Οι 6+1 καλύτερες σειρές που τελικά δεν είδαμε ποτέ
- 27 ΜΑΙ 2024
Αυτές είναι οι σειρές που δεν πήραν ποτέ το πράσινο φως και θα θέλαμε να είχαμε δει:
Black Market Music
Εμπνευσμένος από τις μέρες του στα γυρίσματα του High Fidelity, ο Jack Black θα ήταν παραγωγός στο Black Market Music, μία κωμωδία μισάωρων επεισοδίων για μία παρέα εικοσάρηδων που εργάζονται σε δισκοπωλείο. Ο Jack Black είχε παρομοιάσει τη σειρά ως διασταύρωση μεταξύ High Fidelity και Taxi, ενώ ο πιλότος θα επανένωνε τον Jason Segel με τον Seth Rogen – οι δύο συνυπέγραφαν το πρότζεκτ – και θα συμμετείχαν πραγματικοί μουσικοί. Εάν είχε προχωρήσει, η σειρά θα προβαλλόταν στο HBO.
The Corrections
Το βιβλίο του Jonathan Franzen που είχε κερδίσει το National Book Award το 2001, ένα διαγενεακό έπος με κορυφαίες αμερικανικές θεματικές, φαινόταν κομμένο και ραμμένο για υψηλού προφίλ δράμα σε καλωδιακή.
Μετά από πάνω από μία δεκαετία ανάπτυξης από τον μεγαλοπαραγωγό Scott Rudin (κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι, από τον Anthony Hopkins και την Judi Dench μέχρι τον Brad Pitt, είχαν αναφερθεί σε ρεπορτάζ σε σχέση με κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου), το HBO είχε γυρίσει τελικά έναν πιλότο το 2012. Ο Chris Cooper και η Dianne Wiest υποδύονταν τους γονείς. Η Maggie Gyllenhaal και ο Ewan McGregor δύο από τα παιδιά. Ο Noah Baumbach υπέγραφε τη σκηνοθεσία. «Είχαμε μερικούς σπουδαίους ηθοποιούς και έναν σπουδαίο σχεδιαστή παραγωγής και λυπήθηκα πολύ που η δουλειά τους πήγε στράφι», είχε πει ο Franzen που έγραφε το σενάριο μαζί με τον Baumbach.
Λίγοι ωστόσο στο HBO αγάπησαν τον πιλότο και κυρίως τη δύσκολη διαδικασία ανάπτυξής του, οπότε δεν υπήρξε συνέχεια.
People in New Jersey
Η σειρά θα ακολουθούσε δύο ενήλικα αδέρφια που θα έπαιζαν οι Sarah Silverman και Topher Grace, τη μητέρα τους (Pattie LuPone!), και τη ζωή τους στο New Jersey. Αν αυτό το καστ δεν ήταν αρκετό για να τραβήξει την προσοχή, οι συντελεστές θα ήταν εξίσου σημαντικοί: ο παραγωγός ήταν ο Lorne Michaels, το σενάριο θα ήταν του Bruce Eric Kaplan και η σκηνοθεσία του Paul Feig.
The Big Girls
Πριν το Orange Is the New Black, το HBO είχε παίξει με την ιδέα να διασκευάσει το μυθιστόρημα της Susanna Moore The Big Girls. Το Big Girls ακολουθεί μία νεαρή ψυχίατρο που εργάζεται με τις εγκληματικά παράφρονες σε γυναικεία φυλακή υψίστης ασφαλείας, ενώ παράλληλα ασχολείται με τα δικά της ζητήματα. Ο πιλότος είχε γραφτεί από τον Adam Mazer (Emmy για το You Don’t Know Jack) και επρόκειτο να σκηνοθετηθεί από τον Joel Schumacher.
North Hollywood
Ένας σοβαρός Jason Segel εργάζεται ως το τέρας του Frankenstein σε ένα τοπικό τσίρκο. Η Amy Poehler παίζει την προσωπική βοηθό του Judge Reinhold (τον οποίο θα υποδυόταν ο Judge Reinhold). Ο Kevin Hart έχει όνειρο να πρωταγωνιστήσει στην επόμενη ταινία Beverly Hills Cop. Αυτοί θα ήταν οι βασικοί χαρακτήρες του North Hollywood του 2001, εάν το είχαμε δει ποτέ στη μικρή οθόνη.
