THE X FACTOR

The X-Factor, Chair Challenge: Η αρένα, οι μονομάχοι και η ντροπή όλη δική μας

Η χθεσινοβραδινή επιλογή ομάδας για τον Γιώργο Θεοφάνους, ήταν η αμήχανη στιγμή των 50 περίπου λεπτών που μας πήγε 2044 χρόνια πίσω και έκανε το Κολοσσαίο να μοιάζει με αναψυκτήριο.

Το αγαπημένο μου σημείο στις μουσικές καρέκλες είναι αυτό που έχεις ζαλιστεί από το πολύ γύρω γύρω όλοι και ενάντια στον έναν και μοναδικό κανόνα του παιχνιδιού, θρονιάζεσαι στην άδεια θέση μπροστά σου δίχως να σε νοιάζει τίποτα. Μετά, και μόλις πάρεις δύο τρεις ανάσες, δείχνεις στους συμπαίκτες σου δήθεν πρόθυμος να σηκωθείς και να συνεχίσεις αλλά ω του θαύματος, η μουσική σταματά και σε βρίσκει καθιστό. Και, φιλάκια παιδιά. Είσαι εντός παιχνιδιού, είναι εκτός παιχνιδιού και ‘αχ, άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους κατεβάζεις‘.

Αφήνω το δράμα όμως γιατί σε λίγο εμφανίζεται ο Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος ομολογουμένως, το έχει καλύτερα από μένα. Και από την Παξινού μη σου πω.

Μουσική, παρακαλώ. Ξεκινάμε.

Δέκα διαγωνιζόμενοι μεταξύ 19 και 23 ετών, τέσσερις καρέκλες, μουσική και γύρω γύρω όλοι μέχρι τελικής ηθικής πτώσεως.

Βράδυ Παρασκευής και όσοι δεν βγήκαμε για ποτά και συμπάθεια αλλά αράξαμε στον καναπέ να δούμε The X- Factor και το Chair Challenge των καλύτερων που θα περάσουν στα live του ‘είσαστε έτοιμοιιιιιιιι;‘ Σάκη, το μετανιώσαμε. Άσχημα.

Οι πεταλούδες ελεύθερες πετούν

Στην αρχή του σόου όλα, κυλούσαν ωραία και καλά. Η Ευαγγελία Αραβανή με ένα εξαιρετικό χρυσό μίνι φόρεμα, πάντα πανέμορφη και πάντα σαν να έχει φάει κάτι αηδιαστικά ξινό (σόρι) καλωσόρισε κοινό και κριτικούς.

Η Τάμτα με μία ανεκδιήγητη περούκα που όταν δεν μιλούσε, έμοιαζε στην Μαρία Αντουανέτα μετά από καυγά με την Pink και όταν μιλούσε, έκανε την Τζούλι Μασσίνο περήφανη*. Εδώ μπαίνει ένας αστερίσκος γιατί θα κάνω σπόιλερ.

Η Πέγκυ Ζήνα όπως σε κάθε επεισόδιο έχει το ρόλο της γλυκιάς μανούλας που γιορτάζει και αύριο.

Και, Θοδωρής Μαραντίνης με Γιώργο Θεοφάνους παίζουν για μία ακόμη φορά το δίδυμο του καλού και του κακού μπάτσου με μεγάλη αποτυχία.

Ο Ζονγκ ανάμεσά μας

Στην αρχή, δεν είχα καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Είχα την εντύπωση ότι ο Γιώργος Θεοφάνους μιλάει με κάποιον από το κοινό. Κοίταξα λίγο πιο προσεχτικά στην οθόνη μου, και, ‘μη με τρελαίνεις και πηδηχτώ από το παράθυρο, Γιώργο Λεβέντη, εσύ;

Αυτός.

Σε όλη τη διάρκεια του σόου και κάθε φορά που ένας παίκτης μάθαινε αν, και για πόση ώρα θα έχει θέση να καθίσει, ο Γιώργος Λεβέντης σαν άλλος Ζονγκ δίχως κουρτίνα, έβγαινε από το πουθενά μέσα από το κοινό και πήγαινε στο αυτί του Γιώργου Θεοφάνους να κάνουν κους κους.

Ότι και καλά εμείς δεν ακούμε – βλέπουμε.

Μία μικρή σπαστική παρατήρηση: Τάμτα, ο Γιώργος τα μιλάει καλύτερα από σένα. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ.

