OSCARS

Προβλέπουμε όλα τα μεγάλα Όσκαρ

Το PopCode κάνει τις δικές του προβλέψεις σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες, λίγες μέρες πριν τη μεγάλη βραδιά.

Τα Όσκαρ συνεχίζουν να είναι πιο φιλικά στις ανεξάρτητες ταινίες σε σχέση με το παρελθόν τους, αλλά αυτή τη χρονιά ίσως να μην είναι και τόσο ξεκάθαρος ο νικητής παρότι υπάρχει σαφές προβάδισμα για το ‘Three Billboards Outside Ebbing, Missouri’. Την ίδια στιγμή το ‘Darkest Hour’ και το ‘Dunkirk’ βάζουν την κλασική πολεμική πινελιά, όταν πέρσι την κατείχε το ‘Hacksaw Ridge’ με τις υπόλοιπες ταινίες να ποικίλλουν, από μιούζικαλ και γουέστερν μέχρι sci-fi. Φέτος τα πράγματα κινούνται σε πιο γνώριμους ρυθμούς

‘Lady Bird’ και ‘Get Out’ γράφουν οσκαρική ιστορία. Πού θα φτάσουν όμως τη βραδιά των Όσκαρ; Η απάντηση ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV στο μεγαλύτερο κινηματογραφικό γεγονός της βραδιάς.

Το PopCode κάνει τις δικές του προβλέψεις παρακάτω και περιμένει τις δικές σου!

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ


Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

The Darkest Hour

Get Out

The Shape of Water

Lady Bird

The Post

Dunkirk

Call Me By Your Name

Phantom Thread

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri: Λίγο παράξενη η χρονιά φέτος. Ενώ το ‘Billboards’ έχει ξεκάθαρο προβάδισμα, ειδικά μετά τα BAFTA, δεν έχει σε καμία περίπτωση πίσω του την καλή θέληση που είχε ένα ‘La La Land’, ένα ‘Moonlight’, ή ακόμα κι ένα ‘Social Network’. Ταινίες δηλαδή που δεν κέρδισαν απαραίτητα, αλλά είχαν πολύ μεγάλο κύμα πίσω τους. Πιστεύω ότι θα το πάρει, ωστόσο. Το ‘Get Out’ μεγάλη μερίδα των μεγαλύτερων σε ηλικία μελών της Ακαδημίας δεν το ψήφισε όπως πολύ αναμενόμενα ακούγεται, το ‘Lady Bird’ είναι coming of age για κορίτσι και πότε τιμούν κάτι τέτοιο, και το ‘Shape of Water’ αγαπήθηκε πολύ αλλά ίσως όχι αρκετά. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri: Δε θα εκπλαγώ καθόλου αν ακούσω 5 (άντε 6) διαφορετικές ταινίες εδώ ως νικητές. Από αυτές τις 5, το ‘Dunkirk’ έχω αποφασίσει σε όλες αυτές τις προβλέψεις να θεωρώ πως θα κάνει χαλαρό underperform, οπότε φεύγει. (Αν και ανετότατα βρίσκει δρόμο προς τη νίκη.) Το ‘Shape of Water’ είναι πολύ λογικό φαβορί αλλά παιδιά ειλικρινά δε μπορώ να δω αυτή την ταινία να κερδίσει ΟΣΚΑΡ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ δηλαδή έλα τώρα. Το ‘Lady Bird’ πιστεύω πως θα βρίσκεται στο 2-3 όλων των ψηφοδελτίων κι ως εκ τούτου το Καλύτερης Ταινίας είναι -περιέργως- η καλύτερη πιθανότητά του να κερδίσει βραβείο, αλλά επειδή είναι η αγαπημένη μου από τις 9 προφανώς και δε θα πάρει τίποτα. Ανάμεσα σε ‘Billboards’ και ‘Get Out’ καταλήγω. Δίνω κάτι του στυλ 29% στο ένα και 28% στο άλλο. Τόσο κοντά πιστεύω πως είναι. Αλλά ενώ το ‘Get Out’ πιστεύω πως θα έχει περισσότερα #1, θα του λείψουν πολλές ψήφοι στις κρίσιμες ενδιάμεσες θέσεις 3-4, ακριβώς επειδή αν δεν το πιάσει κάποιος (και η μισή Ακαδημία σίγουρα δεν το έχει πιάσει), τότε θα βρίσκεται στον πάτο των ψηφοδελτίων. Και τώρα αν ψειρίσω λίγο ακόμα τα #maths θα καταφέρω να πείσω τον εαυτό μου πως θα το πάρει το ‘Shape of Water’ που έχει στήριξε ηθοποιών ΚΑΙ τεχνικών. Οπότε σταματάω. Δεν έχω ιδέα τι θα γίνει. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ


Guillermo del Toro, ‘The Shape of Water’

Christopher Nolan, ‘Dunkirk’

Jordan Peele, ‘ Get Out’

Sean Baker, ‘The Florida Project’

Greta Gerwig, ‘Lady Bird’

Paul Thomas Anderson, ‘Phantom Thread’

