2012, Seth Perlman/AP Photo
NETFLIX

Το φθηνότερο Netflix έρχεται, οι αλλαγές δεν θα αρέσουν σε κανέναν

Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις λένε και αυτό ακριβώς φαίνεται ότι θα ισχύσει στην περίπτωση που οι συνδρομητές επιλέξουν το οικονομικότερο Netflix.

Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι παρά την αλματώδη άνοδο που έκανε εν μέσω πανδημίας, το Netflix δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά τον τελευταίο χρόνο. Αναμφίβολα, η έλευση νέων παικτών, Apple TV, Disney +, έχει παίξει καθοριστικό ρόλο.



Ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2022, έχασε μεγάλο αριθμό συνδρομητών, σημειώνοντας την πρώτη τεράστια «χασούρα» του μέσα σε μία δεκαετία. Και η μεγάλη έξοδος των συνδρομητών του συνεχίστηκε και στο δεύτερο τρίμηνο, χάνοντας σχεδόν 1,3 εκατομμύρια πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, τη μεγαλύτερη αγορά της Netflix Inc. 

Πώς σχεδιάζει η εταιρεία να αντισταθμίσει τη χασούρα και να βρει ξανά τον δρόμο της προς την κορυφή; Κι αυτό είναι επίσης γνωστό

Φημολογείται εδώ και καιρό ότι προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα ετοιμάζεται να εντάξει διαφημίσεις στα προγράμματά της και να λανσάρει μία οικονομικότερη εκδοχή της πλατφόρμας.

«Αυτοί που ακολουθούν το Netflix γνωρίζουν ότι είμαι κατά της πολυπλοκότητας των διαφημίσεων και υπέρ της απλούστευσης προκειμένου ο χρήστης να απολαμβάνει απρόσκοπτα το περιεχόμενο. 

Όσο όμως και αν είμαι λάτρης αυτού, υποστηρίζω περισσότερο τη δυνατότητα επιλογής του πελάτη. Είμαστε αρκετά ανοιχτοί στο να προσφέρουμε χαμηλότερες τιμές με τη διαφήμιση ως επιλογή των καταναλωτών», είχε δηλώσει τον Απρίλιο ο συν-CEO της εταιρείας, Reed Hastings μιλώντας στο The Wrap.

Η μεγάλη, αμφιλεγόμενη αλλαγή που σχεδιάζει το Netflix

Τώρα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το νέο, φθηνότερο πακέτο συνδρομής της Netflix Inc θα περιλαμβάνει προβολή διαφημίσεων και φυσικά αρκετούς περιορισμούς και εμπόδια.

Για παράδειγμα, λέγεται ότι δεν θα επιτρέπει τη λήψη σειρών και ταινιών για παρακολούθηση offline, κάτι που ισχύει σήμερα, αλλά και ούτε την παράκαμψη των διαφημίσεων, επιλογή που επίσης υπάρχει παντού στον κόσμο της ροής (βλέπε YouTube).

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η εταιρεία θα συνεργαστεί με την Microsoft Corp., που θα λειτουργεί ως συνεργάτης πωλήσεων και τεχνολογίας για το διαφημιστικό σύστημα.

Μένει να δούμε αν όλα αυτά θα επιβεβαιωθούν. Πάντως το κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις που λένε φαίνεται ότι θα ισχύσει στην περίπτωση που το οικονομικότερο Netflix γίνει πραγματικότητα και οι συνδρομητές το επιλέξουν.