Maestro: Άλλο ένα βράδυ που το κοινό αποθέωσε την Μαρία Καβογιάννη
- 11 ΝΟΕ 2022
«Κάπου διάβασα ότι το λένε ενδοοικογενειακή βία», συνεχίζει η αφήγηση με voice over από την ίδια (σύμφωνα με τη σκαλέτα που χρησιμοποιεί η σειρά Maestro ανά επεισόδιο), «απαγορεύεται απ’ τον νόμο και υποτίθεται πως προστατεύεται από το Σύνταγμα το δικαίωμα αυτό».
Αλλά η ζωή της Μαρίας στο νησί, όπως και χιλιάδων γυναικών τώρα και πάντα, δεν υπήρξε προστατευμένη από καμία πλευρά – τόσο η ίδια, όσο και ο γιος της, όπως έχουμε δει πιο πριν στη σειρά, ήταν θύματα ενδοοικογενειακής βίας από τον σύζυγο Χαράλαμπο. Έζησε την καταπίεση, τον φόβο, ενώ το ίδιο άτομο ξεχειλίζει από αγάπη και φροντίδα. Δεν είναι αφελής, παρά εγκλωβισμένη.
Αυτή είναι η δραματική αντίθεση στην ιστορία της ηρωίδας που ζωντανεύει αριστοτεχνικά από τη Μαρία Καβογιάννη και στο τελευταίο επεισόδιο είχε τον πρώτο λόγο (Μαύρη Χίμαιρα).
Έτυχε μάλιστα το καλύτερο timing: ενώ το κοινό περίμενε τη στιγμή που θα ξετυλιχτεί η ιστορία της Μαρίας (οι προσδοκίες ήταν υψηλές μετά το συναρπαστικό τέλος του 2ου επεισοδίου), συνέβη το ευτύχημα να αγοράσει τα δικαιώματα της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη το Netflix, με αποτέλεσμα να ανέβει κατακόρυφα το hype της σειράς Maestro. Η Μαρία Καβογιάννη μπήκε στο προσκήνιο για να πάρει το πιο θερμό χειροκρότημα.
Κατ’ αναλογία, αυτό συνέβη στο Twitter, ενώ τα μηχανάκια της τηλεθέασης έδειξαν 25,6%. «Χαίρομαι που θα δουν το ταλέντο της Καβογιάννη σε όλο τον κόσμο», ήταν η ατάκα που κυκλοφόρησε περισσότερο.
Στο τελευταίο επεισόδιο, με μια ακόμη αξιοθαύμαστη ερμηνεία που αναβλύζει φυσικότητα, η Μαρία έγινε το σύμβολο της διπλανής πόρτας: η γυναίκα που έμαθε να υπομένει την αδικία, την εκμετάλλευση, τη βία· που έμαθε να πνίγει την απελπισία της πίσω από κλειστές πόρτες, θυσιάζοντας στον εαυτό της υπό τον φόβο του «τι θα πουν οι άλλοι».