Guillermo del Toro: Όταν με ρωτούσε τσαντισμένος ο Θέμης ο Καίσαρης γιατί καταπιανόταν με πολεμικό δράμα ο Nolan όταν περιμένει κανείς κάτι τέτοιο από, ας πούμε τον Spielberg, του είχα πει πως 1. δεν θα το κάνει όπως οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως και 2. θέλει να μπει στην παρέα με το sci-fi δεν θα τα καταφέρει. Καλή αρχή φίλε Christopher, του χρόνου πάλι γιατί φέτος θα το σηκώσει ο Guillermo. Για μια απ’ τις πιο μέτριες ταινίες του, αλλά ΜΟΝΟ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ γι’ αυτόν τον άνθρωπο. Είναι πάντα απολαυστικός. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Guillermo del Toro: Θα το σηκώσει για την πιο αβαρή και την λιγότερο συγκεκριμένη από όλες τις ταινίες του αλλά τι τα θες, Όσκαρ είναι, δε θα κάτσουμε να σκάσουμε. Επιτέλους ο σκηνοθέτης του ‘Pacific Rim’ θα κερδίσει Όσκαρ. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ:


‘Call Me by Your Name’, James Ivory

‘The Disaster Artist’, Scott Neustadter/Michael H. Weber

‘Logan’, Scott Frank & James Mangold/Michael Green

‘Molly’s Game’, Aaron Sorkin

‘Mudbound’, Virgil Williams/ Dee Rees

Call Me by Your Name: Από τα μεγαλύτερα σιγουράκια. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Call Me by Your Name: Ναι. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ:


‘Three Billboards Outside Ebbing, Missouri’, Martin McDonagh

‘The Big Sick’, Emily V. Gordon/Kumail Nanjiani

‘Get Out’, Jordan Peele

‘Lady Bird’, Greta Gerwig

‘The Shape of Water’, Guillermo del Toro

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri: Το σενάριο για μένα είναι το αδύναμο σημείο της συγκεκριμένης ταινίας, αλλά θα μου κάνει εντύπωση αν δεν το πάρει. Ακριβώς γιατί είναι αμιγώς σεναριακή. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Get Out: Με τα χίλια ζόρια κρατήθηκα να μην το προβλέψω για Ταινία, αλλά Σενάριο πιστεύω θα το πάρει. Όχι μόνο επειδή είναι ιδανικό μέρος για να τιμηθεί η ταινία, αλλά κι επειδή έτσι θα συμβεί ένα τρομερά κουλ, τρομερά σπάνιο πράγμα, να κερδίσουν Σενάρια, Σκηνοθεσία και Ταινία τέσσερις διαφορετικές ταινίες. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΚΟΡ:


‘Dunkirk’, Hans Zimmer

‘Phantom Thread’, Jonny Greenwood

‘Star Wars: The Last Jedi’, John Williams

‘The Shape of Water’, Alexandre Desplat

Three Billboard Outside Ebbing, Missouri, Carter Burwell

The Shape of Water:  Yaaaaaas, Desplat! Θα πω ωστόσο ότι φέτος ίσως έπρεπε να πάει στον Zimmer. Το ‘Dunkirk’ θα είχε πραγματικά πολύ διαφορετικό αντίκτυπο με άλλο σκορ. – Ιωσηφίνα Γριβέα

The Shape of Water: Και ο Desplat και ο Zimmer είναι φίλοι του σάιτ οπότε είμαι ΟΚ και με τις δύο εκδοχές. Ξεκάθαρα βέβαια οι δύο καλύτερες μουσικές της πεντάδας είναι το διεστραμμένο πιάνο του Greenwood και η μαγεία του Burwell, αλλά τώρα ξέρεις. Λογικά Desplat θα πάει επειδή τώρα που ξεκίνησε να κερδίζει δε θα σταματάει. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:

‘Remember Me’, ‘Coco’/Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez

‘Mystery of Love’, ‘Call Me by Your Name’/Sufjan Stevens

‘Mighty River’, Mary J. Blige

‘This Is Me’, “The Greatest Showman”/Benj Pasek, Justin Paul

‘Stand Up for Something’, ‘Marshall’/Diane Warren, Common

Remember Me: Πλανταγματάκι. Θέλω το ‘This Is Me’, αλλά στηρίζω και τούτο. – Ιωσηφίνα Γριβέα

This Is Me: H Kesha θα το πάρει. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ:


Coco

The Breadwinner

Loving Vincent

Ferdinand

Boss Baby

Coco: Μαζί με την κατηγορία Α΄Γυναικείου, το Καλύτερο Animation ήταν η πιο δυνατή κατηγορία πέρσι. Φέτος το ‘Coco’ έχει εύκολο προβάδισμα. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Coco: Καλώς ή κακώς αν υπάρχει δυνατή Pixar δεν χάνει αυτή την κατηγορία. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ:


