MEGA TV
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

«Θα τη σκοτώσω αν έγινες αδερφή»: Η καθηλωτική βωβή ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη στο Maestro

Στο δεύτερο επεισόδιο του Maestro, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης τράβηξε το χαλί κάτω από τα πόδια της Αγίας Ελληνικής Οικογένειας, με μία ωμή σκηνή ενδοοικογενειακής βίας.

Μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του την περασμένη Πέμπτη από τη συχνότητα του MEGA, το Maestro, η νέα σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη επέστρεψε χθες το βράδυ με ένα καθηλωτικό επεισόδιο, που «άνοιξε» με μία ακόμα πιο καθηλωτική σκηνή.

Πρωταγωνιστές της ήταν ο αλκοολικός Χαράλαμπος (Γιάννης Τσορτέκης), η σύζυγός του Μαρία (Μαρία Καβογιάννη), που τρέχει το καφενείο και βοηθάει τον Ορέστη (Χριστόφορο Παπακαλιάτη) στη διοργάνωση του μουσικού φεστιβάλ και ο γιος τους, Σπύρος (Γιώργος Μπένος). 

Η τρομακτικά επίκαιρη σκηνή ενδοοικογενειακής βίας

Ο Σπύρος είδαμε από το πρώτο επεισόδιο ότι η σχέση του με τον καλύτερό του φίλο, τον Αντώνη (Ορέστη Χαλκιά) έχει εξελιχθεί από φιλική σε ερωτική, κάτι που πέφτει στην αντίληψη του Φάνη (Φάνη Μουρατίδη), πατέρα του δεύτερου και πληροφορεί τον Χαράλαμπο να κρατήσει τον γιο του μακριά από τον δικό του.

Το δεύτερο επεισόδιο ξεκίνησε με την αντίδραση του Χαράλαμπο στην είδηση ότι ο Σπύρος είναι ομοφυλόφιλος· με μία ωμή σκηνή ενδοοικογενειακής βίας και έναν πατέρα που ξυλοκοπεί βάναυσα τον γιο του με μία σιδερένια αλυσίδα, τρομοκρατεί και απειλεί ότι «θα τη σκοτώσω αν έγινες αδερφή» και στη συνέχεια, ξεσπά με ασύλληπτη βία και στη σύζυγό του, που αδυνατώντας να σώσει από τα χέρια του το παιδί της, υπομένει βωβή και μαρτυρικά το ξέσπασμά του να τελειώσει πάνω της. 

Ο Σπύρος, αιμόφυρτος βγαίνει από το σπίτι και καλεί σε βοήθεια τον Αντώνη, ο οποίος πανικοβλημένος στρέφεται στον Ορέστη. Μαζί τον μεταφέρουν στον γιατρό Μιχάλη (Αντίνοος Αλμπάνης), λέγοντας ψέματα ότι ο τραυματισμός του προήλθε από τροχαίο με τη μηχανή. Την επόμενη ημέρα όμως, αντικρίζοντας το γεμάτο μώλωπες πρόσωπο της Μαρίας, ο Ορέστης συνειδητοποιεί το κακό που συμβαίνει μέσα στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού της οικογένειας: ο Σπύρος δεν είχε ατύχημα και η Μαρία δεν έπεσε και χτύπησε.

Λίγες σκηνές αργότερα, βλέπουμε μητέρα και γιο να επανενώνονται στο σπίτι και εκείνη να αρνείται για πολλοστή φορά να κοιτάξει την πραγματικότητα κατάματα, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη βία. «Έχει μετανιώσει. Ξέφυγε από το αλκοόλ. Δε θα ξαναγίνει, Σπύρο μου. Δεν ξέρει τι κάνει. Μου υποσχέθηκε ότι δε θα ξαναπιεί», του λέει αδυνατώντας να βγει από τον φαύλο κύκλο της κακοποίησης και ελπίζοντας ότι όλα θα αλλάξουν. Η απάντηση του γιου της αποστομωτική: «Άμα ψόφαγε θα ήταν καλύτερα». Ακόμα πιο αποστομωτικό όμως ήταν το μειδίαμα της Μαρίας, υπονοώντας το τι μπορεί να συμβεί στη συνέχεια της ιστορίας.

Η «Αγία Ελληνική Οικογένεια» που κρύβει τα πάντα κάτω από το χαλί και η ανατριχιαστική βωβή ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο για εμένα. Δεν είχα ξαναγυρίσει κάτι παρόμοιο, είχα πολύ μεγάλο άγχος. Στο μοντάζ το έβλεπα και αναρωτιόμουν αν θα άφηνα κάποιες σκηνές. Αλλά δεν μπορούσα αυτό το θέμα να το περάσω επιδερμικά.

Ευτυχώς είμαι τυχερός που είχα την αριστουργηματική Μαρία Καβογιάννη, τον Γιώργο Μπένο και τον Γιάννη Τσορτέκη. Ήταν όλοι μαγκωμένοι την ημέρα που το γυρίζαμε. Ήταν μία σκηνή που μιλά για τη βία, καταδικάζοντας τη βία», σχολίασε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο podcast μετά το τέλος ενός τρομακτικά επίκαιρου επεισοδίου για την ομερτά μίας ολόκληρης κοινωνίας για την ενδοοικογενειακή βία που συμβαίνει δίπλα της. 

Πράγματι, όπως τόνισε και ο ίδιος, η Μαρία Καβογιάννη ήταν αριστουργηματική. 

 

Εκφράζοντας χωρίς λόγια μόνο με το βλέμμα της την απόγνωση και τον τρόμο μίας γυναίκας που κακοποιείται ξανά και ξανά, αλλά κυρίως που στέκεται ανήμπορη μπροστά στην κακοποίηση του γιου της.

«Αν ζούσε στην Αμερική, θα είχε κερδίσει Emmy», ήταν ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια στο Twitter για την καθηλωτική ερμηνεία της ηθοποιού. 

Το τρέιλερ του 3ου επεισοδίου του Maestro

Μετά το τέλος του δεύτερου, συγκλονιστικού επεισοδίου, είδαμε το τρέιλερ του επόμενου, που όπως όλα δείχνουν θα επικεντρωθεί στην οικογένεια της Κλέλιας και του Αντώνη και στην αποκάλυψη για τις «βρώμικες» δουλειές των γονιών τους.