ΛΙΣΤΕΣ

Οι 40+1 ταινίες που θέλουμε να δούμε φέτος τον χειμώνα

Φτιάξαμε τη λίστα με τις ταινίες που περιμένουμε από το υπόλοιπο ‘16 (και κάτι παραπάνω) για να σου λύσουμε τα χέρια.

Ο Σεπτέμβρης μπήκε με το τρελό κέφι των ‘Finding Dory’ και ‘Sing Street’, άρχισε να παίρνει την κατιούσα με τον καινούριο ‘Bourne’ και το απλώς ok ‘Sully’, και προσγειώθηκε ανώμαλα με το ‘Hands of Stone’ και το ‘Ben Hur’.

Εμείς συγκεντρώσαμε όλες τις ταινίες που περιμένουμε (και θέλουμε) να είναι καλές μέχρι και τον χειμώνα, έχοντας πάντα υπόψιν ότι πολλές δεν έχουν προς το παρόν επίσημη ημερομηνία πρεμιέρας για την Ελλάδα και κάποιες έχουν ήδη ανακοινωθεί για τις Νύχτες Πρεμιέρας.

‘KUBO AND THE TWO STRINGS’

Το στούντιο της Laika δε μας έχει απογοητεύσει ποτέ μέχρι στιγμής και όλα δείχνουν ότι δε θα το κάνει τώρα. Οι άρχοντες του stop-motion πηγαίνουν την τεχνολογία τους ένα βήμα παραπέρα με τον άψογο συνδυασμό stop-motion και 3D, σε ένα αποτέλεσμα που από το τρέιλερ ακόμα φαίνεται αψεγάδιαστο.

Όσο για την ιστορία του, το ‘Kubo and the Two Strings’ είναι ακόμη ένα παραμύθι της Laika που αφορά τους μεγάλους όσο αφορά και τους μικρούς, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την αρχαία γιαπωνέζικη κουλτούρα που δε βρίσκουμε συχνά στο αμερικανικό animation και έναν ήρωα με ξεχωριστές δυνάμεις και οικογενειακά μυστικά που θα του αλλάξουν για πάντα τη ζωή.

Προειδοποίηση απευθείας από το σενάριο: “Αν πρέπει να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, κάντο τώρα. Δώσε προσοχή σε όσα θα δεις, όσο ασυνήθιστα κι αν σου φανούν. Αν απομακρύνεις το βλέμμα σου, έστω και για μια στιγμή, ο ήρωάς μας θα εξαφανιστεί”.

Πρεμιέρα: 22 Σεπτεμβρίου από την UIP

‘QUEEN OF KATWE’

Η Mira Nair είχε καταπλήξει με το ‘Monsoon Wedding’, αλλά τώρα αφήνει την Ινδία για τις ομορφιές της Αφρικής και τις δοκιμασίες που θα περάσει η νεαρή Phiona Mutesi από την Uganda όταν θα θελήσει να γίνει παγκόσμια πρωταθλήτρια στο σκάκι. Φιλόδοξο.

Εκτός αυτού όμως, μια με το motion capture στο ‘The Force Awakens’, μια με το dubbing στο ‘Jungle Book’, πλάκα πλάκα έχουμε να δούμε το πρόσωπο της Lupita Nyong’o στην οθόνη μας από το ντεμπούτο της στο ‘12 Years a Slave’. Ευκαιρία.

Πρεμιέρα: 30 Σεπτεμβρίου (για την Αμερική)

‘GRADUATION’

Τι μπορεί να σου συμβεί όταν παρανομείς για να βεβαιώσεις την επιτυχία της κόρης σου στις εξετάσεις της, μετά από ένα ατύχημα που μπορεί να της την στερήσει;

O Cristian Mungiu, σκηνοθέτης του ‘Graduation’, είχε κερδίσει το Palme D’Or το 2007 με το ‘4 Months, 3 Weeks, and 2 Days’. Μπορεί στις φετινές Κάννες να μην είχε τα ίδια αποτελέσματα, αλλά δεν έφυγε ακριβώς με άδεια χέρια. Μοιράστηκε το βραβείο Καλύτερου Σκηνοθέτη με τον Olivier Assayas του ‘Personal Shopper’ και έβαλε την ταινία του στα must-watch του New Wave που μας έρχεται από τη Ρουμανία.

