ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Τα 6 πιο παρανοϊκά guests που είδαμε ποτέ στης ‘Ελλάδος τα Παιδιά’

Από τον Γκουζγκούνη και τον Τσάκωνα μέχρι τον Σμηναγό Μπονάτσο Καραμπονάτσο.

Από της ‘Ελλάδος τα παιδιά’ παρέλασε πολύς κόσμος, αλλά εμείς θέλουμε να σταθούμε στα μεγαθήρια που ξεχώρισαν, σ’ αυτούς τους guest ρόλους, που έστω και για λίγα λεπτά επισκίασαν τους αριστουργηματικούς πρωταγωνιστές.

Αυτούς που αξίζουν να μπουν στο πάνθεον δίπλα σε Κάκαλο, Παλιό και Πλαπούτα, να θεωρούνται για πάντα ισάξιοι και ισαπόστολοι σε προσφορά και καρτουνίστικο καφριλίκι.

Ξεκινάμε με τον θεό:

1. ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ

Επεισόδιο 30: Ο Μπιτζιμπιτζίδης ζει

Την πιο αυθεντική βαλκανική διασκευή του ‘Σαββατοκύριακου του Μπέρνι’ είχαμε την ευτυχία να τη δούμε στη δική μας γωνιά της χερσονήσου του Αίμου, με περουκάτο Τσάκωνα-Μπιτζιμπιτζίδη, να πέφτει σε λήθαργο μετά από τόνους ζάχαρης που μπουκώθηκε, αν και διαβητικός.


Ο Κώστας Τσάκωνας στον απαιτητικό ρόλο του πεθαμένου, είναι υπέροχα ακίνητος, πείθει κι εμάς, πείθει και όλο το γραφείο, με τους σμηνίτες να τον περιφέρουν πέρα δώθε κουνώντας του τα χέρια, τα πόδια, οτιδήποτε, αρκεί να τον περάσουν για ζωντανό η Μπουμπού και όλοι οι υπόλοιποι περιφερόμενοι που παριστάνουν τους εργαζόμενους.

Κορυφαία στιγμή το τάβλι με Καραβανέα, όπου ο Ντάλλας έχει περάσει τα χέρια του μέσα απ’ το σακάκι του Τσάκωνα, ρίχνοντας με το ένα χέρι εξάρες και με το άλλο κρατώντας το τσιγάρο στο στόμα του Μπίτζι, για να μοιάζει με ζωντανός. Κάθε τόσο φεύγει και μια σφαλιάρα προς τη φάτσα του Καπετάνιου.

Αν ποτέ κλείσει ο ANT1, η σκηνή που ο Ντάλας τσεκάρει Τσάκωνα και φωνάζει “ρε σεις, αυτός πέθανε”, θα ήταν η καταλληλότερη πριν πέσει το οριστικό μαύρο.


Ο Διάλογος:

Κάκκαλος (εν μέσω χειροκροτημάτων): Αρκετά… Αρκετά… Και τώρα μπορείτε να τον ρωτήσετε ό, τι θέλετε.

Πλαπούτας: Ο κύριος Μπιτζιπιτζίδης δεν επιθυμεί να κάνει δηλώσεις.

Κάκκαλος: Και τι επιθυμεί;

Πλαπούτας: Επιθυμεί να κάνει χαβαλέ.

Όλοι μαζί: AAAAAAXAXAXA…

 

2. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΡΔΕΛΗΣ

Επεισόδιο 50: Χαίρε Τσάτσο Καρατσάτσο

Στη 2η σεζόν σκάει Γαρδέλης υπερβύσμα ως δημοσιογράφος, ‘Πλαπούτας στη θέση του Πλαπούτα’, έτοιμος να εξαργυρώσει την 80s αντεσπάρεμαλάκα κληρονομιά του, αφού όπως εύκολα καταλαβαίνεις, στην πραγματικότητα ήρθε στη σειρά για να υποδυθεί τον εαυτό του.