Αποχαιρέτα τον το Ρουβά που χάνεις

Πήξαμε στους Γιώργους αλλά τι να κάνω; Ίσως φταίει που γιόρταζαν τη Δευτέρα. Τέλος πάντων. Ο πρώτος Γιώργος που θα πάρει την καρέκλα είναι ένα όμορφο 19χρονο παιδί που η Πέγκυ θα του πει ότι έχει αστερόσκονη από πάνω του και η Μισέλ Φάιφερ αν έβλεπε το στιγμιότυπο θα χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο του πλαστικού της (την έχεις δει την αστερόσκονη;).

Ο Γιώργος, θα πει το Κάποτε Θα Είμαστε Μαζί, του Σάκη και χωρίς πλάκα, σχεδόν άκουσα την καινούρια φουρνιά ρουβίτσας να παίρνει τη σκυτάλη της ‘γιωργίτσας’ και να ουρλιάζει από αγάπη και λατρεία.

Προφανώς και ήταν ο πρώτος που έκατσε στην καρέκλα. Δεν μεταδίδω άλλο γιατί έχω μία μανία να μου ξεφεύγει το τέλος.

Ένα Ρέμο, ρε παιδιά

Άλλος ένας Γιώργος, λιγότερο Ρουβάς και περισσότερο Ρέμος εμφανίστηκε στη σκηνή και αλήθεια είχε την πιο καλοσυνάτη φάτσα που έχω δει εδώ και καιρό να σουλατσάρει στην ελληνική τηλεόραση.

Τραγουδάει τα Αναπάντητα του Αντώνη Ρέμου, χάνει λίγο τα λόγια του και γι αυτό ο τιμωρός Γιώργος Θεοφάνους, τον αποκλείει από τις καρέκλες του. Τι και αν ο Ζονγκ Γιώργος Λεβέντης κόντεψε να βγει από τα ρούχα με αυτό το ‘λάθος’ του φίλου του Γιώργου που ‘θα μείνει χωρίς λαϊκό ρεπερτόριο στα live‘.

Παρεμπιπτόντως, αν το έβγαζες αυτό το λαδί σακάκι εμένα προσωπικά Γιώργο μου Λεβέντη μου, καθόλου δεν θα με χάλαγε.

Ίαν, κάτσε εκεί που κάθεσαι

Τη δεύτερη καρέκλα πήρε ο Ίαν. Ο κάπως χίπστερ αλλά κανείς δεν είναι τέλειος Ίαν που έσκισε το κομμάτι Messenger των Linkin Park και γι αυτόν δεν έχω να πω τίποτα περισσότερο πέρα από καλή επιτυχία.

Μία γεύση από Ίαν:

Άρχισαν τα όργανα

Κάνω ένα μικρό fast forward στο σημείο που οι τέσσερις θέσεις είναι κατειλημμένες. Σε αυτές βρίσκονται ο Γιώργος ο Ρουβάς, ο Ίαν ο τρελός, ο Τάσος που εγώ δεν τρελάθηκα κιόλας αλλά ο Θοδωρής Μαραντίνης έκρινε ως τον νικητή του X- Factor (ΥΠΕΡΒΟΛΗ) και ο Χρήστος, η ας την πούμε πιο ‘λαϊκή’ φωνή της παρέας.

Όλα ωραία και όλα καλά. Αγάπες λουλούδια χαμός.

Ώσπου ο Αντώνης, ο επόμενος διαγωνιζόμενος στη σειρά βγαίνει στη σκηνή. Τραγουδάει συμπαθητικά καλά και δέχεται από τον coach την ερώτηση του εκατομμυρίου. Και εδώ, με συγχωρείς αλλά πρέπει να βάλω μεσότιτλο.

Γιώργο Θεοφάνους, αλήθεια τώρα;

Παραθέτω τη στιχομυθία:

Γιώργος Θεοφάνους: “Αντώνη, θέλεις πολύ να καθίσεις σε μία από τις καρέκλες. Σε ποιανού συμπαίκτη σου την καρέκλα θα καθόσουν;

Αντώνης Φωκάς: “Πιστεύω στου Χρήστου“.

Όλοι μένουμε κόκκαλο. Στα backstages οι δύο διαγωνιζόμενοι (οι έρμοι) που έχουν μείνει κοιτάζονται σαν χαμένοι μεταξύ τους προσπαθώντας να καταλάβουν τι γίνεται. Στις καρέκλες ο Χρήστος έχει μείνει παγωτό να ρωτάει τον διπλανό, του Τάσο, “ρε, τι είπε; Τάσο ή Χρήστο;” Το κοινό να ουρλιάζει με μανία ποιον παίκτη να σηκώσει ο Γιώργος Θεοφάνους για να καθίσει ο Χρήστος, και ο Γιώργος Θεοφάνους με την έκφραση “γιατί μου το κανες αυτό” να παίρνει το όσκαρ.

And the Oscar goes to: “Γιώργος Θεοφάνους“, όμπβιουσλι.

Ο οποίος με την ίδια αυτή φάτσα παρακινεί τον Αντώνη να πλησιάσει το Χρήστο και να του ζητήσει συγνώμη στο πνεύμα της ευγενούς άμιλλας που ο ίδιος πρεσβεύει (ξερνάς και εσύ πεταλούδες ή μόνο εγώ;) και…

*μουσική αγωνίας στα decks

Να του πάρει τη θέση. Καλά διάβασες, να του πάρει τη θέση. Χρήστος μπαίνει, Αντώνης βγαίνει.

Να συνεχίσω;

Τάσο, εσύ σούπερ σταρ

Την ίδια ώρα που γίνεται ο χαμός, ο Τάσος με μία φάτσα που αλήθεια αν φορούσε τσεμπέρι θα μπορούσε να κάνει τρομακτικά καλά μοιρολογίστρα, γυρνάει στον Ίαν με το ύφος του τελευταίου κακομαθημένου του λέει “Ρε είναι ένας εκεί στο κοινό που φωνάζει συνέχεια να φύγει το τρία και θέλω να τον σπάσω“.

Προσοχή, προσοχή διευκρίνισις: Επειδή αρένα με ονόματα, παραείναι μπανάλ μετά από ένα σημείο και έπειτα το κρώξιμο γινόταν με αριθμούς. “Να φύγει το ένα” “Βγάλε το δύο“, “Το τρία” τσίριζε με ηδονή οι η πιτσιρικαρία του κοινού.

Το #πεστενατουςφατε δεν γνώρισε ποτέ τέτοια δόξα.

 

Όλα εδώ πληρώνονται

Ένας ακόμη Γιώργος θα έρθει για να κάτσει. Πιο ποπ και πιο ντροπαλός. Πού θα κάτσει; “Αντώνη, πήγαινε λίγο στα παρασκήνια που θέλει ο Χρήστος κάτι να σου πει“.

Εντάξει, στην ιστορία του ελληνικού ριάλιτι, πιστεύω γράφτηκε μία ακόμη σελίδα χάρη στο στιγμιότυπο αυτού του παίκτη που, για κάποιους μπορεί να γίνει ο νέος Φίλιππος (του Big Brother) που έφυγε νωρίς. Και για κάποιους άλλους απλά ο τύπος που ‘καλά να πάθει’. Τέλος πάντων. Γούστα είναι αυτά.

 

Φινάλε και ξύλο μετά μουσικής

Ο Αντρέας Λέοντας βγαίνει στη σκηνή και αλήθεια, το τρέμουλό του παραλίγο να μας ρίξει την τηλεόραση από το έπιπλο. Τραγουδάει το Παλιό Παλτό του Δάντη και το κάνει καινούριο. Ναι, εμένα μου άρεσε και είχα το δύο στα τέσσερα. Πολύ ευχαριστημένη νιώθω (νοτ).

Ο ‘τραβάτε με και ας κλαίω’ Θεοφάνους, με συνοπτικές διαδικασίες και αφού άφησε λίγο το κοινό να λυσσάξει πετάγοντας αριθμούς, λέει στο ‘Λέοντα’ να πάρει τη θέση του Τάσου.

Όχι τον Τάσο. Όχι τον Τάσο“, ξαναπετάγεται ο Λεβέντης. “Δεν θα έχουμε ποπ σταρ στην ομάδα μας“.

Μία ερώτηση: Αυτός πότε πήρε ομάδα;

Ο Τάσος κλαμμένος και φουλ τσαντισμένος προσπερνάει την Αραβανή που δεν το χει καθόλου με τη συμπόνοια εδώ που τα λέμε και μεταξύ δεκαπεντάχρονων (εγώ τόσο τα έκανα) αρχίζει να κλωτσάει τον τοίχο κράζοντας τον συμπαίκτη που του πήρε τη θέση.

#ζουμεμεγαλεςστιγμες

Exit mobile version