Πρεμιέρα: 13 Οκτωβρίου

‘CERTAIN WOMEN’

Τρεις γυναίκες στην Montana της Αμερικής προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους και να αφήσουν το σημάδι τους στον κόσμο. Αυτό από μόνο του δε λέει πολλά, αλλά λέει περισσότερα η σκηνοθέτιδά του Kelly Reichardt (‘Wendy and Lucy’) που έχει βρει τον μαγικό τρόπο να χρησιμοποιεί αργούς ρυθμούς χωρίς επιδεικτικότητα για να σου εντυπώνει τα πάντα στο κεφάλι χωρίς να το πάρεις είδηση.

Πρεμιέρα: 14 Οκτωβρίου (για την Αμερική)

‘PETE’S DRAGON’

Όπως και με το ‘Jungle Book’ νωρίτερα φέτος, έτσι και με το ‘Pete’s Dragon’, η Disney αποφάσισε να μην πρήξει τον κόσμο με το επιθετικό μάρκετινγκ που είχε κάνει σε προηγούμενες live action ταινίες της (βλέπε ‘Maleficent’ και ‘Cinderella’). Ίσως αυτό να σημαίνει ότι εμπιστευόταν τις δυνάμεις των ταινιών της, γιατί τελικά ενώ και οι δύο είχαν μηδενικό hype πριν την προβολή τους, το κέρδισαν τελικά με τον παλιό, καλό word-of-mouth τρόπο. Περιμένουμε λοιπόν κι εμείς να δούμε τι θα δούμε.

Πρεμιέρα: 20 Οκτωβρίου

‘THE ACCOUNTANT’

Έχουμε ήδη μιλήσει για το ενδιαφέρον μας για την ταινία. Το εντείνει ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι ο Ben Affleck άφησε λίγο πίσω το προσωπικό του πρότζεκτ ‘Live By Night’ για να πρωταγωνιστήσει εδώ. Κάτι θα του βρήκε.

Πρεμιέρα: 20 Οκτωβρίου

‘MOONLIGHT’

Αν η ζωή μας γινόταν ταινία, θα θέλαμε μάλλον να τη σκηνοθετήσει ο Barry Jenkins. Και η πιο παντελώς αδιάφορη στιγμή της ημέρας μας όπως π.χ. η φάση που κουνάς το κουτί με τα δημητριακά για να δεις αν έχει ακόμη μέσα, θα φαινόταν τουλάχιστον ποιητική μέσα από τα καρέ του.

Ευτυχώς για όλους, το ‘Moonlight’ δε θα ασχοληθεί με τη βαρετή ζωή κανενός, αλλά με τρεις φάσεις της ζωής ενός γκέι Αφροαμερικανού, εξετάζοντας το τι σημαίνει να είσαι μαύρος άντρας στην Αμερική αυτή τη στιγμή.

Να σημειωθεί επίσης πως όσο το hype του ‘Birth of a Nation’ κατεβαίνει λόγω του σκανδάλου για την υπόθεση βιασμού του σκηνοθέτη του Nate Parker, τόσο το hype του ‘Moonlight’ ανεβαίνει.

Πρεμιέρα: 21 Οκτωβρίου (για την Αμερική)

‘DOCTOR STRANGE’

H Marvel μπαίνει σε χωράφια μαγείας που δε μας έχει συνηθίσει πέραν των τρικ του Loki, οπότε αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να μας κινήσει την περιέργεια. Γιατί η αλήθεια είναι ότι ενώ περνάμε – σχεδόν – πάντα καλά με τις μαρβελοταινίες, δε θα ήταν και άδικο να πει κανείς ότι περίπου μια δεκαετία μετά από την πρώτη, είναι καιρός για μία ένεση διαφορετικού. Το ‘Doctor Strange’ δείχνει ότι μπορεί να είναι αυτό ακριβώς, διατηρώντας ταυτόχρονα τον τόνο του σύμπαντος.

Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου

‘FRANTZ’

To είδαμε στο Φεστιβάλ της Βενετίας, γράψαμε γι’ αυτό και τώρα στο προτείνουμε.

Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου

‘A MONSTER CALLS’

Κάνε πέρα, Morgan Freeman. Ή έστω κάνε κάμποσο χώρο για τον Liam Neeson στο πάνθεο του Φωνών.

