Οι σπουδαιότεροι ‘κομπάρσοι’ στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, χώρεσαν σε ένα ασανσέρ
- 24 ΙΟΥΝ 2020
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό των αγαπημένων σειρών, είναι η συχνή παρουσία σπουδαίων ηθοποιών σε μικρούς ρόλους, ή ακόμα και ως κομπάρσων, για τις ανάγκες των γυρισμάτων. Στο δεύτερο επεισόδιο της τέταρτης σεζόν της 10ης Εντολής όμως, είδαμε την μεγαλύτερη συγκέντρωση σπουδαίων κομπάρσων στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης.
Πρόκειται για το επεισόδιο ‘Θηρίο’, το οποίο παρουσίαζε την ιστορία του διαβόητου Κώστα Πάσσαρη. Στο ρόλο του κακοποιού βρισκόταν ο Όμηρος Πουλάκης, με το σενάριο να τον θέλει να περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να δολοφονήσει τους τρεις αστυνομικούς περιμένοντας το ασανσέρ στο νοσοκομείο που είχε πάει για εξετάσεις παριστάνοντας πως έχει επιληπτικές κρίσεις.
Το ασανσέρ φτάνει και είναι γεμάτο με κόσμο, ‘κομπάρσους’ που δεν μιλάνε καν, δεν έχουν κάποια ατάκα στο σενάριο, απλά κοιτάζουν αμήχανα, πατάνε το κουμπί και φεύγουν. Θα μπορούσαν λοιπόν οι κομπάρσοι αυτοί να είναι οποιοιδήποτε ηθοποιοί ή να μην είναι καν ηθοποιοί, γιατί όχι. Κι όμως, μέσα στο ασανσέρ αυτό παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη συγκέντρωση ταλέντου στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης: Μυρτώ Αλικάκη, Καριοφυλλιά Καραμπέτη, Γιάννης Στάνκογλου, Άλκης Σακελλαρίου, Μηνάς Χατζησάββας και Έρση Μαλικένζου, εμφανίζονται για μερικά δευτερόλεπτα, δεν μιλάνε καν και αποχωρούν, αφήνοντας τους τηλεθεατές με απορία, κάνοντας το γεγονός πως ο Μάκης Παπαδημητρίου υποδυόταν τον αστυνομικό που σκοτώνει δευτερόλεπτα μετά ο Πάσσαρης-Πουλάκης να μοιάζει με λεπτομέρεια.
Τα φοβερά σκηνικά δεν σταματάνε εδώ, αφού Χατζησάββας και Καραμπέτη έχουν εμφανιστεί στον πιλότο της Ανατομίας ενός Εγκλήματος και του Κόκκινου Κύκλου, με την Έρση Μαλικένζου και την Καραμπέτη να εμφανίζονται φυσικά και αυτές κάποια στιγμή στην Ανατομία. Ένα homage στο true crime universe της ελληνικής τηλεόρασης που οφείλουμε κάποια στιγμή να μελετήσουμε διεξοδικά.
Προς το παρόν, θαύμαστε την ιστορική συνύπαρξη:
Bonus: ένα μικρό making of video της σκηνής: