ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Raised by Wolves: Ragnar εναντίον androids και εξωγήινων τεράτων

Γιατί η ολοκαίνουρια σειρά επιστημονικής φαντασίας δια χειρός Ridley Scott, αξίζει να γίνει η νέα σου sci-fi εμμονή.
Στο ‘Raised By Wolves’, δυο ανδροειδή, ο Πατέρας και η Μητέρα, αναλαμβάνουν να μεγαλώσουν μόνα τους ένα μάτσο ανθρώπινα παιδιά στον ‘μου θυμίζεις τον Άρη’ άγονο πλανήτη Kepler-22b στο οποίο και κατέληξαν μετά από έναν αιματηρό θρησκευτικό πόλεμο που κατέστρεψε ολοσχερώς τη Γη.  

Τα συγκεκριμένα στάλθηκαν εκεί από τους άθεους του σύμπαντος του ‘Raised By Wolves’ (που είναι φάση ‘νο προμπλεμ’ όσον αφορά τα ανδροειδή), εξού και έφτασαν γρηγορότερα (νο νιντ για λάιφ σεπόρτ) και άρχισαν να ‘καλλιεργούν’ παιδιά του σωλήνα. Όχι απαραίτητα με σούπερ επιτυχία εδώ που τα λέμε, αφού το μητρικό φίλτρο δεν είναι κάτι που προγραμματίζεται εύκολα.

Με την γκράντε, αστραφτερή, λευκή σαν καινούργιο Apple store Κιβωτό με τους θρησκευόμενους να ακολουθεί, περίπου μια δεκαετία μετά. Σε εκείνη την Κιβωτό μίνι αρχηγόπουλο (αλλά με σκοτεινό μυστικό, όπως όλοι στο cast) είναι ο αγαπημένος μας Ragnar από το Vikings, ολίγον πιο τροφαντός και με ουλές στο πρόσωπο, αλλά με το trademark μούσι και το μάτι του τρελού να συνεχίζουν να κάνουν την διαφορά.  Αν και, οφείλεις να ξέρεις, για να μην λες μετά ότι σε ‘ξεγελάσαμε’, ότι ο Travis Fimmel δεν είναι ούτε ο κράχτης, ούτε αυτός που κλέβει την παράσταση.

‘Κράχτης’ εδώ δεν είναι άλλος (ούτε θα μπορούσε να είναι άλλος) από τον 82χρονο Ridley Scott των Alien σε ρόλο executive producer και σκηνοθέτη των δυο πρώτων επεισοδίων (η πρώτη φορά που ‘καταδέχεται’ να σκηνοθετήσει τηλεόραση από το 1969), με πραγματικό showrunner και σεναριογράφο τον ταλαντούχο Aaron Guzikowski του ‘Prisoners’.

Ενώ την παράσταση κλέβει, εύκολα και από το πουθενά, η 34χρονη Δανή Amanda Collin στον ρόλο της ανδροειδούς Μητέρας.

Μια μάνα κέρβερος της οποίας το μάτι γυρίζει (κυριολεκτικά, αλλά δεν είναι σωστό να σου κάνω τόσο μεγάλο spoiler) όταν κάποιος πάει να της πειράξει τα παιδιά. Ας πούμε απλώς ότι, όταν η συγκεκριμένη μητέρα βάζει τις φωνές, το μόνο που μπορείς να κάνεις -είτε είσαι έτερο android, πρώην Viking ή εξωγήινο τέρας- να κρυφτείς όσο πιο βαθιά κάτω από την γη μπορείς.

Πρόκειται για μια πραγματικά γκράντε παραγωγή του HBO Max (στην Ελλάδα η σειρά προβάλλεται από τη Vodafone TV), με ένα concept (o θρησκευτικός πόλεμος που μεταφέρεται στις εσχατιές του γαλαξία) που θυμίζει πολλά και τίποτα ταυτόχρονα, η οποία μοιάζει όντως ικανή να εξελιχθεί στην sci fi εμμονή της χρονιάς. Από εκείνο είδος της -εγκεφαλικής- σειράς που έχει προσεκτικά σχεδιαστεί για να γεμίσει το κοινό που έχουν αφήσει στην καρδιά μας σειρές όπως το Westworld ή το Game of Thrones.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι, αν μπεις στην διαδικασία να ‘ψειρίσεις’ την όλη φάση, δεν θα βρεις -εύκολα- πράγματα να τρολάρεις. Όπως τις λευκές στολές (και τις ‘πες μου γιατί σου χρειάζονται στον εξωγήινο πλανήτη’ ασορτί διάφανες ασπίδες) των πιστών του ζωογόνου Ήλιου που φαντάζομαι ότι είναι πολύ δύσκολο να τις διατηρήσεις σε καλή κατάσταση υπό τις τρέχουσες συνθήκες.

Το γεγονός, ωστόσο, παραμένει ότι οι προθέσεις των δημιουργών του παραμένουν αγαθές. Και ο κόσμος που ζωγραφίζουν για πάρτη μας (μικρός στην αρχή, μεγαλύτερος όσο περνάνε τα επεισόδια) γεμάτος καλοδουλεμένες λεπτομέρειες. Στο τέλος της ημέρας το Raised by Wolves (που αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσο περνάνε τα επεισόδια-οπότε μην το κλείσεις, όπως πήγα να κάνω εγώ, στο πρώτο δεκάλεπτο) δεν είναι απαραίτητο να το αγαπήσεις. Αλλά να ξέρεις ότι θα σου σταθεί αδύνατον να το αγνοήσεις.

Με αφορμή τη νέα live-action ‘Mulan’, μία ταινία του στούντιο-κολοσσού που κατέληξε αμφιλεγόμενη, το POP για τις Δύσκολες Ώρες κάνει ένα flashback στην Αναγέννηση της Disney. Ποια ήταν τα Σκοτεινά Χρόνια του στούντιο και τι ορίζουμε ως Αναγέννηση; Ποιο το σημαντικότερο τραγούδι της Disney; Πώς άλλαξε την πορεία του animation η φιγούρα του Howard Ashman και πώς εκείνη του Robin Williams; Πώς τιμά σήμερα η Disney έναν εκ των δημιουργών της ‘Mulan’ που ‘έφυγε’ νωρίς;

Αυτά και άλλα πολλά σε ένα χορταστικό, δίωρο flashback γεμάτο αναμνήσεις και αναλύσεις!

Exit mobile version