Εντάξει, δεν είναι το voice work του Neeson ο μόνος λόγος που θέλουμε να δούμε το ‘A Monster Calls’. Είναι το βραβευμένο βιβλίο στο οποίο βασίζεται (και η αγάπη που πήρε από τον Philip Pullman), η αφήγηση για ένα αγόρι που χάνει τη μητέρα του και το αντιμετωπίζει καλώντας ένα τερατόδεντρο, ο μια χαρά J.A. Bayona που το σκηνοθετεί, η Sigourney Weaver και η Felicity Jones. Και τελοσπάντων το τρέιλερ είναι μες στο συναίσθημα και μας έπιασε στο φιλότιμο. Μπορεί να είναι από αυτά τα ύπουλα, αλλά ας είναι, δεν πειράζει.

Πρεμιέρα: 3 Νοεμβρίου

‘THE SECRET SCRIPTURE’

Ο Jim Sheridan των 6 υποψηφιοτήτων για Όσκαρ συνολικά για τα ‘My Left Foot’, ‘In the Name of the Father’ και ‘In America’, επιστρέφει με το ‘Secret Scripture’, το κινηματογραφικό ημερολόγιο μιας γυναίκας που βρίσκεται σε ψυχιατρείο, και επιστρατεύει και τη Rooney Mara για να ισοπεδώσει τον Θοδωρή Δημητρόπουλο.

Πρεμιέρα: 4 Νοεμβρίου

‘LOVING’

Το είχαμε ονομάσει διαμαντάκι των Καννών και εμμένουμε σ’ αυτό. Δες εδώ γιατί.

Πρεμιέρα: 4 Νοεμβρίου (για την Αμερική)

‘NOCTURNAL ANIMALS’

O Tom Ford είχε ολίγον τι τσακίσει με το ντεμπούτο του με το ‘A Single Man’, οπότε έχει κερδίσει επάξια το ενδιαφέρον μας για την πολυεπίπεδη ιστορία του ‘Nocturnal Animals’ και τη διαφορετική Amy Adams που θα μας δείξει. Το είδαμε στο Φεστιβάλ της Βενετίας και ελπίζουμε να πάει καλά.

Πρεμιέρα: 10 Νοεμβρίου

‘THINGS TO COME’

Mia Hansen-Love σε σκηνοθεσία και Isabelle Huppert σε ερμηνεία που ακούγεται ότι μπαίνει άνετα μέσα στις καλύτερες της χρονιάς. Θα μπορούσαμε να σταματήσουμε εδώ, αλλά θα προσθέσουμε ότι πάντα υπάρχει θέση για ταινίες που προσπαθούν να δείξουν απλούς τρόπους που μπορείς να επιβιώσεις στη ζωή. Φαίνεται να είναι μία απ’ αυτές.

Πρεμιέρα: 10 Νοεμβρίου

‘BILLY LYNN’S LONG HALFTIME WALK’

Αντιπολεμική ιστορία μέσα από την αντιπαραβολή της πραγματικής εμπειρίας του πολέμου και της εικόνας που πρέπει να πουληθεί για εμψύχωση στα μίντια; In Ang Lee we trust. Δες περισσότερα εδώ.

Πρεμιέρα: 11 Νοεμβρίου (για την Αμερική)

‘FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM’

*ιαχή χαριποτερόπληκτων από το βάθος*

Πρεμιέρα: 17 Νοεμβρίου

‘MANCHESTER BY THE SEA’

Μπορεί να μιλάμε και για την ταινία του χειμώνα. Δες εδώ γιατί.

Πρεμιέρα: 18 Νοεμβρίου (για την Αμερική)

‘RULES DON’T APPLY’

Η επιστροφή του Warren Beatty μετά από 18 χρόνια. Δες περισσότερα εδώ.

Πρεμιέρα: 23 Νοεμβρίου (για την Αμερική)

‘ALLIED’

Ο Robert Zemeckis της πιο διασκεδαστικής φιλμογραφίας επιστρέφει αλαμπρατσέτα με Brad Pitt και Marion Cotillard, σε ένα δράμα Β΄Παγκοσμίου Πολέμου που φαίνεται ότι θα είναι από αυτά τα χορταστικά που όλο λέμε ότι θα βαρεθούμε και τελικά δε βαριόμαστε ποτέ.

Πρεμιέρα: 24 Νοεμβρίου

‘HACKSAW RIDGE’

Γίνεται να πας στον πόλεμο και να αρνηθείς να σηκώσεις όπλο; Δε θα σου πει ο Mel Gibson ότι γίνεται, στο λέει η πραγματική ιστορία του Desmond Doss. Άλλη μία ταινία που μας άρεσε στο Φεστιβάλ της Βενετίας.

