HBO Poster
REVIEWS

Κανένα ‘Too Hot to Handle’. Το ‘Run’ είναι η πιο σέξι σειρά της σεζόν ως τώρα

Αν έχεις σταματήσει ποτέ τον εαυτό σου απ’ το να στείλεις σε πρώην σου μεθυσμένος, το ‘Run’ φτιάχτηκε για σένα.
Στην πρώτη σκηνή του ‘Run’, η Ruby (Merritt Wever) βρίσκεται στο αμάξι της έξω από ένα πολυκατάστημα και κοιτάει το κενό με ύφος ‘σκοτώστε με’. Όταν χτυπάει το κινητό της, το ύφος χειροτερεύει. Νιώθεις πως θα προτιμούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο εκείνη από τη στιγμή από το να εξηγεί στην άλλη πλευρά της γραμμής ότι θα ήθελε να κάνει yoga και όχι να πάει σπίτι για να παραλάβει μια παραγγελία.

Όταν λέει «και εγώ σ’ αγαπάω» πριν το κλείσει, τα λόγια της είναι τόσο ασύνδετα με την έκφραση του προσώπου της που θα νόμιζες ότι η οθόνη σου αποσυντονίστηκε από τον ήχο. Κοιτώντας ξανά ένα μήνυμα από τον “Billy” στα εισερχόμενά της που γράφει “RUN”, παίρνει λίγα δευτερόλεπτα για να του απαντήσει το ίδιο και βάζει πατάει το γκάζι με συνοπτικές διαδικασίες.

Κάποια άλλη σειρά θα περνούσε περισσότερο χρόνο με τη Ruby σε απόγνωση. Θα κοιτούσε να μας την κάνει πιο λιανά. Το ‘Run’ νιώθει ότι έχει ακριβώς ό,τι χρειάζεται και τρέχει.

Η νέα σειρά του HBO έρχεται από μία βρετανική δημιουργική ομάδα που έχει ήδη δοκιμαστεί – τη Vicky Jones, τη Phoebe Waller-Bridge και την Jenny Robins. Η Robins υπήρξε η παραγωγός του πολυβραβευμένου ‘Fleabag’, της σειράς που εκτόξευσε τη σεναριογράφο και παραγωγό Waller-Bridge στην κορυφή των φρέσκων ταλέντων που το Hollywood θα κυνηγάει διαρκώς τα επόμενα χρόνια. Η Jones, τώρα, έκανε την επιμέλεια των σεναρίων εκείνου του show και θα έγραφε και ένα επεισόδιο του ‘Killing Eve’, της δεύτερης συνεργασίας των τριών γυναικών. Το ‘Run’, ένα υβρίδιο ερωτικής screwball κωμωδίας και χιτσκοκικού θρίλερ, είναι δικό της παιδί και γεννήθηκε από μια πραγματική συμφωνία που έχουν κάνει οι δύο φίλες. Στην περίπτωση που βρίσκονται σε μία άβολη κατάσταση και η μία από τις δύο ψιθυρίσει στην άλλη «τρέχα», εάν η άλλη απαντήσει ακριβώς το ίδιο τότε θα πρέπει να κάνουν ακριβώς αυτό: Να τρέξουν.


Αυτή τη συμφωνία υιοθέτησαν η Ruby και ο Billy (Domhnall Gleeson) όταν ήταν ζευγάρι στα φοιτητικά τους χρόνια. Εάν κάποια στιγμή στο μέλλον θα ήθελαν να δραπετεύσουν από τους χωριστούς τους δρόμους, θα έστελναν “RUN” ο ένας στον άλλον και θα έμπαιναν μαζί σε ένα τρένο από τη Νέα Υόρκη για να διασχίσουν τη Βόρεια Αμερική. Όταν ακολουθούν το σχέδιό τους δεκαπέντε χρόνια αφότου το κατέστρωσαν, η Ruby φαίνεται να είναι σε μία μαραζωμένη σχέση, ενώ ο επιτυχημένος επαγγελματικά Billy θα έπρεπε να απολαμβάνει τη δημοσιότητά του αλλά κάτι του λείπει.

