Το Maid του Netflix ετοιμάζεται να σπάσει το ρεκόρ του Queen’s Gambit
- 21 ΟΚΤ 2021
Σύμφωνα με ανακοινώσεις του Netflix, το νέο δράμα της πλατφόρμας είναι στον δρόμο για τα 67 εκατομμύρια νοικοκυριά σε τέσσερις εβδομάδες, αρκετά περισσότερα από τα 62 εκατομμύρια του Queen’s Gambit με την Anya Taylor-Joy που κάποια στιγμή νιώθαμε ότι παρακολουθούσε όλος ο πλανήτης.
Το Maid έχει υπάρξει πιο αθόρυβο, όμως αυτό φαίνεται να οφείλεται τελικά περισσότερο στο Squid Game που έχει κατοικοεδρεύσει παγκοσμίως στο Νο.1 του Netflix και όχι στην πραγματική απόδοση της μίνι σειράς.
To show έκανε πρεμιέρα την 1η Οκτωβρίου και, εάν φτάσει τις εκτιμήσεις του Netflix στις πρώτες 28 του ημέρες, θα μπει στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις πρωτότυπες σειρές της πλατφόρμας με τη μεγαλύτερη προβολή, μαζί με το Sex/Life και την τρίτη σεζόν του Stranger Things.
Τι αφορά το Maid
Στο Maid πρωταγωνιστεί η Margaret Qualley (Once Upon a Time… in Hollywood), με τη σειρά να εμπνέεται από τα απομνημονεύματα της Stephanie Land, Maid: Hard Work, Low Pay, and a Mother’s Will to Survive. Την έχει δημιουργήσει η σεναριογράφος και θεατρογράφος Molly Smith Metzler (Shameless) για το Netflix, με την Qualley να υποδύεται την Alex, μία νεαρή γυναίκα που άφησε πρόσφατα μια κακοποιητική σχέση μαζί με τη μικρή της κόρη. Η Alex δεν έχει χρήματα και ζει σε καταφύγιο, μέχρι που αποφασίζει να εργαστεί ως υπηρέτρια.
Την Qualley πλαισιώνει η μητέρα της στην αληθινή ζωή, Andie MacDowell, που εδώ παίζει την αδιάγνωστη διπολική μαμά του χαρακτήρα που αδυνατεί να κατανοήσει γιατί η κόρη της χώρισε τον σύντροφό της. Σχετικά με αυτό κιόλας, το Maid είναι μία πολύ καλή απάντηση στην ερώτηση «και γιατί δεν έφευγε;», μιας που παρουσιάζει ρεαλιστικά τα αποτυχημένα (ή επιτυχημένα στους σκοπούς τους μάλλον) συστήματα που τσακίζουν τις γυναίκες κατώτερης τάξης.
Οι νέες μετρήσεις του Netflix
Το μεγαλύτερο νέο όμως είναι το γεγονός ότι το Netflix αποφάσισε – επιτέλους! – να αλλάξει τη μέθοδο μετρήσεών του.
Εδώ και δύο χρόνια η πλατφόρμα υπολόγιζε ως μία προβολή από ένα νοικοκυριό τα 2’ θέασης, ενώ κάποτε μετρούσε το 75% ενός επεισοδίου. Το ερχόμενο διάστημα λοιπόν το Netflix θα μετράει το σύνολο ωρών που θα έχει παρακολουθήσει ένα νοικοκυριό από μία σειρά γιατί όπως δήλωσε πιστεύει (σωστά) πως «το engagement με τις ώρες προβολής είναι ένας ελαφρώς καλύτερος δείκτης της συνολικής επιτυχίας των τίτλων μας και της ικανοποίησης των μελών μας. Ταιριάζει επίσης με τον τρόπο με τον οποίο οι εξωτερικές υπηρεσίες μετρούν την τηλεθέαση αποδίδοντας την κατάλληλη αξία στο rewatching».