Πρεμιέρα: 24 Νοεμβρίου

‘HELL OR HIGH WATER’

Western heist θρίλερ από τον David Mackenzie με ολοκληρωμένους χαρακτήρες, καλό ρυθμό, Chris Pine, Ben Foster ΚΑΙ JEFF BRIDGES.

Πρεμιέρα: 1 Δεκεμβρίου

‘ARRIVAL’

Το είδαμε. Δεν ξεκολλάει από το κεφάλι μας. Αλήθεια. Δες το.

Πρεμιέρα: 8 Δεκεμβρίου

‘MISS SLOANE’

Η Elizabeth Sloane αφήνει τη δουλειά της στο Federal Hill για να κυνηγήσει μία τροποποίηση του αμερικανικού συντάγματος, προκειμένου να θεσπίσει τον έλεγχο της οπλοχρησίας. Η ταινία δεν είναι μόνο πιο επίκαιρη από ποτέ, αλλά θα μας δώσει ξανά την Jessica Chastain σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Μας έχει λείψει.

Πρεμιέρα: 9 Δεκεμβρίου (για την Αμερική)

‘ROGUE ONE: A STAR WARS STORY’

Επειδή δε θέλει και πολλές εξηγήσεις τούτο δω, απλά θα πούμε ότι μας έχει κερδίσει ακόμη παραπάνω το πολύ διαφορετικό look της ταινίας, το καστ που φαίνεται να πέρασε τους καλύτερους μήνες της ζωής του γυρίζοντάς το και η ευκαιρία που μας δίνεται να δούμε λίγα παραπάνω πράγματα για τους ανθρώπους που έκαναν την επανάσταση πραγματικότητα.

Πρεμιέρα: 15 Δεκεμβρίου

‘LA LA LAND’

Το είδαμε στο Φεστιβάλ της Βενετίας, το λατρέψαμε και περάσαμε την υπόλοιπη μέρα τιτιβίζοντας. Αν σου αρέσει κι εσένα η ευτυχία γενικώς, θα το δεις.

Πρεμιέρα: 16 Δεκεμβρίου (για την Αμερική)

‘PASSENGERS’

Ένα διαστημόπλοιο ταξιδεύει σε έναν μακρινό πλανήτη για να φτιάξει αποικία, αλλά μία δυσλειτουργία στους θαλάμους ύπνου ξυπνάει δύο επιβάτες 90 χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Ο Morten Tydlum του ‘Imitation Game’ περνάει σε ένα πολύ διαφορετικό τυπικά είδος από αυτό που μας τον γνώρισε, αλλά ίσως όχι και τόσο από τη στιγμή που και αυτή η ταινία του θα βασιστεί περισσότερο σε χαρακτήρες και λιγότερο σε πλοκή.

Επίσης έχουμε καιρό να δούμε τον Chris Pratt σε ταινία εκτός franchise (μέχρι τότε θα τον έχουμε δει και στο ‘Magnificent Seven’ βέβαια) και θα έχει κι ενδιαφέρον να δούμε ξανά την Jennifer Lawrence σε αβανταδόρικο ρόλο που δεν τον έχει γράψει ο David O. Russell.

Πρεμιέρα: 21 Δεκεμβρίου

‘20TH CENTURY WOMEN’

Ο Mike Mills μας είχε κάνει μία πολύ ευχάριστη έκπληξη με το ‘Beginners’ και τώρα πάει πάλι να μας κλέψει την καρδιά με μία ιστορία για τρεις γυναίκες στα τέλη των ‘70s που θέλουν να μάθουν στον γιο της μίας εξ αυτών τι σημαίνει να είσαι άντρας, με βάση τα διαφορετικά ερεθίσματα της εποχής που σχημάτισαν την καθεμία τους. Επίσης, όποτε θα μας δίνεται η ευκαιρία να βλέπουμε την Annette Bening στην οθόνη, θα σπεύδουμε.

