AP IMAGES
GAMES

Γιατί η JLo και η Ratajkowski διαφημίζουν το Coin Master

Το 2019 το Coin Master ήταν το Νο1 σε έσοδα παιχνίδι στην Ευρώπη.

Σας εμφανίστηκε και εσάς τελευταία μία διαφήμιση με την Jennifer Lopez να παίζει Coin Master; Αναρωτηθήκατε και εσείς τι ανάγκη είχε η JLo να το διαφημίσει; Το περί ου ο λόγος Coin Master ένα mobile app, που είναι κάτι ανάμεσα στη Φάρμα και στον κουλοχέρη. Και ενώ μπορεί να μας φαίνεται παράξενο να βλέπουμε μία σελέμπριτι του μεγέθους της να διαφημίζει ένα game για κινητά, έξω είναι κάτι αρκετά συνηθισμένο.

Το Coin Master κυκλοφόρησε αρχικά το 2016. Στα τέσσερα χρόνια ύπαρξής του, το παιχνίδι έχει συγκεντρώσει πάνω από 81 εκατομμύρια λήψεις και είναι σήμερα ένα από τα κορυφαία παιχνίδια για κινητά στο Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία. Το 2019 ήταν μάλιστα το Νο1 σε έσοδα παιχνίδι στην Ευρώπη.

To παιχνίδι είναι απλό. Έχεις ένα κουλοχέρη, τον πατάς και κερδίζεις λεφτά με τα οποία χτίζεις τα “χωριά” σου. Κερδίζεις ρόπαλα και ασπίδες για να επιτίθεσαι σε άλλα χωριά, αλλά και να αμύνεσαι στις επιθέσεις των άλλων. Οι δωρέαν βέβαια “spins” όπως λέγονται στον κουλοχέρη τελειώνουν σύντομα, έτσι αν θες να συνεχίζεις να παίζεις πρέπει να αγοράσεις.

Εδώ και κάποιους μήνες το Coin Master προσπαθεί να ανοιχτεί στην αγορά των ΗΠΑ, γι αυτό και έβαλε διάφορους σελέμπριτι στο παιχνίδι (see what I did there?). Τον Ιανουάριο και η οικογένεια Kardashian, και συγκεκριμένα η Khloe, ο Scott Disick και η μητριάρχης Kris Jenner εμφανίστηκαν σε διαφήμισή του.

Και άλλοι όμως δημοφιλείς καλλιτέχνες έχουν στο ενεργητικό τους διαφήμιση Coin Master, όπως ο Terry Crews, o Ben Higgins, o Chris Harrison και η Emily Ratajkowski. Δεν είναι παράλογο βέβαια ο κόσμος των σελέμπριτι και ο κόσμος των mobile games να συγχέονται. Δεν ήταν η πρώτη φορά που η οικογένεια Kardashian συμμετείχε σε κάτι ανάλογο. Το 2015, η Kim Kardashian συνεργάστηκε με το Glu Games και κυκλοφόρησε το δημοφιλές παιχνίδι για κινητά, Kim Kardashian: Hollywood, ενώ ακολούθησαν και η Kendall και η Kylie.

Πολλοί ακόμα όμως μεγασελέμπριτι έχουν το δικό τους app game είτε είναι ακόμα ενεργό σε updates είτε όχι. Από την Britney Spears, την Taylor Swift, τη Shakira και την Demi Lovato μέχρι τον Eminem, τον Jason Statham και τον Gordon Ramsey. Επομένως δεν είναι περίεργο για έναν σελέμπριτι να διαφημίζει κιόλας ένα, κι ας μην είναι το δικό του.

Η Glu Games αποκομίζει από τα games των διασημοτήτων 500 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Coin Master και άλλοι developers παιχνιδιών για κινητά θέλουν την επιρροή των σελέμπριτιζ, και αντίστοιχα οι σελέμπριτιζ αποκομίζουν πολλά λεφτά από αυτές τις συμφωνίες.

Τα εκτιμώμενα ημερήσια έσοδα του Coin Master είναι 189.386 δολάρια, με τους χρήστες να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 9,38$ ανά λήψη. Με 81 εκατομμύρια λήψεις, αυτά είναι πολλά λεφτά.