Το Fool Me Once είναι το πρώτο παγκόσμιο χιτ του Netflix για το 2024
Την πρώτη εβδομάδα του 2024, οι συνδρομητές του Netflix συντονίστηκαν για τη μίνι σειρά Fool Me Once του Harlan Coben.
- 10 ΙΑΝ 2024
Την πρώτη εβδομάδα του έτους, οι συνδρομητές του Netflix συντονίστηκαν για τη μίνι σειρά Fool Me Once του Harlan Coben.
Η σειρά, στην οποία πρωταγωνιστούν η Michelle Keegan και ο Richard Armitage, συγκέντρωσε πάνω από 37 εκατομμύρια προβολές σύμφωνα με πληροφορίες του Netflix, αποτελώντας την αγγλόφωνη σειρά με τις περισσότερες προβολές της εβδομάδας. Αυτή τη στιγμή είναι επίσης μεταξύ των 10 κορυφαίων τίτλων σε 91 χώρες.
Στην τηλεοπτική λίστα αγγλόφωνων, το stand-up special Dave Chappelle: The Dreamer σκαρφάλωσε στο #2 (10,2 εκατ. προβολές), ενώ το εφηβικό δράμα My Life With the Walter Boys πέρασε την πέμπτη εβδομάδα του στη λίστα στο #4 (4,4 εκατ. προβολές). Στις νέες συμμετοχές αυτή την εβδομάδα περιλαμβάνεται η μίνι σειρά ντοκιμαντέρ υγείας You Are What You Eat: A Twin Experiment στο #3 (8 εκατ. προβολές) και το αναγνωρισμένο από τους κριτικούς δράμα δράσης The Brothers Sun με πρωταγωνίστρια τη Michelle Yeoh, στο #5 (4,1 εκατ. προβολές).
Το Berlin πάλι, η spin-off σειρά του Casa de Papel, κατέκτησε και πάλι την πρώτη θέση στη λίστα μη αγγλόφωνης τηλεόρασης για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα με 22,3 εκατ. προβολές, παρέα με το πρώτο μέρος του Casa de Papel που επέστρεψε στη λίστα στο #10 (1,5 εκατ. προβολές). Η ρομαντική κωμική σειρά The Manny (Μεξικό) διατηρήθηκε στο #2 (4,1 εκατ. προβολές), ενώ η σειρά τρόμου Gyeongseong Creature (Κορέα) κατέληξε στο #3 (3,4 εκατ. προβολές). Το Pókemon Concierge (Ιαπωνία) ανέβηκε στο #5 (2,6 εκατ. προβολές), η μεταφορά manga ζωντανής δράσης Yu Yu Hakusho (Ιαπωνία) έφτασε στο #9 (1,5 εκατ. προβολές).
Στη λίστα Most Popular πάλι, το Lupin: Part 3 (Γαλλία) κατέκτησε τη θέση #10 με 50 εκατ. προβολές. Πλέον βρίσκονται και τα τρία μέρη του Lupin στη συγκεκριμένη λίστα.
Στα κινηματογραφικά τώρα, οι συνδρομητές του Netflix βλέπουν επίσης το Society of the Snow, μία πραγματική ιστορία επιβίωσης. Η πρωτότυπη ταινία του streamer έκανε το ντεμπούτο της στη θέση #1 ως η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη ταινία της εβδομάδας στην πλατφόρμα, συγκεντρώνοντας πάνω από 20 εκατομμύρια προβολές σε λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την πρεμιέρα της.