Πρεμιέρα: 21 Δεκεμβρίου (για την Αμερική)

‘MOANA’

Μετά το πολύ ξεχωριστό ‘Zootopia’ και το υπέροχο ‘Jungle Book’, η Disney ετοιμάζεται για τρίτο μεγάλο χτύπημα μες στη χρονιά και μέχρι στιγμής όλα δείχνουν ότι δε θα απογοητεύσει. Σημειώνουμε ότι το ‘Moana’ είναι το πρώτο εγχείρημα των Ron Clements και John Musker με 3D animation. Για την ιστορία, μιλάμε για τους τύπους που έφτιαξαν: ‘The Great Mouse Detective’, ‘The Little Mermaid’, ‘Aladdin’, ‘Hercules’, ‘Treasure Planet’, ‘The Princess and the Frog’. Ε. Ναι. Ναι σε όλα.

Πρεμιέρα: 22 Δεκεμβρίου

‘SILENCE’

Δύο Ιησουίτες Πορτογάλοι καθολικοί ιερείς αντιμετωπίζουν βίαια δίωξη όταν ταξιδεύουν στην Ιαπωνία με σκοπό να αναζητήσουν τον μέντορα τους και να διαδώσουν τις διδασκαλίες του Χριστιανισμού. Περιμένεις τέτοιες αναζητήσεις από τον Martin Scorsese, έχει δείξει ότι τις έχει και στο παρελθόν άλλωστε, αλλά εδώ μιλάμε για το “passion project” του όπως το ονομάζει, το οποίο μάλιστα το πάει και το φέρνει από το 1991. Ας δούμε, λοιπόν, τι έχει να μας πει. Με Liam Neeson, Adam Driver και Andrew Garfield.

Πρεμιέρα: 22 Δεκεμβρίου

‘FENCES’

Oι Denzel Washington και Viola Davis γυρίζουν στους ρόλους που τους έδωσαν το θεατρικό βραβείο Tony, διασκευασμένους για τον κινηματογράφο από τον πρώτο. Αν η ταινία έχει την επίδραση που είχε το θεατρικό σε κοινό και κριτικούς, τότε μπορεί και να μιλάμε για ένα από τα καλύτερα δράματα της χρονιάς.

Πρεμιέρα: 25 Δεκεμβρίου (για Αμερική)

‘HIDDEN FIGURES’

Πραγματική ιστορία για μία ομάδα Αφροαμερικανών γυναικών παύλα μαθηματικών, που δούλευαν στη NASA για την αποστολή του John Glenn στο διάστημα.

Το ‘Hidden Figures’ μπορεί να αποδειχθεί ένα από αυτά τα απλά ok βιογραφικά έργα που σε πάνε από το Α στο Β και ούτω καθεξής, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση της σκανδαλωδώς άγνωστης αυτής υπόθεσης, μπορεί και να μας είναι αρκετό αυτό. Επίσης, Taraji P. Henson, Octavia Spencer και Janelle Monáe.

Πρεμιέρα: 25 Δεκεμβρίου (για την Αμερική)

‘AMERICAN PASTORAL’

Εδώ μιλάμε για την απλή, αγνή, ανθρώπινη περιέργεια για το τι μπορεί να σημαίνει ο Ewan McGregor ως σκηνοθέτης, ειδικά από τη στιγμή που πολλά από τα πρότζεκτ που διαλέγει ως ηθοποιός δεν είναι αντάξια του ταλέντου του. Εδώ δουλεύει με βιβλίο βραβευμένο με Pulitzer από τον Philip Roth, οπότε έχει και πολύ καλή πηγή. Οψόμεθα.

Πρεμιέρα: 29 Δεκεμβρίου

‘LIVE BY NIGHT’

Το ‘Live By Night’ βασίζεται στο βραβευμένο με Edgar Award ομώνυμο βιβλίο του Dennis Lehane και αφορά τον γιο ενός αστυνομικού που αποφασίζει να ανακατευτεί με το οργανωμένο έγκλημα στην εποχή της Ποτοαπαγόρευσης. Είναι η μεγάλη αγάπη του Ben Affleck τα τελευταία χρόνια κι ας άργησε να πάρει μπρος μεταξύ προπαραγωγής και γυρισμάτων, οπότε περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα.

Πρεμιέρα: 12 Ιανουαρίου

‘THE LEGO BATMAN MOVIE’

 Επειδή το ‘Lego Movie’ μας άρεσε φοβερά και επειδή γελάμε ήδη από το τρέιλερ.

Πρεμιέρα: 9 Φεβρουαρίου

ΑΠΟ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ

‘SAUSAGE PARTY’

Μέχρι στιγμής έχουμε μάθει τι σκέφτονται τα παιχνίδια και τα κατοικίδιά μας όταν κοιτάμε αλλού από το ‘Toy Story’ και το ‘Secret Life of Pets’ αντίστοιχα, οπότε ώρα να μάθουμε τι γίνεται και με τα λουκάνικα στα ράφια των σουπερμάρκετ. Ναι, καλά διαβάσατε.

