17 φρέσκες ταινίες που κυκλοφόρησαν online για να πάει ο κορονοϊός κάτω
Με τις αίθουσες κλειστές, τα μεγάλα στούντιο του Hollywood παρέχουν αυτή τη στιγμή ολόφρεσκες τις ταινίες τους online.
- 20 ΑΠΡ 2020
Η τηλεόραση έχει ήδη, υπό κάποιο πρίσμα, γίνει το νέο σινεμά, αν και δεν είναι η πρώτη φορά μέσα στις δεκαετίες που γίνεται η κηδεία της αίθουσας κινηματογράφου. Και ενώ πάντα τελικά καταφέρνει να επιβιώνει, ο κορονοϊός είναι πράγματι μια πρωτοφανής κατάσταση που τα στούντιο κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν και ως τώρα η απόφαση φαίνεται πως είναι να κυκλοφορήσουν νωρίτερα τις ταινίες τους online.
Ανήσυχος για το μέλλον της κινηματογραφικής εμπειρίας, ο Christopher Nolan κάλεσε τον κόσμο να στηρίξει τις αίθουσες μετά το πέρας της καραντίνας σε άρθρο του στη Washington Post, γιατί «όταν περάσει αυτή η κρίση, η ανάγκη μας για συλλογική ανθρώπινη επαφή, η ανάγκη να ζήσουμε και να γελάσουμε και να αγαπήσουμε και να κλάψουμε μαζί, θα είναι πιο ισχυρή από ποτέ». Όσο το Hollywood λοιπόν προσπαθεί να πλοηγηθεί στα αχαρτογράφητα νερά των ημερών, εσύ θα μπορέσεις να απολαύσεις στο μεταξύ τις παρακάτω ταινίες από την άνεση του σπιτιού σου.
The Invisible Man
Το ποδαρικό στις ταινίες τρόμου για το 2020 έγινε με το πολύ δυνατό ‘Invisible Man’ που, πριν αποσυρθεί υποχρεωτικά από τις αίθουσες, είχε ήδη γίνει το ανέλπιστο χιτ της Universal. Εμπνευσμένο από το παλιό Monster Universe του στούντιο και αφού ναυάγησε η ομώνυμη ταινία που θα είχε πρωταγωνιστή τον Johnny Depp, το ‘Invisible Man’ με την Elisabeth Moss ενσωμάτωσε εξόχως επιδραστικά τον εφιάλτη κάθε γυναίκας.
Όταν ο κακοποιητικός σύζυγος του χαρακτήρα της Moss αυτοκτονεί, η ηρωίδα συνεχίζει να αντιλαμβάνεται την παρουσία του. Είναι αποκύημα της φαντασίας της, αποτέλεσμα μετατραυματικού σοκ ή πραγματικότητα;
The Hunt
Το ‘The Hunt’ έγινε η πιο πολυσυζητημένη ταινία του 2019 γιατί έλαμψε δια της απουσίας του. Η ταινία είχε περιγραφεί ως ένα θρίλερ περιπέτειας όπου «μία ομάδα της ελίτ μαζεύονται για πρώτη φορά σε ένα απομακρυσμένο αρχοντικό με σκοπό να κυνηγήσουν ανθρώπους για σπορ». Τον Αύγουστο μετά την κυκλοφορία του τρέιλερ της ταινίας όμως και πριν τις 27 Σεπτεμβρίου οπότε και ήταν προγραμματισμένη να κάνει πρεμιέρα, οι μαζικές δολοφονίες στο El Paso, στο Dayton και στο Gilroy της Καλιφόρνια, οδήγησαν τη Universal να τραβήξει την ταινία δηλώνοντας στην ανακοίνωσή της ότι: «Με ευαισθησία απέναντι στις πρόσφατες τραγωδίες της χώρας, η Universal Pictures και οι συντελεστές του ‘The Hunt’ έχουμε προσωρινά παγώσει την καμπάνια μάρκετινγκ και επανεξετάζουμε το υλικό μας».
Η κίνηση είχε νόημα από τη στιγμή που το ‘Hunt’ χρησιμοποιεί πολύ τη βία των όπλων, τα πράγματα όμως εκτραχύνθηκαν όταν ο Πρόεδρος Trump έδωσε τη δική του γνώμη για το θέμα. «Το Φιλελεύθερο Hollywood είναι Ρατσιστικό στο υψηλότερο επίπεδο, με πολύ Θυμό και Μίσος!», είχε γράψει σε ένα tweet του. «Θέλουν να ονομάζουν τον εαυτό τους Ελίτ, αλλά δεν είναι Ελίτ. Για την ακρίβεια, η Ελίτ είναι συχνά οι άνθρωποι στους οποίους αντιτίθενται. Η ταινία που θα κυκλοφορήσει έχει φτιαχτεί με σκοπό… να πυροδοτήσει και να προκαλέσει χάος. Δημιουργούν τη δική τους βία και μετά προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο στους άλλους. Είναι οι αληθινοί Ρατσιστές και είναι πολύ κακοί για τη Χώρα μας!».
Μετά από αυτές τις δηλώσεις η Universal απέσυρε εντελώς το ‘Hunt’, τώρα όμως μπορείς επιτέλους να δεις περί τίνος έγινε όλη αυτή η κόντρα.
Star Wars: The Rise of Skywalker
Δεν χρειάζεται συστάσεις. Μπορεί η τελευταία ταινία στη saga των Skywalker να μην έτυχε της καθολικής υποδοχής φαν και κριτικών, παραμένει ωστόσο απαραίτητο κεφάλαιο για όσους έχουν περάσει τα χρόνια τους βλέποντας Star Wars.
Emma.
Η Emma έχει τη φήμη της πιο αντιπαθητικής ηρωίδας της Jane Austen. Ακόμα κι αν πιστεύεις κι εσύ κάτι τέτοιο, πρέπει να παραδεχτείς ότι οι μεταφορές της στη μικρή και τη μεγάλη οθόνη έχουν φερθεί υπέροχα στην ανακατώστρα πρωταγωνίστρια. Η σύγχρονη εκδοχή της στο ‘Clueless’ είναι εμβληματική, η βερσιόν της Gwyneth Paltrow είχε γοητεία και η μίνι σειρά με τη Romola Garai δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Ευτυχώς το σερί δεν σπάει με την Emma της Anya Taylor-Joy.
Το σκηνοθετικό ντεμπούτο μεγάλου μήκους της Autumn de Wilde δικαιώνει την καριέρα της ως γνωστή φωτογράφος πορτραίτων για μουσικούς κυρίως, και εκτυλίσσεται σαν ένα δροσερό, παστέλ editorial περιοδικού μόδας. Άλλες διασκευές του βιβλίου έχουν υπάρξει πιο πιστές στην πηγή, καμιά τους όμως δεν έμοιαζε ακριβώς με αυτή την ‘Emma’.
Birds of Prey
Το ‘Birds of Prey’ άξιζε καλύτερα στους κινηματογράφους. Η ταινία, ίσως ως αποτέλεσμα των πολλών χεριών που έχουν καταπιαστεί στη DC με πρότζεκτ γύρω από τη Harley Quinn εδώ και 3 χρόνια, προσπαθεί να ενώσει πολλά και διαφορετικά νήματα και όχι πάντα επιτυχημένα. Είναι όμως αγνό fun, ισοδύναμο με το πιο διασκεδαστικό thrill ride που δοκίμασες τελευταία σε κάποιο amusement park.
Η Cathy Yan που ξεχώρισε με το ‘Dead Pigs’ το 2018 στο Φεστιβάλ Sundance και κάνει εδώ το ντεμπούτο της με μεγάλο στούντιο, έχει με έναν τρόπο τη δική της χειραφέτηση στη δράση. Με σύμβουλο τον Chad Stahelski (John Wick) και την εταιρεία για stunts που έχει στήσει ως βετεράνος του χώρου, η Yan γυρίζει τις σκηνές δράσης με έναν γεμάτο αυτοπεποίθηση στόμφο και απαθανατίζει την αποτρόπαιη βία σε μια απολαυστική, μπαλετική διάσταση. Γεμίζει και το συνήθως μουντό Gotham με χρώμα κιόλας, έξτρα πόντους γι’ αυτό.
Bloodshot
Ο Vin Diesel δεν ήθελε να τραβήξει το ‘Bloodshot’ από τα σινεμά, ούτε να αναβάλλει την κυκλοφορία του ‘F9’. Λυγάνε και τα παλικάρια ωστόσο, οπότε αναγκάστηκε κι αυτός να προσαρμοστεί. Το ‘Bloodshot’ βασίζεται στον ομώνυμο χαρακτήρα των Valiant Comics που αναστήθηκε από επιστήμονες μετά τον θάνατό του και ενισχύθηκε με υπερδυνάμεις νανοτεχνολογίας. Όταν ανακτά τη μνήμη του, το σκάει από τις εγκαταστάσεις όπου δημιουργήθηκε και αναζητά εκδίκηση από τον άνδρα που σκότωσε εκείνον και τη γυναίκα του. Εκτός από το ‘Bloodshot’ του Diesel που κυκλοφόρησε online νωρίτερα, το ‘F9’ είναι ανάμεσα στις ταινίες που μεταφέρθηκαν για το 2021.
Just Mercy
Δικαστικό δράμα εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία του νεαρού δικηγόρου Brian Stevenson (Michael B. Jordan) και τη μάχη του κατά των φυλετικών διακρίσεων, που άφησε ιστορία. Μετά την αποφοίτησή του από το Χάρβαρντ, ο Brian θα μπορούσε να είχε επιλέξει μία προσοδοφόρα επαγγελματική πορεία. Αντιθέτως, κατευθύνεται στην Αλαμπάμα προκειμένου να υπερασπιστεί όσους καταδικάζονται άδικα. Έτσι αναλαμβάνει την υπόθεση του Walter McMillian (Jamie Foxx), που το 1987 καταδικάζεται σε θάνατο χωρίς αποδείξεις για τη διαβόητη δολοφονία ενός 18χρονου κοριτσιού. Στα χρόνια που ακολουθούν, ο Brian εμπλέκεται σε ένα λαβύρινθο νομικού και πολιτικού παρασκηνίου, καθώς παλεύει για χάρη του Walter με το σύστημα που είναι εναντίον τους.
Ο Jordan είχε Oscar buzz για τον ρόλο του, αλλά η ταινία φάνηκε μάλλον αδύναμη ως όχημα για να πετύχει τελικά μια υποψηφιότητα. Το ‘Just Mercy’ είναι μία νηφάλια, ανεπιτήδευτη ματιά σε ένα άνισο δικαστικό σύστημα, στηριγμένο κυρίως στις πολύ καλές ερμηνείες του καστ.
The Gentlemen
Το ‘Gentlemen’ ακολουθεί τον εκπατρισμένο Αμερικανό που υποδύεται ο McConaughey, ως αυτοκράτορα της μαριχουάνας στο Λονδίνο που κάνει την απόπειρα να εκταμιεύσει τα χρήματά του και να απομακρυνθεί από την επιχείρηση. Αυτή του η κίνηση πυροδοτεί δολοπλοκίες, λαδώματα και εκβιασμούς, σε μια προσπάθεια να αντικατασταθεί και να εκμεταλλευτεί τα λεφτά ο υποκοσμικός περίγυρός του. Η νέα ταινία του Guy Ritchie είναι back to basics για τον δημιουργό της και, παρότι δεν θα του φέρει νέους φαν, είναι αξιόπιστα fun για όσους τον προτιμούν ήδη.
The Way Back
Ο Ben Affleck είναι το νέο Comeback Kid του Hollywood. Ή τουλάχιστον θέλει να είναι. Στο ‘The Way Back’ υποδύεται έναν αλκοολικό εργάτη που δέχεται την πρόσκληση του Λυκείου του να γίνει ο καινούριος προπονητής της ομάδας του μπάσκετ και κάπως έτσι θα προσπαθήσει να πάρει το μονοπάτι της εξιλέωσης. Οι παραλληλισμοί με το δράμα της προσωπικής του ζωής θα γίνουν ελεύθερα (και σωστά – ο ηθοποιός ανέτρεξε αυτόρμητα στις περιπέτειές του για να υποδυθεί τον Jack Cunningham), αν και η καλύτερη δουλειά που κάνει το κατά τ’ άλλα άνισο ‘The Way Back’, είναι ότι δεν κάνει καμία χάρη στον σταρ του. Δεν του προσφέρει ούτε για μια στιγμή την παλιά του αίγλη.
I Still Believe
Χριστιανικό ρομάντσο με τον AJ Apa του ‘Riverdale’, βασισμένο στη ζωή του Αμερικανού σύγχρονου δημιουργού τραγουδιών θεολογικού ενδιαφέροντος, Jeremy Camp, μαζί με τη γυναίκα του, Melissa Lynn Henning-Camp (Britt Robertson), που είχε διαγνωστεί με ωοθηκικό καρκίνο πριν παντρευτούν.
Ο Apa και η Robertson είχαν πρωταγωνιστήσει παρέα στο επίσης χριστιανικών επιρροών ‘A Dog’s Purpose’, οπότε υποθέτω θα συνεχίσουν να βρίσκουν τον θεό μαζί σε ταινίες.
Sonic the Hedgehog
Το ‘Sonic the Hedgehog’ δεν είναι η καλύτερη μεταφορά video game που έχουμε δει – το ‘Castlevania’ είναι. Είναι, όμως, αξιοπρεπής ταινία και αυτό είναι ήδη περισσότερο απ’ όσα μπορούμε να πούμε για την τεράστια πλειοψηφία των πολύπαθων απόπειρων τέτοιων μεταφορών. Μια χαρά απογευματάκι για την οικογένεια.
Onward
Το ‘Onward’ τοποθετείται σε έναν μαγικό κόσμο που όμως έχει πια αντικαταστήσει τα μάγια του με την επιστήμη. Παρ’ όλα αυτά, το σύμπαν του Ian και του αδερφού του, Barley, είναι σίγουρα πιο μαγικό από το δικό μας. Τα δύο αδέρφια που ανακαλύπτουν το ταλέντο του Ian με τη μαγεία, προσπαθούν να επαναφέρουν τον πατέρα τους στη ζωή για ένα 24ωρο αλλά σε πρώτη φάση αποτυγχάνουν φέρνοντας πίσω μόνο τα πόδια του. Η θέλησή τους να ολοκληρώσουν σωστά το ξόρκι τούς στέλνει σε μία εκστρατεία που θα ζωντανέψει τη μαγεία του κόσμου τους, αλλά θα δοκιμάσει τελικά την προσωπική τους σχέση.
Για την Pixar μιλάμε, οπότε μπορείς ήδη να φανταστείς ότι η αποστολή τους μέχρι το τέλος της δεν θα αφορά το ξόρκι. Η μεγαλύτερη δύναμη του στούντιο είναι ότι μπορεί να φέρνει το γλυκόπικρο αντιμέτωπο με το γλυκό και το αστείο, σε ταινίες που μπορούν να αγγίξουν όλες τις ηλικίες. Το ‘Onward’ δεν είναι κορυφαία Pixar, αλλά εκτελεί σωστά την οικεία συνταγή.
Trolls World Tour
Jukebox ταινία κινουμένων σχεδίων από το franchise των ‘Trolls’. Η Poppy (Anna Kendrick) και ο Branch (Justin Timberlake) ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν έξι διαφορετικές φυλές τρολ σκορπισμένες σε έξι διαφορετικές τοποθεσίες, καθεμία αφοσιωμένη στο δικό της είδος μουσικής – funk, country, techno, κλασική, pop και rock. Όταν τα είδη μουσικής απειλούνται από αυτούς που θέλουν να τα καταστρέψουν, οι δύο ήρωες θα ξεκινήσουν μια τολμηρή αποστολή για να ενώσουν όλα τα τρολ και να σώσουν τις μελωδίες τους.
Frozen II
Τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της ταινίας που σάρωσε το 2013, η Elsa αρχίζει να ακούει έναν μυστηριώδη ήχο από τον Βορρά να την καλεί. Μαζί με την Anna, τον Kristoff, τον Olaf και τον Sven, ξεκινούν ένα επικίνδυνο ταξίδι για να ανακαλύψουν την προέλευση των δυνάμεων της Elsa και να σώσουν το βασίλειο της Arendelle. Ο δημιουργοί Chris Buck και η Jennifer Lee επιστρέφουν στην ιστορία που τους χάρισε το Όσκαρ Καλύτερου Animation και αυτή τη φορά περιλαμβάνουν χαρακτήρες άλλου χρώματος για να φτιάξουν μια απροσδόκητη αλληγορία για τις αποζημιώσεις της Αμερικής στις μειονότητες.
Never Rarely Sometimes
Μετά το ‘Beach Rats’ που είδαμε και ξεχωρίσαμε πρόπερσι στις Νύχτες Πρεμιέρας, η Eliza Hittman επιστρέφει με το ‘Never, Rarely, Sometimes, Always’. Η ταινία ακολουθεί μία έφηβη γυναίκα που, μαζί με την ξαδέρφη της, ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη από το σπίτι της στην Πενσυλβανία όπου απαγορεύονται οι εκτρώσεις, για να μπορέσει να ακολουθήσει τη διαδικασία.
Η ταινία είναι μία παραγωγή του φίλου και οσκαρικού σκηνοθέτη της Hittman, Barry Jenkins (Moonlight), και ήταν μία από τις ταινίες που απέσπασαν μερικές από τις καλύτερες κριτικές στο φετινό Φεστιβάλ Sundance. Αφού πήρε από εκεί το βραβείο Νεορεαλισμού από την επιτροπή, κέρδισε και το βραβείο επιτροπής και στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Bad Boys for Life
Το ‘Bad Boys’ ήταν το σκηνοθετικό ντεμπούτο που μας είχε δώσει μια καλή ιδέα κάπου στα ‘90s για τη δράση που θα μας επεφύλασσε στην πορεία ο Michael Bay. Στο ‘Bad Boys for Life’ τη σκυτάλη παίρνουν ο Adil El Arbi και ο Billal Farrah και, μπορεί το αποτέλεσμα να μην προχωρά το franchise παρακάτω, ήταν όμως ένας αξιοπρεπής συνδυασμός όσων αγάπησαν οι φαν στις δύο πρώτες ταινίες.
Call of the Wild
O Buck είναι ένας μεγαλόκαρδος σκύλος που χάνει την ιδανική ζωή του όταν μεταφέρεται ξαφνικά από το σπίτι του στην Καλιφόρνια στην άγρια φύση της Αλάσκας στη διάρκεια των 1890s. Ως νεοσύλλεκτος σκύλος στην αποστολή του ταχυδρομείου με έλκηθρο στην περιοχή, ο Buck θα ζήσει μια απίστευτη περιπέτεια που θα τον κάνει κύριο του εαυτού του. Όπως καταλαβαίνεις, πρωταγωνιστής είναι ο Buck και ο Harrison Ford είναι εκεί απλά για να τον ενθαρρύνει. Όπως επίσης καταλαβαίνεις η ταινία είναι τόσο μελό όσο φαντάζεσαι, αλλά δύσκολα θα σε αφήσει παντελώς ασυγκίνητο.
***
Δέκα χρόνια μετά το τέλος του ‘Lost’, η ομάδα του POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει στο Νησί. Με καλεσμένο τον υπερφανατικό Lostάκια και υπάλληλο της Dharma Initiative, Θέμη Καίσαρη, αναλύουμε τα κυριότερα σημεία της 5ης σεζόν και εξετάζουμε τη σοβαρή πιθανότητα να είναι κρυφά η καλύτερη σεζόν της σειράς-φαινόμενο.