Ο Judd Apatow που θα έκανε την παραγωγή της σειράς έχει αναφέρει πως το ABC της Disney ήθελε να ασχοληθεί με «πιο αιχμηρή κωμωδία» από αυτές που είχε συνηθίσει, όμως ο άναρχος πιλότος της σειράς αποδείχθηκε πιο αιχμηρός από ότι μπορούσε να αντέξει το κανάλι.
Σε μία σκηνή, ένας αγχωμένος Segel έκανε εμετό στην τουαλέτα πριν από μία μεγάλη του ακρόαση, καθώς έτρεχε αίμα στο πρόσωπό του. «Η μύτη του άρχισε να αιμορραγεί [στο γύρισμα], οπότε απλά το αφήσαμε να συμβεί», έχει πει ο Apatow γελώντας. «Το αίμα άρχισε να χύνεται στο κάθισμα της τουαλέτας, και μου έλεγαν, “Δεν μπορείς να το δώσεις αυτό στον Michael Eisner στη Disney!”, αλλά σκεφτόμουν “Έλα τώρα, έχει πολλή πλάκα! Αλλά ίσως όντως δεν ήταν ταιριαστό για τη Disney».
How and Why
Στον μισάωρο μονοκάμερο πιλότο που γύρισε ο Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Adaptation, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) για το FX, ο λαμπρός John Hawkes υποδυόταν έναν τηλεοπτικό παρουσιαστή που έχασε το gig του και χρειάστηκε να μεταφερθεί σε μικρότερη αγορά, όπου εργαζόταν για έναν νεότερο Michael Cera, με τη βοήθεια ενός νέου συνεργείο. Η Sally Hawkins υποδυόταν τη σύζυγό του, ενώ η Catherine Keener θα έκανε κάποια guest στη σειρά. Το Deadline Hollywood είχε κάνει τότε ρεπορτάζ ότι το FX δεν είχε εκτιμήσει τον ασυνήθιστο τόνο της σειράς και είχε θεωρήσει ότι «δεν θα ταίριαζε καλά με το υπόλοιπο πρόγραμμα».
BONUS: Happyish
Πριν από το θάνατό του, ο βραβευμένος με Όσκαρ Philip Seymour Hoffman θα έκανε το ντεμπούτο του σε τηλεοπτική σειρά.
«Ο Hoffman υποδύεται τον Thom Payne, έναν επιτυχημένο αλλά απεχθή δημιουργικό διευθυντή σε διαφημιστικό πρακτορείο της Νέας Υόρκης», είχε ανακοινώσει τότε ο πρόεδρος του Showtime, David Nevins. Είχε τότε, μάλιστα, δείξει στους κριτικούς ένα τρέιλερ για τον πιλότο στο οποίο συμπρωταγωνιστούσαν οι Rhys Ifans και Kathryn Hahn, με μία σύντομη εμφάνιση του Louis C.K. που δεν θα είχε καλογεράσει πλέον, και σκηνοθεσία του John Cameron Mitchell.
«Το Happyish αφορά τον φόβο», είχε πει ο Nevins, «σε έναν κόσμο 25χρονων CEOs και των 27χρονων δισεκατομμυριούχων, [τον φόβο] του να γίνεις πολιτιστικά άσχετος σε μια εκπληκτικά νεαρή ηλικία». Στο τρέιλερ, ο Payne του Hoffman έπαιρνε Viagra και Prozac, τα έβαζε με τα social media, είχε παραισθήσεις για μία συνομιλία του με ένα ξωτικό, και πάλευε να κάνει rebranding του εαυτού του.
Εδώ κλέβουμε λίγο γιατί μετά τον θάνατο του πρωταγωνιστή το πρότζεκτ δεν ναυάγησε ακριβώς. Προβλήθηκε με αντικαταστάτη τον Steve Coogan που ναι, είναι υπέροχος, όμως δεν ήταν η βερσιόν που θέλουμε να είχαμε δει.