O Daym Drops πληρώνεται για να δοκιμάζει fast food
Ο παρουσιαστής του Fresh, fried & crispy του Netflix που έγινε ΥouTube food titan από ένα και μόνο βίντεο.
- 20 ΙΟΥΝ 2021
Πίσω στο 2012, ο -βοηθός διευθυντής σε σουπερμάρκετ- Daymon Patterson παράγγειλε ένα bacon cheeseburger και Cajun fries από το μπεργκεράδικο Five Guys στο Farmington, απέναντι από το Tunxis Community College. Πάρκαρε, έβγαλε τη ζώνη ασφαλείας, άνοιξε την κάμερά του και ετοιμάστηκε να γυρίσει ένα ακόμη fast-food review video για το κανάλι του στο YouTube. Ένα χόμπι που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια ακριβώς επειδή το fast food ήταν η ζωή του και η ζωή του ήταν το fast food.
Το συγκεκριμένο βίντεο, ωστόσο, ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Παρότι ο trademark ενθουσιασμός του ήταν διάχυτος σε όλα τα προηγούμενα, αυτή τη φορά ξεπέρασε κάθε μέτρο και όριο. Με το που η ολόλευκη οδοντοστοιχία του άγγιξε το κριτσανιστό μπέικον, ο Daym Drops (που πήρε το παρατσούκλι του επειδή πόσταρε/ dropped τρία βίντεο την εβδομάδα) άρχισε να φωνάζει “damn, damn, DAMN!” και να υψώνει τη γροθιά του στον αέρα.
Το συγκεκριμένο βίντεο, που αυτή τη στιγμή μετράει πάνω από 10 εκ. view, έγινε άμεσα και δικαίως viral. Με την remixed εκδοχή του, με μουσική από τους Gregory Brothers, να λαμβάνει -άκουσον άκουσον- τετραπλάσιο αριθμό.
Και, έτσι απλά, ο γεννημένος στο Κονέκτικατ Patterson, παράτησε τη δουλειά του, έγινε σταρ στο ΥouΤube (με 1,5 εκ. συνδρομητές στο κανάλι του και πάνω από 25 εκ. views) και κατάφερε να μεταφράσει τη φήμη του σε εμφανίσεις στην τηλεόραση (Dr. Oz, Jimmy Fallon, Rachael Ray όπου ήταν και ανταποκριτής) και διαφημιστικά για -τι άλλο;- fast food.
Μία κανονική καριέρα που ξεκίνησε από ένα review για φραπέ (McDonald’s Frappe) το 2009, έκανε στάση στη σειρά Best Daym Takeout για το Travel Channel το 2013 και φτάνει στο απόγειό της με το Fresh, Fried & Crispy που μόλις κυκλοφόρησε στο Netflix.
Μια σειρά που αναδεικνύει στο μέγιστο την larger than life προσωπικότητά του, με τον Daym να ταξιδεύει σε διάφορες πόλεις της Αμερικής και να δοκιμάζει τα trademark fried φαγητά κάθε πόλης. Από τηγανητούς όρχεις ταύρου στο Denver και τηγανητά Oreo στο San Diego μέχρι το χρυσό burger για δισεκατομμυριούχους στο Las Vegas. Ανακοινώνοντας στο τέλος κάθε επεισοδίου ποιο θεωρεί εκείνος ότι είναι το καλύτερο.
Κάθε επεισόδιο είναι μια εμπειρία που σου ανεβάζει τη διάθεση (ακόμη και αν μερικά φαγητά αποτελούν τον ορισμό της καρδιακής προσβολής, όπως ένα διπλοτηγανισμένο μπέικον σάντουιτς όπου και το ίδιο το ψωμί είναι deep fried) με τον Daym να υψώνει τη γροθιά και να καταβροχθίζει απίστευτα μεγάλα πιάτα.
Δείχνοντας την πιο ευαίσθητη πλευρά του, με το να τα χαϊδεύει και να τα φιλάει.
Ή, σε εκείνες τις περιπτώσεις που κάποιος τολμάει να του βάλει λαχανικά, να τα πετάει με πάθος εκτός πιάτου καθώς θεωρεί το μαρούλι ως «κριτσανιστό νερό» και τις ντομάτες ως «το κόκκινο δαχτυλίδι του θανάτου».
Έχοντας, με τη σειρά μου, καταβροχθίσει τη fun & crispy σειρά μέσα σε λίγες ώρες, οφείλω να επισημάνω ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με hype. Υπάρχουν και στιγμές με στοργή και συναίσθημα, όπως όταν ο Daym επισκέπτεται τα σπίτια των μαγείρων/ σεφ και μοιράζεται μαζί τους, και με τις οικογένειές τους, πιάτα και ιστορίες.
Με άλλα λόγια, δεν είναι τυχαίο ότι o Daym έχει κάνει την επιτυχία που έχει κάνει. Και, προς τιμήν του, δεν μένει στην -εφήμερη- δόξα που έχει ήδη κερδίσει. Όπως λέει «Το κλειδί είναι να μην είσαι απλά influencer αλλά να επεκταθείς και να γίνεις ο ίδιος μεγιστάνας».
Κάτι που, πρακτικά, για τον ίδιο, μεταφράζεται σε ένα franchise του MofonGo που έχει ανοίξει στο Windsor του Κονέκτικατ, με έμφαση στο Πορτορικάνικο φαγητό και special πιάτα με το όνομα του, ένα Daym Drops Diner εντός του Dunkin’ Donuts Park και μια part time συνεργασία ως marketing director ανερχόμενης εταιρείας με sneakers.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή για ένα άνθρωπο του οποίου ο ενθουσιασμός, όταν δοκιμάζει κάτι που του αρέσει, είναι όντως αυθεντικός και κριτσανιστός.
«Αυτό που θέλω, το μόνο που θέλω, είναι να μεταδώσω στον κόσμο που με παρακολουθεί την ίδια εμπειρία που έχω και εγώ. Να τους κάνω να θέλουν απεγνωσμένα να ανακαλύψουν και επισκεφθούν τα ίδια mom & pop μέρη με εμένα»