ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Στη Γη της Ελιάς έπεσαν μπουνιές που θα ζήλευε μέχρι και το Bollywood

Πέσαμε επάνω σε ένα ακόμη ρεσιτάλ ερμηνείας στην prime time ζώνη της ελληνικής τηλεόρασης, έναν καυγά ελάχιστα πιο ρεαλιστικό από τη θεωρία ότι η Γη είναι επίπεδη.

Είτε πρόκειται για μια καταδίωξη με υψηλές ταχύτητες και παντιλίκια, είτε για τη στιγμή που ο -πάντα, πολύ σκληρός για να πεθάνει- πρωταγωνιστής μοιράζει ξύλο με τη σέσουλα σε δύσμοιρους κομπάρσους που πέφτουν σαν τα κουνούπια, οι σκηνές δράσης είναι φτιαγμένες για να προσφέρουν στη ροή του προγράμματος ένταση και αδρεναλίνη, εκτός βέβαια εάν είναι Δευτέρα βράδυ και έχεις βρεθεί να παρακολουθείς μια από τις σαπουνόπερες της ελληνικής τηλεόρασης που έχουν βάλει φέτος σκοπό να ξεπεράσουν τον εαυτό τους.

Τότε, το αποτέλεσμα ξεφεύγει από τις βαρετές φόρμες που διδάσκονται στις σχολές σεναρίου και θα έπρεπε κανονικά να προηγείται disclaimer πριν τη σκηνή ανάλογο με το «απομακρύνετε τα παιδιά από τις οθόνες». Κάποιοι μπορεί να πίνουμε νερό εκείνη την ώρα. Θα πνιγούμε. Μπορεί να τρώμε. Ή μπορεί να μην έχουμε το κινητό κοντά και να χάσουμε το κλιπ που θα μας φτιάξει τη διάθεση όχι μόνο εκείνη τη Δευτέρα, αλλά κάθε Δευτέρα της υπόλοιπης ζωής μας.

Πάμε τώρα στην προκειμένη περίπτωση προτού φάμε cancel από τηλεορασάκηδες πιο αστραπιαία κι από τα μπουκέτα στα οποία θα αναφερόμαστε: Είμαστε στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν και έχει ξεκινήσει αισίως ο τέταρτος κύκλος της Γης της Ελιάς, όπου ανάμεσα στα ελαιοτριβεία της Μάνης, τα μπινελίκια της Χάιδος και τα ερωτικά ειδύλλια που ανοίγουν και κλείνουν ασταμάτητα, υπάρχουν τρία πρόσωπα τα οποία μας αφορούν για να κατανοήσουμε το (βαθύ και πάντα ανοιχτό σε αναγνώσεις) background του καυγά στο φινάλε του τελευταίου επεισοδίου:

Είναι ο Δημοσθένης Καπερνάρος (Κούλλης Νικολάου), ένας πολύ αντιπαθητικός στο κοινό χαρακτήρας που πίσω από το προφίλ του υποδειγματικού πατέρα κρύβει την πραγματικότητα ενός μαφιόζου που ελέγχει τη Μάνη, φιλοχρήματος και αμοραλιστής, ικανός να πράξει το οτιδήποτε. Απ’ την άλλη πλευρά, είναι ο νεαρός Παρασκευάς (Μίλτος Χαρόβας) που έχει κερδίσει την καρδιά της Ειρήνης Καπερνάρου (Ζωή Γεράζη), μιας αρχικά συνεσταλμένης κοπέλας που εξελίχθηκε αργότερα σε κλασική περίπτωση χειριστικού ατόμου, όπως αποδείχθηκε και για τον καυγά με τα μπουκέτα που μιλάμε.

Έναν καυγά που θα ζήλευε ο Chuck Norris, ο Bud Spencer και όλοι οι παραγωγοί του Bollywood μαζί.

Τι συνέβη ακριβώς δεν χρειάζεται να πολυαναλύσουμε –με δύο λόγια, κόρη και πατέρας ήθελαν να ωθήσουν τον φτωχό πλην τίμιο γαμπρό να απολαύσει ένα κερασμένο ταξίδι διακοπών μαζί με τη συμβία του, ενώ εκείνος αγωνιούσε για τον φίλο του που κινδυνεύει να μπει στη φυλακή–, απλά να μείνουμε στο ότι εκείνος πάτησε πόδι. Όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά σήκωσε και τον τόνο της φωνής του απέναντι στον πάτερ φαμίλια Καπερνάρο. Η ένταση ανεβαίνει και η ροή παγώνει μπροστά στη σύγκρουση που μοιάζει πλέον αναπόφευκτη.

Οι σκηνές που ακολούθησαν κρίθηκαν τόσο δυνατές που χρησιμοποιήθηκαν στο trailer της σειράς. Ενώ κανονικά έπρεπε να μπουν στα bloopers.

Αλλά ας αφήσουμε την τέχνη να μιλήσει από μόνη της, μέσα από το επίμαχο απόσπασμα που (ευτυχώς) ανέβηκε στο TikTok.

Δεν είναι μόνο οι μπουνιές που εκσφενδονίζονται εκατέρωθεν με απίστευτη ρεαλιστικότητα (#not). Δεν είναι μόνο ότι χάνουν και οι δύο τις αισθήσεις τους και έπειτα από δύο δευτερόλεπτα τις ξαναβρίσκουν. Είναι όλη η σεκάνς δραματικής κλιμάκωσης που αποτυπώνει πολύ γλαφυρά την αιώνια μάχη ανάμεσα στο κακό και το καλό, το δίκαιο και το άδικο, τον δυνατό και τον αδύναμο. Θα ήταν ακόμη πιο τέλειο άμα πάνω από τα κεφάλια των χαρακτήρων πετάγονταν και bubbles κινουμένων σχεδίων όπως «ΖΖΖ» για τη ζαλάδα και «%^$#@%$» για τον θυμό.

Πολλοί τηλεθεατές ένιωσαν δικαίωση και λύτρωση για το διπλό κροσέ του νεαρού που απάντησε στη γροθιά του Καπερνάρου. Πολλοί τηλεθεατές φώναξαν με κεφαλαία γράμματα στο πληκτρολόγιό τους Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ, σε Instagram και Twitter.

Στο TikTok, από την άλλη, (όπου καθόλου τυχαία οι χρήστες σε γενικές γραμμές είναι μικρότεροι ηλικιακά και δεν έχουν μάλλον μυηθεί στο επίπεδο της αθάνατης ελληνικής τηλεόρασης) απόρησαν. Απόρησαν από πού τους ήρθε ακόμη ένα ρεσιτάλ ερμηνείας που αξίζει βραβείο (Βατόμουρου), παρακολουθώντας (εντελώς τυχαία στο feed τους) το απόσπασμα μιας σειράς που σημειωτέον απολαμβάνει αυτή τη στιγμή το υψηλότερο ποσοστό στο γενικό σύνολο της τηλεθέασης.

Εμείς συνεχίζουμε το ζάπινγκ και περιμένουμε με ανυπομονησία και την καταδίωξη με τα αγροτικά να τρέχουν πάνω από 300 χλμ/ώρα (μόνο μη μας πετύχετε πάλι στη γουλιά).

Exit mobile version