Dunkin' Donuts
SUPER BOWL

Οι καλύτερες διαφημίσεις από το φετινό Super Bowl

Από τον Chris Pratt να αφήνει μουστάκι και τους Beckhams να μιλούν με ειλικρίνεια, μέχρι τον Ben Affleck να τρώει ξανά ντόνατ με τους Matt Damon και Tom Brady.

Είναι ο ακριβότερος χώρος και χρόνος διαφήμισης στην τηλεόραση. Κάθε σποτ των μόλις 30 δευτερολέπτων που προβάλλεται στο ημίχρονο του Super Bowl κοστίζει 7 εκατομμύρια δολάρια περίπου. Αυτό ήταν το κόστος πέρυσι, αυτό ήταν και φέτος, έχοντας σημειώσει μάλιστα ένα άλμα 55% από το 2019.

Τι είδαμε λοιπόν στο 58ο Super Bowl; Τον Chris Pratt να αφήνει μουστάκι, τους Beckhams να προσπαθούν να μιλήσουν με ειλικρίνεια, τον Ben Affleck να επιστρέφει στη συνεργασία του με την Dunkin’ Donuts, έχοντας παρέα τους Matt Damon και Tom Brady και πολλές ακόμα απολαυστικές διαφημίσεις, που συγκεντρώσαμε παρακάτω.

O Christopher Walken είναι ο μοναδικός Christopher Walken

Ο ηθοποιός πρωταγωνιστεί στο σποτ της BMW για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και όπου κι αν πάει πέφτει πάνω σε celebrities, ακόμα και στον Usher, τον σταρ που τραγούδησε στο ημίχρονο του Super Bowl, να προσπαθούν να μιμηθούν τη φωνή του.

Ο Martin Sorcese έρχεται σε επαφή με εξωγήινους

Ο σκηνοθέτης παραδίδει μία μικρού μήκους ταινία για λογαριασμό της Squarespace, Inc., αμερικανικής εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων, παρουσιάζοντας έναν κόσμο όπου οι εξωγήινοι αποκαλύπτουν τον πραγματικό τους εαυτό στην ανθρωπότητα.

Ο Chris Pratt αφήνει μουστάκι

Ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί πόσο θα έμοιαζε με τον Mr. Pringles.

Το reunion των Scrubs έχει και Jason Momoa

Οι Zach Braff και Donald Faison, οι πρωταγωνιστές της σειράς Scrubs (2001–2010) καλωσορίζουν στη γειτονιά τους τον Jason Momoa για τις ανάγκες της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, T-Mobile.

Όταν η Aubrey Plaza συνάντησε τον Nick Offerman

Και οι δύο πρωταγωνίστησαν σε δύο από τις καλύτερες σειρές των τελευταίων ετών. Εκείνη στην 2η σεζόν του White Lotus, εκείνος στο The Last of Us. Τώρα, συναντιούνται στο σποτ του αναψυκτικού Baja Blast και πετάνε με δράκους. 

O Arnold Schwarzenegger είναι ξανά action hero

O Arnold Schwarzenegger διαφημίζει ασφαλιστική εταιρεία, μεταμορφώνεται ξανά σε action hero και κάνει τα δικά του, σε ένα σποτ που κινείται στη λογική της BMW με τον Walken.

Jenna Ortega, Scarlett Johansson και Tina Fey

Η “Wednesday” τρώει Doritos,

η Johansson ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει κερδίσει Όσκαρ για τα M&Ms

και η Fey ντουμπλάρει τον εαυτό της για το Booking.

Ο Michael Cera γνωρίζει όλα τα μυστικά του grooming

Το brand για την περιποίηση του δέρματος σε πρόσωπο και σώμα, CeraVe δεν θα μπορούσε να βρει καταλληλότερο ambassador από τον ηθοποιό Michael Cera. Cera, CeraVe, το πιάσατε έτσι; 

Ο Ben Affleck προσπαθεί να βοηθήσει τη Jennifer Lopez

Πέρυσι, το σποτ που έκανε για την Dunkin’ Donuts ήταν το πιο απολαυστικό όλων και είχε γίνει δικαίως, viral. Τον έδειχνε να εργάζεται σε drive-thru και να τον πιάνει στα πράσα η Jennifer Lopez.

Φέτος, ο Ben Affleck προσπαθεί να βοηθήσει -αποτυχημένα- τη σύζυγό του, έχοντας συμμάχους του, τους Matt Damon και Tom Brady

Οι Beckhams προσπαθούν να είναι ειλικρινείς

Το στιγμιότυπο όπου o David Beckham λέει στη Victoria να είναι ειλικρινής όσον αφορά την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς της στη σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή και την καριέρα του έγινε η αφορμή για τη δημιουργία της διαφήμισης της Uber Eats.

Exit mobile version