Αυτή η εικόνα δεν είναι από κάποιο οσκαρικό πόνημα του Δαλιανίδη, αλλά από τη μούφα σαπουνόπερα που παίζει ως ‘Σπύρος Κωστόπουλος’ για τις ανάγκες του επεισοδίου. Ο αδιέξοδος έρωτας του για τη μητριά του, τον έχει ρίξει στις ενέσεις, αυτές που τον έκαναν έτσι κι αλλιώς διάσημο. Επίσης, ακούγεται και η φράση “εγώ θα σε βγάλω απ’ την πρέζα, Αλέξανδρε”, της έτερης guest star-μητριάς του, Ρίκας Διαλυνά. Πολύ σημαντικό κι αυτό.

Αυτός λοιπόν ο ‘ηθοποιός’ μπαίνει ως σμηνίτης-υπεύθυνος για τα Δελτία Τύπου για να έρθει αντιμέτωπος με τη μήνη και τη ζήλια των τριών ημίθεων. Κάθε τόσο παρελάζουν κι από το γραφείο του οι γυναίκες της σειράς για να τους κάνει αυτό για το οποίο είναι διάσημος (να τις χαστουκίσει). Σύντομα όμως πέφτει σε δυσμένεια με αποτέλεσμα να τον ξαποστείλουν στα σύνορα (Φιλοθέης-Ψυχικού) ως ‘σιτιστή οδικών πτηνών’, γουατέβα δατ φακ ιζ.

Δυνατή ερμηνεία, ασυγκράτητος Γαρδέλης σκοτώνει το εφηβικό μας είδωλο, κατεβαίνει απ’ τη μηχανή, ψάχνει μεροκάματο, γίνεται κυριλέ, και μόλις ντύνεται τη στολή της υποταγής, τη στολή του στρατού, φτύνει το σύστημα από μέσα. Πόσοι συμβολισμοί Θεέ μου, ήδη μέτρησα έναν κι αυτόν τον έβγαλα απ’ το μυαλό μου.

Κλασικός Σταμάτης.


Ο Διάλογος:

Χλαπάτσας: Την είδηση στον Τύπο την έδωσαν οι σμηνίτες για να σας καταστρέψουν.

Κάκαλος: Είσαι σίγουρος γι’ αυτήν την βαριά κατηγορία;

Χλαπάτσας: Ήμουν κι εγώ εκεί και προσπαθούσα να τους εμποδίσω.

Κάκαλος: Φίδια φαρμακερά τρέφω στον κόρφο μου.

Χλαπάτσας: Μόνο εγώ σας αγαπάω εδώ μέσα.

Κάκαλος: Σ’ ευχαριστώ πολύ αυλοκόλακα, μπορείς να πηγαίνεις.

 

3. ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΖΓΚΟΥΝΗΣ

Επεισόδιο 47: Παρακαλώ… ευλογημένη

Πολλοί σημερινοί 30ηδες (και κάτι) πρωτογνωρίσαμε τον Γκουζγκούνη ως ηλεκτρολόγο που παρακαλούσε τον Κάκαλο να του βάλει έναν σμηνίτη σκοπιά για όσο θα δούλευε, προκειμένου να μην τον ενοχλούν οι γυναίκες. Και στη σκοπιά μπήκε ο πιο μάχιμος σάλιαγκας που υπήρχε εκεί τριγύρω.


Όσοι ήμασταν πιο τυχεροί μας εξήγησε ο πατέρας μας γιατί ήταν αστείο το ‘σκύψε ευλογημένη’ και όλα τα παράγωγα που έβγαιναν απ’ την οπή που είχε για στόμα αυτή η φιλήδονη καραφλή ύπαρξη.

Οι υπόλοιποι απλά δεν ‘έπιασαν’ το αστείο, λυπόμαστε, συνεχίζουμε.

Όπως και να ‘χει, ήταν ένα τοπ γκεσταριλίκι, μια πολλή μεγάλη κίνηση να βάζεις τον πιο γνωστό Έλληνα πορνοστάρ να παρωδίσει τον εαυτό του, παρωδώντας ταυτόχρονα και το περιοδικό ‘Κλικ’, γιατί α ναι, ξέχασα να το πω, η όλη η ιστορία ξεκινάει με ένα τεστ σε περιοδικό για ‘το πόσο άντρας είσαι’, κλασικός Πέτρος Κωστόπουλος της εποχής δηλαδή. Το ‘Κλικ’ εδώ εμφανίζεται ως ‘Φλικ’ και τι καλύτερο απ’ το να βάλεις τον Γκουζγκούνη για να δείξεις αρχικά πόσο σχετικός είναι ο όρος ‘σεξουαλικός άντρας’, αλλά και πόσο μπορεί να απέχει απ’ το πρότυπο του φραγκάτου αμαξάτου επιτυχημένου που πλάσαραν τα περιοδικά της εποχής. Μιλάμε για guest εμφάνιση έπος, και αυτή με πολλαπλά μηνύματα, είμαι σίγουρος ότι πιάσαμε τα περισσότερα.


Ο Διάλογος:

Γκουζγκούνης: Κορίτσια, κοπανάτε την, μη βγάλω έξω την μπαλαντέζα.

Όλες μαζί: ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ, ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ!

Γκουζγκούνης: Φύγετε ευλογημένες να κάνω τη δουλειά μου.

Όλες μαζί: ΚΑΙ Η ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ;

 

4. ΒΛΑΣΗΣ ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ

Επεισόδιο 29: Κάκαλος μπάι νάητ

Σμηναγός Καραμπονάτσος σκάει για να βγάλει τον Κάκαλο απ’ τη μούχλα και να τον κυκλοφορήσει νύχτα, σε ένα επεισόδιο-καρατιά στον νόμο Παπαθεμελή, που εκείνη τη χρονιά είχε κάνει όλα τα σίριαλ να ασχολούνται μαζί του.


Γενικά εδώ ο Βλάσης παίζει 100% τον εαυτό του, γυρνάει από νυχτομάγαζο σε νυχτομάγαζο, πετάει τις ατάκες από τα τηλεπαιχνίδια που παρουσίαζε, χάνεται σε άσχετα σημεία για “να χτυπήσει καμιά γκόμενα”… θυμίζει περισσότερο σμηνίτη με 200 φυλακές στην πλάτη, παρά με αεροκαραβανά. Ένα από τα λίγα επεισόδια που το ‘προσωπικό’ (σμηνίτες, σμήναρχοι, Μπουμπού κτλ), βγήκαν από το πλατό και τους είδαμε ως πολίτες, προσφέροντας έξτρα απόλαυση με τις ενδυματολογικές τους προτιμήσεις.

Επίσης Χλαπάτσας ντυμένος λουλουδού ξεπερνιέται δύσκολα.


Ο Διάλογος:

Κάκαλος: Και πού λες να πάμε;

Καραμπονάτσος: Για γκόμενες φυσικά

Κάκαλος: Πάρα πολύ ωραία!

Καραμπονάτσος: Αυτό άστο κάτω, είναι δικό μου.

Κάκαλος: Καλά με συγχωρείς.

Καραμπονάτσος: Και αυτό δικό μου είναι.

Κάκαλος: Ε καλά δεν έχεις αφήσει και τίποτα να πει κανάς άλλος.

 

5. ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΡΙΑΝΟΣ

Επεισόδιο 21: Θα κάνω ντου βρε πονηρή

Όχι και τόσο αναμενόμενη επιλογή, αλλά ο συμπαθής κερατάς καταδρομέας, φέρνει λίγο στο πλατό απ’ τον τσαμπουκά του στρατού που γενικά έλειπε σε όλη τη σειρά, λίγο απ’ αυτήν τη χωριατοβαρβατίλα του “σκίστιτς, γαμίστιτς, αποσυντονίστιτς”. Θυμίζει Θανασάκη Πλεύρη να φωνάζει “ΕΓΟ ΙΜΟΥΝΑ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΛΟΡΑΚΩ ΤΟ ΓΙΩ ΣΟΥ”, σε εκείνο το δελτίο-ντροπή για την ανθρώπινη ύπαρξη.


Ο Φώντας -“Φουντούκος” για τη γυναίκα του που τον κερατώνει μέχρι και με τον Χλαπάτσα- κάνει ντου από θάλαμο σε θάλαμο προσπαθώντας να την πιάσει στα πράσα με τον εραστή της και να σκοτώσει “και αυτόν και αυτήν”. Τελικά δεν σκοτώνει ούτε αυτόν, ούτε αυτήν, απλά χαζεύει τον Βλάχο να βολτάρει με κόκκινες γόβες, σε μία ακόμη υπερρεαλιστική ονειρική στιγμή της σειράς.

Δυνατό επεισόδιο, ένοχη απόλαυση και αδικημένο, με έναν guest star βγαλμένο μέσα απ’ τις πιο καλτ ταινίες των 80s, όπως τα ‘Ο Κώτσος και ο εξωγήινος’, ‘Τρελός είμαι και ό, τι θέλω κάνω’, ‘Πασοκομαζέματα, Ανδρεοσκορπίσματα’ και άλλα πολλά διαμάντια.


Ο Διάλογος:

Κάκαλος: ΧΛΑΠΑΤΣΑΑΑ;;;

Χλαπάτσας: Μάλιστα.

Κάκαλος: Πώς και ήρθες τόσο γρήγορα;

Χλαπάτσας: Ε ήμουνα απ’ έξω και κρυφάκουγα.

Κάκαλος: Μπράβο γλοιώδες υβρίδιο.

 

6. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ

Επεισόδιο 10: Ωραίοι και sexy

Αντικειμενικά ο μεγαλύτερος ρόλος στην καριέρα του Απόστολου Γκλέτσου, ούτε μπαλαμός, ούτε τίποτα, μόνο Τέλης Τιπιτέλης.

Μανεκέν, διαφημιστής σωβράκων, γόης που έσκασε να φάει τις γκόμενες από τον Παλιό και να παίρνει κάμψεις μέσα στον θάλαμο. Τεράστιο κωμικό ταλέντο ο Γκλέτσος, κρίμα που χρειάστηκαν να περάσουν τόσα χρόνια μέχρι να το παρατηρήσει αυτό κάποιος ξανά (και να τον πείσει να κατέβει για δήμαρχος).


Η σκηνή που ουρλιάζει το “γίγαντα ξεδιπλώσου” με τα πεντόκιλα στα χέρια και το οσκαρικό μονόπλανο κατά το οποίο μετράει με μεζούρα περιφέρεια και στήθος λοιπών σμηνιτών, ανήκουν στην ελίτ της τηλεόρασης. Προσθέτουμε και την άρπα-κόλλα αναμέτρηση για το ποιος είναι καλύτερος γκόμενος με μια σειρά από άθλια πεσίματα στις γυναίκες της σειράς, και έχουμε ένα επεισόδιο-μνημείο τριχωτής ματσίλας. Και το ίδιο σπουδαίος ήταν και στο επεισόδιο-μπάσκετ-Κάκαλος φάτσα μπογιατισμένη.

Μακάρι να έκανε περισσότερα guests στη σειρά, μακάρι να έκανε guests ακόμα και στις δικές του σειρές, μακάρι να έπαιζε τον Τέλη Τιπιτέλη και στις ‘Αέρινες Σιωπές’ παρά έναν κανονικό πιλότο. Μακάρι.


Ο Διάλογος:

Τέλης Τιπιτέλης: Σε πόσα λεπτά βγάζεις γκόμενα;

Βλάχος: Σε 10 λεπτά την έχω ψήσει.

Τέλης Τιπιτέλης: Αργείς.

*Αξίζει και μια τιμητική αναφορά και σε Τάκη Ζαχαράτο, Δημήτρη Καλλιβωκά- Σμηναγό Σερ Τζέφρυ Ντάγκλας και Δημήτρη Κοκολάκη, που αφήσαμε εκτός. Σπουδαία guests.

Πριν φύγεις, μη ξεχάσεις να ψηφίσεις

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:

15 ελληνικές σειρές τόσο κακές που σχεδόν σου άρεσαν
Οι 8 πιο μοχθηροί serial killers των ελληνικών σειρών
5 πρίκουελ ελληνικών σειρών που σκοτώναμε για να δούμε
Quiz: Ποιο αφεντικό από ελληνικό σίριαλ είναι το αφεντικό σου;
Exit mobile version