Το ‘Run’ καταλαβαίνει ότι η Wever και ο Gleeson είναι πρωταγωνιστές και αυτή είναι η μισή του νίκη. Η διπλά βραβευμένη με Emmy ηθοποιός ήθελε πάντα να έχει τη δική της ευκαιρία στις ρομαντικές ταινίες, όμως η βιομηχανία τής έλεγε πότε άμεσα και πότε έμμεσα ότι η εμφάνισή της δεν ταίριαζε σε αυτό το προφίλ πρωταγωνίστριας. Η Wever που είχε δύο από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας της πέρσι με το εκπληκτικό αστυνομικό δράμα ‘Unbelievable’ και τις κωμικές της στιγμές που έκλεψαν την παράσταση στο ‘Marriage Story’, είναι σταθερά μία από τις πιο αβίαστα ζεστές παρουσίες που μπορεί να βρει κανείς στην οθόνη του. Ο Gleeson από την άλλη, έχει πετύχει έναν συνδυασμό από υψηλού προφίλ πρότζεκτ (Harry Potter, Star Wars, Anna Karenina) και ανεξάρτητα φεστιβαλικά ή οσκαρικά χιτ (Ex Machina, Brooklyn, The Revenant) στη φιλμογραφία του. Παρότι ο κατάλογός του είναι μεγάλος, δεν του έχει δοθεί συχνά η ευκαιρία να υποδυθεί τον σέξι τύπο. Κάποιες σπάνιες φορές όμως – και πάντα όταν η δημιουργική ομάδα είναι γυναίκες όπως στο ‘Run’ ή στο περσινό ‘Kitchen’ – θυμόμαστε ότι ο άνθρωπος μπορεί να έχει swagger.

Μαζί με τη Wever κάνουν ένα ρομαντικό ζευγάρι που δεν θα έβαζες καν στο μυαλό σου, αλλά γι’ αυτό πληρώνονται οι casting directors. Η χημεία τους είναι ηλεκτρική και οι Jones και Waller-Bridge ξέρουν ακριβώς πώς να την αξιοποιήσουν.

Τα χαμόγελά τους, τα δειλά τους αγγίγματα, τα ξεσπάσματά τους που συχνά μεταφράζονται σε ξεκαρδιστική σωματική κωμωδία, όλο τους το μαγνητικό χαζολόγημα και τα πολλά τους αρπάγματα («Νόμιζα πως το να σε δω ξανά θα με έκανε χαρούμενη, αλλά αντίθετα με θλίβει», του λέει σε έναν από τους τσακωμούς τους η Ruby), έχουν μια σεξουαλική ένταση που δεν αποκλιμακώνεται ποτέ. Το ‘Run’ έχει βολευτεί πολύ καλά στο μεταίχμιο προς το παρόν και δεν βιάζεται να αποσυμφορίσει τους ήρωές του. Καθένα από τα επεισόδια κρατάει 30’ και σε όλη τους τη διάρκεια απορείς πώς αντέχουν αυτοί οι άνθρωποι και δεν έχουν ήδη εκραγεί.


Σε αυτό συμβάλλει και το ίδιο το τρένο. Ως τοποθεσία που συνδέουμε με διαφορετικές εποχές ταιριάζει στη νοσταλγία των πρωταγωνιστών και τους χαρίζει έναν ιδανικό μικρόκοσμο. Σαν μέσο έχει την ιδιαιτερότητα να σε απομονώνει από τον έξω κόσμο γιατί, αν δεν σε παρακολουθούν μέσω κάποιας εφαρμογής εντοπισμού, δεν μπορεί κανείς να ξέρει πού βρίσκεσαι την κάθε δεδομένη στιγμή. Εάν όλα πάνε όπως τα θέλουν – δεν έχω δει τα άλλα 5 επεισόδια που θα ακολουθήσουν μετά το δεύτερο, αλλά μπορώ να σου πω ότι δεν θα πάνε – η Ruby και ο Billy θα έχουν μία εβδομάδα στη φούσκα τους φαινομενικά αποκομμένοι από την υπόλοιπη πραγματικότητα.

Εμείς θα συνεχίσουμε να τους παρακολουθούμε να τρέχουν, αλλά δεν μπορούν να κρυφτούν. Ούτε από τη ζωή, ούτε από τον εαυτό τους.

Το ‘Run’ προβάλλεται στην Ελλάδα αποκλειστικά από τη Vodafone TV.

***

Δέκα χρόνια μετά το τέλος του ‘Lost’, η ομάδα του POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει στο Νησί. Με καλεσμένο τον υπερφανατικό Lostάκια και υπάλληλο της Dharma Initiative, Θέμη Καίσαρη, αναλύουμε τα κυριότερα σημεία της 5ης σεζόν και εξετάζουμε τη σοβαρή πιθανότητα να είναι κρυφά η καλύτερη σεζόν της σειράς-φαινόμενο.

Exit mobile version