Το δίδυμο Seth Rogen – Evan Goldberg επιστρέφει για να χτυπήσει στο animation, αλλά με τους δικούς του όρους. Στην προκειμένη περίπτωση ακούμε ότι αυτό σημαίνει χοντράδες μεν, με νόημα δε. Δες περισσότερα εδώ.

‘THE GREASY STRANGLER’

“Το ‘Greasy Strangler’ είναι αηδιαστικό, παρεκκλίνον και απολαυστικά περίεργο στην καρδιά του”, έγραφε μία κριτική για το ‘Greasy Strangler’  από το Φεστιβάλ του Sundance κι εμείς θέλαμε ήδη να το δούμε στο μεταμεσονύκτιο τμήμα των Νυχτών Πρεμιέρας. Η επιθυμία μας ευτυχώς εκπληρώθηκε. Δες περισσότερα εδώ.

‘NEON DEMON’

Πολλά μπορείς να πεις για τον Nicolas Winding Refn, αλλά ότι φτιάχνει Μία Ακόμη Ταινία δε θα το πεις ποτέ. Το ‘Neon Demon’ ήταν το τελευταίο θύμα των Καννών με γιουχαρίσματα που ακούστηκαν πριν καν αρχίσει η ταινία, αλλά το απόσταγμα που πρέπει να κρατήσεις από τις περισσότερες κριτικές που έχουν γραφτεί γι’ αυτό, είναι ότι σίγουρα δεν πρόκειται για μία ταινία που θα σε αφήσει αδιάφορο. Δες περισσότερα εδώ.

‘MORRIS FROM AMERICA’

Από τα χιτάκια που βγήκαν από το φετινό Sundance, το ‘Morris from America’ θα μπορούσε να είναι μία καλή coming of age ιστορία με αγάπη για τη μουσική (ποτέ δεν υπάρχουν αρκετές απ’ αυτές άλλωστε), αλλά να που παίρνει το στόρι και το πετάει έξω από το comfort zone τέτοιων ιστοριών και ωπ, να το και το λίγο (πολύ;) διαφορετικό context. Θα καταφέρει να γίνει ο έφηβος Morris ράπερ στη Γερμανία; Δες περισσότερα εδώ.

‘THE HANDMAIDEN’

Ερωτικό θρίλερ στην υπό ιαπωνικού ζυγού Κορέα του 13ου αιώνα. Με τόσο καλό πράγμα που βγάζει η Κορέα τα τελευταία πολλά χρόνια μπορεί να σου έχουμε ήδη πουλήσει την ταινία, αλλά αν δεν έχεις πειστεί ακόμα σου έχουμε ένα όνομα που μπορεί να κάνει τη διαφορά: Park Chan-wook. Ναι, εκ των ‘Sympathy for Mr. Vengeance’, ‘Oldboy’, ‘Lady Vengeance’ και ‘Stoker’. Δες περισσότερα εδώ.

‘BLAIR WITCH’

Εάν κατάφερες να ξεφύγεις από το τσουνάμι του ‘Blair Witch Project’ στη δύση των ‘90s, πρέπει να μοιραστείς μαζί μας πώς το έκανες και – κυρίως – πόσο χρονών είσαι. Στην πιθανότατη περίπτωση που το έχεις δει, μάλλον τώρα θα αναρωτιέσαι τι θα μπορούσε να συναγωνιστεί το πραγματικό εκείνο φαινόμενο. Ως απάντηση εμείς θα σου πούμε να δεις το ‘The Guest’ του Adam Wingard που σκηνοθετεί και το ‘Blair Witch’ και μετά να το ξανασκεφτείς. Δες περισσότερα εδώ.

‘TONI ERDMANN’

Το ‘Toni Erdmann’ είναι από αυτές τις πολύ καλές περιπτώσεις ταινιών που διαγωνίζονται σε φεστιβάλ, φεύγουν με άδεια χέρια και μετά όλοι φωνάζουν αίσχος. Σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε αν η πολυσυζητημένη σκηνοθέτιδα Maren Ade πράγματι αδικήθηκε (κάτι μας λέει πως ναι). Δες περισσότερα εδώ.

Exit mobile version