστρα δίπλα στη θάλασσα, τον Χριστόφορο σε ρόλο μαέστρου και την Αλεξίου να αφήνει στην ιστορία μια ανατριχιαστική ερμηνεία.