Ο Christopher Nolan μισεί τις καρέκλες, το ίντερνετ τον γλεντάει
- 30 ΙΟΥΝ 2020
Αν δεν σου επέτρεπαν να κάθεσαι στη δουλειά σου, πιστεύεις θα ήσουν πιο αποδοτικός; Ό,τι κι αν πιστεύεις βασικά, αυτή είναι η πεποίθηση του Christopher Nolan οπότε λίγη σημασία θα είχε η γνώμη σου στο σετ του.
Σε livestream που έκανε η Anne Hathaway με τον Hugh Jackman στο πλαίσιο του Actors on Actors roundtable, η οσκαρική ηθοποιός μίλησε με τον συνάδελφό της για την κοινή τους εμπειρία στο ‘Les Miserables’, αλλά και για τη συνεργασία του καθενός τους με τον Nolan. Η Hathaway κιόλας που έχει κάνει μαζί του δύο δουλειές, το ‘Dark Knight Rises’ και το ‘Interstellar’ λίγο αργότερα, ανέφερε έναν από τους απαράβατους κανόνες του σκηνοθέτη στα γυρίσματά του.
«Δεν επιτρέπει καρέκλες [στο σετ]», εξήγησε η Hathaway, «και η λογική του είναι πως, εάν έχεις καρέκλες, ο κόσμος θα καθίσει, και αν ο κόσμος καθίσει, τότε δεν θα δουλέψει». Ο Christopher Nolan δηλαδή είναι εκείνος ο διευθυντής καταστήματος που είχες κάποτε (έχεις ακόμα;) στη λιανική.
«Κάνει αυτές τις εκπληκτικές ταινίες όσον αφορά το εύρος, τη φιλοδοξία τους, την τεχνική μαεστρία και το συναίσθημά τους», συνέχισε. «Στο τέλος είναι έτοιμες πάντα νωρίτερα από τον προγραμματισμό τους και κάτω από το μπάτζετ τους. Οπότε κάτι έχει πάρει χαμπάρι σε σχέση με τις καρέκλες».
Λευτεριά στον Robert Pattinson έχουμε να πούμε εμείς πάνω σε αυτό, αν και βρήκε τη λύση από μόνος του. Αν θέλει να κάτσει, θα κάτσει. Εδώ τον βλέπεις στα γυρίσματα του επερχόμενου ‘Tenet’:
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Twitter γλέντησε τον Nolan στα memes της ημέρας:
To ‘Tenet’, το επόμενο μπλοκμπάστερ του δημιουργού, αναμένεται στις 20 Αυγούστου με την προϋπόθεση ότι δεν θα μετακινηθεί ξανά λόγω της πανδημίας, ενώ στις 16 Ιουλίου θα επανακυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες και το ‘Inception’ με αφορμή τα 10 του χρόνια. Και οι δύο ταινίες θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα από την Tanweer.
Έξι μήνες και μία καραντίνα αργότερα, το POP για τις Δύσκολες Ώρες διαλέγει τις 30 καλύτερες από τις ταινίες που πρόλαβαν να βρουν τον δρόμο τους στις αίθουσες, αλλά και τις ταινίες που έγιναν διαθέσιμες εν μέσω πανδημίας μέσω streaming.