Faces Places

Strong Island

Last Men in Aleppo

Icarus

Abacus: Small Enough to Jail

Faces Places: Έχω αδυναμία στο ‘Strong Island’ αλλά η υποψηφιότητα της Agnes Varda είναι αγνή χαρά. Αν τελικά το πάρει, θα είναι το 2ο Όσκαρ της για φέτος. Έχει ήδη προηγηθεί το Governor’s Award. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Faces Places: Θεωρώ πως σε αυτές τις κατηγορίες έχουν προβάδισμα οι συμμετοχές που εκπροσωπούνται στα μέσα από κάποιο πρόσωπο ή κάποια ιστορία που τα κάνει πολύ πιο διακριτά από τα υπόλοιπα, και πιστεύω πως η ύπαρξη και μόνο της Varda, έστω και η αόριστη αίσθηση του πόσο σημαντική είναι, θα δώσει στο ‘Visages’ το προβάδισμα. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ:


‘A Fantastic Woman’, Χιλή

‘The Square’, Σουηδία

‘Loveless’, Ρωσία

‘On Body and Soul’, Ουγγαρία

‘The Insult’, Λίβανος

A Fantastic Woman: Εκτός από την ίδια την ταινία, buzz είχε από την ώρα της πρεμιέρας του και η Daniela Vega για Α΄Γυναικείο. Τελικά δεν βρέθηκε ανάμεσα στις υποψηφιότητες, αλλά αυτό δεν το χάνουν. – Ιωσηφίνα Γριβέα

A Fantastic Woman: Πολύ δυνατή 4άδα γενικά, αν εξαιρέσουμε δηλαδή το κακό ‘Insult’. Όλες οι άλλες ταινίες έχουν μεγάλες διακρίσεις σε Φεστιβάλ και θεωρώ πως θα μοιραστούν αρκετά οι ψήφοι, τόσο ώστε η ταινία από τη Χιλή να βγει μπροστά με τη βοήθεια του θέματός της και έχοντας ως front-woman που κάνει τη διαφορά (όπως λέγαμε και στην προηγούμενη κατηγορία) τη Daniela Vega. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ:


‘DeKalb Elementary’, Reed Van Dyk

‘The 11 O’Clock’, Derin Seale

‘The Silent Child’, Chris Overton/ Rachel Shenton

‘My Nephew Emmett’, Kevin Wilson Jr.

‘Watu Wote/All of Us’, Katja Benrath

DeKalb Elementary: Το ‘DeKalb Elementary’ θεωρείτο εξαρχής το φαβορί της κατηγορίας. Σκεπτόμενη το μακελειό της Φλόριντα θα έλεγα ότι το timing είναι τρομερό, αλλά στην πραγματικότητα είναι άλλη μια Δευτέρα. – Ιωσηφίνα Γριβέα

DeKalb Elementary: Ναι, η ταινία για τον ένοπλο που όρμησε σε ένα σχολείο μάλλον θα κερδίσει το Όσκαρ. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ:


‘Dear Basketball’, Glen Keane, Kobe Bryant

‘Garden Party’, Florian Babikian, Vincent Bayoux, Victor Caire, Théophile Dufresne, Gabriel Grapperon, Lucas Navarro

‘Lou’, Dave Mullins, Dana Murray

‘Negative Space’ Max Porter, Ru Kuwahata

‘Revolting Rhymes’, Jan Lachauer, Jakob Schuh

Dear Basketball: Τη χρονιά του #MeToo, το συγκεκριμένο Όσκαρ μάλλον θα πάει σε έναν βιαστή. Φανταστικά. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Dear Basketball: Ναι, η ταινία του Kobe Bryant μάλλον θα κερδίσει το Όσκαρ. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ:


‘Edith+Eddie’, Laura Checkoway, Thomas Lee Wright

‘Heroin(e)’, Elaine McMillion/ Kerrin James Sheldon

‘Traffic Stop’, Kate Davis/David Heilbroner

‘Heaven is a Traffic Jam on the 405’, Frank Stiefel

‘Knife Skills’, Thomas Lennon

‘Edith+Eddie’: Μεταξύ ‘Edith+Eddie’ και ‘Heroin(e)’ κινείται το πράγμα, πάω με ‘Edith+Eddie’ επειδή κιούτ παππούδες. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Heroin(e): Επειδή κοιτώντας το ψηφοδέλτιο εγώ αυτό θα ψήφιζα. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

|Η ποπ κουλτούρα μέσα από εικόνες| Ακολούθησε το Ιnstagram account του Popcode.

ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΣΚΑΡ

Προβλέπουμε όλα τα Όσκαρ ερμηνείας
Όσκαρ και Χρυσά Βατόμουρα: Αυτές οι 15 ταινίες ήταν υποψήφιες και στα δύο
Τα 23 Όσκαρ που δεν συνέβησαν ποτέ
15 ταινίες που δεν είχες ιδέα ότι κέρδισαν Όσκαρ
Κουίζ: Πόσο καλά θυμάσαι το θρυλικότερο οσκαρικό fail όλων των εποχών;
Star Wars και Dunkirk: Προβλέπουμε όλα τα τεχνικά Όσκαρ
Exit mobile version